• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer XTC - Groene Android

Timmeh91

Newbie
Lengte: 184 cm
Gewicht: 77 kg
Pil: Groene Android
Feest: St8ment, Effenaar

Hallo allemaal,

Aangezien ik vaker (sinds de eerste keer dan) op deze site wat informatie opzoek en tripreports bekijk, wil ik graag de moeite doen om mijn ervaring met jullie te delen. Mijn lievelingsmuziek is hardstyle, en dan het liefst de hardere namen als Adaro, Degos & Re-done en Crypsis. Hard Bass 2010 was mijn allereerste feest, en zodoende heb ik 3,5 jaar lang iedere vorm van drugs afgezworen, en ben ik op elk feest (jaja, ook als bob zijnde) lekker uit m'n stekker gegaan. Tot begin deze maand...

Ik en een vriend gingen met z'n tweeën naar dit feest in de Effenaar, waar een nogal harde line up op ons stond te wachten, met o.a. Thera, Tartaros, Digital Punk en Solutio & The I's. Na fatsoenlijk gegeten te hebben, en beiden drie biertjes onderweg genuttigd te hebben, kwamen we aan bij de locatie. Aldaar wat bekenden opgezocht, 2 biertjes gedronken maar tot de conclusie gekomen dat ik een plofbuik had, en echt geen bier wilde.

Precies op dat moment (half 12) kwam een oud-studiegenoot naar me toe, met de vraag of we, als we dan toch geen bier drinken, niet eens wat te snoepen wilden proberen. Ook al hebben ik en m'n beste maat het hier vaak over gehad (conclusie na talloze gesprekken hierover was nee; niet nodig), zeiden we zonder te twijfelen : 'Ja is goed' .

Wij dus met die studiegenoot mee, en naar een vriend van hem gelopen, even netjes voorgesteld, gevraagd welke pillen hij had en hoe sterk ze waren en hoe we het beste konden doseren. Hij had dus groene androids in de aanbieding, getest en iedereen uit die groep gebruikte ze ook. Naar de WC gelopen, om het hoekje het pilletje gekocht, een halfje afgebeten en het andere halfje aan m'n maat gegeven.

Na het slikken schudden we elkaar de hand, en zeiden we : 'Gewoon over ons heen laten komen, zal toch wel leuk worden'. We waren dus totaal niet zenuwachtig, en nu was het wachten op de inslag. Nou, na een half uur gebeurde er niks, maar 10 minuten erna... We keken elkaar aan, en omhelsden elkaar meteen. Vanuit m'n tenen kwam er een intens warm gevoel opzetten, en overal begon mijn lichaam te tintelen. Met als resultaat dat m'n maat en ik midden op de dansvloer onze benen en armen aan het aaien waren :grin: ! M'n maat liep meteen naar een meisje en begon te knuffelen, ik begon meteen met rondjes lopen.

Aangezien het feest niet heel erg groot was, kwam ik steeds dezelfde mensen tegen, en vond het heel bijzonder wat voor verband er ontstaat tussen medegebruikers. Ik hoefde alleen maar langs te lopen, elkaar aan te kijken en duimpjes gingen omhoog en handjes werden geschud. Ook vond ik het heel erg fijn om aan meisjes te zitten (niet hinderlijk dan). Van de muziek kreeg ik erg weinig mee, en we besloten om de trappen af te dalen richting rokersruimte.

De rokersruimte in deze locatie is verdeeld tussen een ruimte voor de grote- en kleine zaal, van elkaar gescheiden door een raster. Ik kwam met mijn gigantische ogen en klapperkaak die ruimte ingelopen, werd er meteen een sigaret in m'n handen geduwd, want dit schijnt heel erg lekker te zijn. Nou dat kon ik weten, heerlijk zeg ! Ik viel wel een beetje op in deze ruimte, aangezien deze goed verlicht was. Aan de zijde van de kleine zaal stonden kennissen van me, waarmee ik heel fijn kon praten, ook waren er wat oudere dames waartegen ik blijkbaar allerlei seksuele fantasieën aan kwijt wilde :grin: .

Ik liep daar echt met iedereen te praten, totdat ik een gigantisch vet nummer ingemixed hoorde worden (Digital Punk & Profyler - Dark Symphony), waarop ik m'n maat aan z'n shirt trok en 20x achter elkaar riep: 'Hij draait um, hij draait um'. Iedereen lachen en ik als een raket naar de zaal gesprint, waarna het stampfestijn kon beginnen.

Een uurtje na inslag nog een halfje bijgepakt allebei, vanaf toen begon ik minder te spacen maar wel echt zo hard als een raket te gaan. Gelukkig werd er kneiterhard gedraaid, en stonden mensen me gewoon aan te gapen om mijn manier van losgaan. Kreeg ook nog een cola van het barpersoneel omdat ze alleen maar water onverantwoord vonden :mrgreen: . Af en toe knuffelde ik nog wel, en heb zelfs met een meisje gezoend. Maar tijdens het zoenen kwam er weer een vet nummer voorbij, draaide ik om en begon weer te stampen voor het leven haha !

Misschien mis ik nog wat details in dit verslag, maar zo heb ik mijn eerste keer ervaren. Over 2 weken bij het hardste hardstyle feest wat er is, in de Maassilo, gaan we in ieder geval rode supermans proberen. Af en toe een pilletje is niks mis mee i.m.o.

Pluspunten:
- Verstandhouding met andere koekerts
- Ontzettend hard losgaan, wat normaal al geen probleem was voor mij.
- Iedereen is lief
- Aanrakingen voelen erg fijn
- Met m'n beste maat gedaan
- Gesrpekken voeren
- Voor het eerst in de spiegel kijken op de WC

Minpunten:
- Kreeg minder van de muziek mee dan normaal
- Sjaak klapperkaak
- Ik was winnaar van de nacht voor de Koekoeksbokaal
- Zweten
- Je kunt je maar op 1 ding focussen; Of vrouwen, of de muziek, of een gesprek.

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Leuk report, ik onthou zelf ook nooit al te veel details van een avondje snoepen. Wel gaaf dat het een impuls was om XTC te gaan gebruiken, is een leuke manier om kennis te maken.

Timmeh91 zei:
Misschien mis ik nog wat details in dit verslag, maar zo heb ik mijn eerste keer ervaren. Over 2 weken bij het hardste hardstyle feest wat er is, in de Maassilo, gaan we in ieder geval rode supermans proberen. Af en toe een pilletje is niks mis mee i.m.o.

Is inderdaad ook niks mee, maar je moet er wel eventjes een pauze tussen houden, anders voel je namelijk niks. Over 2 weken is je Serotonine voorraad nog lang niet opgevuld, dus zal het ook minder zijn qua gevoel. Ik zou gewoon 2 maandjes tussen gebruik houden, als je dat echt niet lukt 6 weekjes.

Molasses

Newbie
wouw leuk report. Klinkt als een goede eerste ervaring!

inderdaad even rust houden. En ik weet niet hoe vaak je naar feestjes gaat maar ik zou er geen gewoonte van maken. Zoals je aan het begin van het report zei je kan ook prima keihard losgaan zonder zon rakker. Zie het als een extraatje dat je af en toe kan doen om een feest nog vetter te maken.

Ik hou zelf altijd minimaal 2/3 maanden aan dan blijft het echt speciaal.

groetjes e_lover :wave:

JustLive

Newbie
Onwijs leuk rapportje om te lezen :wink:
Vooral die 'verbintenis' tussen mede-koekerts haha.
Al is het soms niet te zien, het lijkt wel alsof je het van elkaar voelt.
Zonder reden een hand geven of lachen of iets, geweldig.

Bovenaan