eerste keer xtc

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Qua dosering is een halve misschien inderdaad wat slimmer om te beginnen. Zo kan je kijken hoe je het sowieso vind, en of het effect sterk genoeg is.

dematti5

Newbie
TeKNoZem zei:
Qua dosering is een halve misschien inderdaad wat slimmer om te beginnen. Zo kan je kijken hoe je het sowieso vind, en of het effect sterk genoeg is.

maar kan het dan niet zijn dat ik weinig of geen effect is omdat deze dosis te laag is?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Daar zit een mogelijkheid in ja. Maar dat betwijfel ik ten zeerste. Sowieso zou ik ongeveer 6 uur voor het nemen van het goedje niks meer eten, zodat het allemaal opgenomen wordt en dat het ook sneller in je bloed terecht komt. Als je na het nemen van een half na 30-45 minuten niks voelt de andere helft erbij pakken. Dan zou het toch echt moeten werken. =p

Bo02

Experimenterende gebruiker
Als je niet weet hoeveel er in je pil zit weet je ook niet of je beter een hele of halve kan nemen.

Dopezilla

Badass junkie
Met onbekende pillen neem ik ook altijd een halfje om te proberen. Dat is altijd handig. Het zou jammer zijn als je er zo hard van gaat dat je niks meer ziet en nauwelijks meer tot gesprekken in staat bent. :P

Zeker bij je eerste keer is het handig om met een halfje te beginnen, ivm mogelijke overgevoeligheid of allergie (allergie komt héél, héél zelden voor, maar je zou maar net één van die mensen zijn).

Olle

Cooper

Bewuste gebruiker
Ollemann zei:
Met onbekende pillen neem ik ook altijd een halfje om te proberen. Dat is altijd handig. Het zou jammer zijn als je er zo hard van gaat dat je niks meer ziet en nauwelijks meer tot gesprekken in staat bent. :P

Zeker bij je eerste keer is het handig om met een halfje te beginnen, ivm mogelijke overgevoeligheid of allergie (allergie komt héél, héél zelden voor, maar je zou maar net één van die mensen zijn).

Olle
Wanneer zijn pillen voor jou 'onbekend' dan?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Cooper zei:
Ollemann zei:

Olle
Wanneer zijn pillen voor jou 'onbekend' dan?

Als ie ze niet heeft laten testen neem ik aan. Kleur en logo zegt niks meer tegenwoordig.

SperSIZEboon

Badass junkie
Ollemann zei:

Olle

te hard bestaat niet :grin:

Dopezilla

Badass junkie
Inderdaad, ongeteste pillen. Sowieso haal ik mijn xtc liever niet bij onbekenden, maar zelfs als ik ze bij bekenden haal ben ik er voorzichtig mee.

En te hard gaan bestaat wel degelijk. Niet dat het niet leuk is (serotonine, je weet), maar als je de volgende dag bijkomt, je niks meer weet behalve dat het zwart voor je ogen was, je alles omver stootte, je met niemand hebt kunnen praten omdat je kortetermijngeheugen volledig verdwenen was heb ik naar mijn gevoel mijn tijd verspild. En dan heb ik nog gezwegen over vrouwenkleren, tondeuses en afschuwelijke make-up.

Olle

Dubz

Bewuste gebruiker
Ollemann zei:
Inderdaad, ongeteste pillen. Sowieso haal ik mijn xtc liever niet bij onbekenden, maar zelfs als ik ze bij bekenden haal ben ik er voorzichtig mee.

En te hard gaan bestaat wel degelijk. Niet dat het niet leuk is (serotonine, je weet), maar als je de volgende dag bijkomt, je niks meer weet behalve dat het zwart voor je ogen was, je alles omver stootte, je met niemand hebt kunnen praten omdat je kortetermijngeheugen volledig verdwenen was heb ik naar mijn gevoel mijn tijd verspild. En dan heb ik nog gezwegen over vrouwenkleren, tondeuses en afschuwelijke make-up.

Olle
En dat je wakker wordt met wit slijmerig spul over je een briefje van 50 euro naast je ?

Dat heb ik nou nooit.

Dopezilla

Badass junkie
Laten we zeggen dat het een apart feestje was. Ik denk dat ik dankzij de macht der suggestie al genoeg heb gezegd.

Overigens ben ik geen zaadvlekken of briefjes van 50 tegengekomen. Best jammer van die briefjes van 50, overigens.

Olle

Indotje

Newbie
Ik nam voor mn eerste keer ook een halfje.
Weet je tenminste wat je te wachten staat en sta je niet opeens superstrak (hoewel ik dat het leukst vind) als je rustig wilt beginnen altijd een halfje.
Ik adviseer mensen die net beginnen altijd een halfje aan, is al spacend genoeg vind ik. Maar daarna vaak genoeg een hele gedaan hoor, daar niet van, van een heineken heb ik na een paar pillen heel m'n onderlip kapot gebeten. :tearsofjoy:

Cooper

Bewuste gebruiker
Een halfje is niet verkeerde keuze, alleen het is jammer dat je de overgang niet helemaal meemaakt van normaal naar spacey. Maar toch kan ik het me voorstellen dat als je de eerste keer een pil neemt die behoorlijk hard inslaat, je ook wel eens paniekerig kunt worden omdat een inslag best hard kan zijn :)

Dopezilla

Badass junkie
Paniekerig ben ik niet geweest de eerste keer dat ik gebruikte. En dat kwam héél onverwacht opzetten, ergens halverwege een gesprek. Van het gesprek was uiteraard niks meer terecht gekomen, ik ben direct naar de zaal gerend en gaan speaker freaken. :grin:

Voor control freaks zou het echter wel wat akelig over kunnen komen denk ik, elk middel waarvan je de controle over jezelf gedeeltelijk of geheel verliest overigens wel.

Olle

heyhey!

mijn 1e keer nam ik eerst een halve.. wist ik veel dat het iets langer dan een uur kan duren voordat ze werken? dus ik neem na een half uur nog een halfje..

wel had ik de hele vervelende :tearsofjoy: bijwerking dat ik echt geil werd! :hearteyes: :flushed:

maar wel een super leuk avondje gehad!

grtz blondje

Cooper

Bewuste gebruiker
blondje1992 zei:
heyhey!

mijn 1e keer nam ik eerst een halve.. wist ik veel dat het iets langer dan een uur kan duren voordat ze werken? dus ik neem na een half uur nog een halfje..

wel had ik de hele vervelende :tearsofjoy: bijwerking dat ik echt geil werd! :hearteyes: :flushed:

grtz blondje
Hahaha...en viel daar die avond nog wat van te merken? :grin:

Cooper zei:
blondje1992 zei:
heyhey!

grtz blondje

hahaha ja... denk dat me vriend het wel een leuke avond vond:wink: :flushed:

Cooper

Bewuste gebruiker
blondje1992 zei:
Cooper zei:
blondje1992 zei:
heyhey!

grtz blondje

hahaha ja... denk dat me vriend het wel een leuke avond vond:wink: :flushed:
Ik ben blij dat jij het ook leuk had :wink:

hahaha ja dat was zkkr..! alleen in dit leuke dorpje is er helaas niet zo makkelijk aan te komen...
dus dat is wel balen...
xx

Bovenaan