Eerste keer XTC met rode Bugatti

Majorme

Newbie
Hallo,
Ik ben van plan om binnekort mijn eerste keer xtc te proberen op een fuif. Het probleem is dat ik aan een vriend die het meer doet had gevraagd om het voormij te regelen, aangezien ik er minder van ken als hem, en hij gaf me een rode bugatti pil. Nu heb ik gelezen dat deze erg zwaar zijn en 200+mg bevatten. Ik was van plan om een halve te nemen aangezien het mijn eerste keer is en ik medicatie neem die mijn weerstand tegen alcohol etc. Verminderen. Ik heb bij het blowen en het drinken dus al ondervonden dat ik sneller onder invloed sta, ben ook al een paar keer slecht gegaan van de wiet tijdens deze kuur. Ik was sowiso van plan om een halve te nemen voor de zekerheid, maar is het wel zo slim om het risico te nemen? Ik ben ook niet zo breed of groot: weeg 60kg. Graag wat raad

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Die bugattis staan idd overal aangegeven als hoog gedoseerde snoepen. Zelfs tot 220mg. Het is altijd nog veiliger om zelf 1tje te laten testen zo ben je zeker dat de inhoud puur is en je geen namaak hebt.

Aangezien je gewicht zou ik starten met een kwartje. Gaat het je goed kan je nog altijd in kwartjes bijnemen. Het is je eerste keer dus best eerst afwachten hoe je reageert op een kleine dosis. Je kan proberen met een halfje maar weet dat de opkom zwaarder zal zijn en pillen zijn niet altijd perfect verdeeld, 1 halfje kan 130 zijn en het ander 80..

Ik zou me niet al te veel zorgen maken over het minder lekker voelen bij wiet. Ik ken zat veel mensen die over hun nek gaan van blowen maar op bv; coke, xtc, speed heel erg goed reageren. Het ligt van persoon tot persoon maar als je in je koppie de gedachte behoud dat het een topavond word, word dat het ook meestal met X.

Majorme

Newbie
Heb ondertussen een kwartje proberen af te breken, maar het breekte niet mooi en het was ongeveer een stukje van 1/8 afgebroken. Ik had dan maar besloten om dat stukje te nemen om eens te testen. Vond het heerlijk, het gevoel was er wel alleen natuurlijk niet zo sterk. Kreeg erg veel zin om te dansen en luide muziek op te zetten. Duurde wel niet zo lang maar ik neem aan dat dat komt door de erg kleine dossis die ik genomen heb.nu heb ik nog een stukje dat iets tussen een half en een kwart is voor de fuif, en dan natuurlijk nog de andere helft, maar ben maar van plan de kleinste helft te nemen en de andere op een andere fuif. Alessins bedankt

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:
Aangezien je gewicht zou ik starten met een kwartje.

Dit, plus dat het je eerste keer is dus is het wel verstandig even te kijken hoe het valt.
Lees je ook nog even in over verstandig gebruik :wink:

En verder idd niet te veel zorgen maken en gewoon lekker gaan, dan komt t helemaal goed! :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als het pilletje niet goed breekt, kun je er ook een bommetje van maken. Het lukt niet altijd om hem netjes te breken, je kunt dan ook wat brokjes erbij breken nog en dit óf zo wegspoelen, of even in een capsule of een vloeitje doen.

Ik vermaal mijn pillen vaak zelfs en dan verdeel ik het over capsules. Je hoeft dan niet te klooien met breken en doseren, je weet vrij precies hoeveel er in een capsule zit.

Bovenaan