• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

eerste keer xtc (blauwe nike)

Het idee .

Na een jaar geblowt te hebben en af en toe speed gebruikt te hebben worden ik en een vriendin weleens iets anders proberen . Na lang nadenken kwamen we op het idee om xtc te gaan gebruiken .

De avond
We hadden 2 pillen gekocht blauwe nike en we moesten nog even wachten tot haar ouders weg gingen .
21:30
Haar ouders gingen weg dus we zouden de pil gaan pakken , ze wou gelijk een hele maar het leek mij niet zo verstanding dus pakten we een halve . Na een tijdje twijfelen slikte ik hem door . Eerst gingen we op de fiets naar 'het parkje'en daar zouden we gaan wachten tot hij insloeg .
22:10
We vernamen nog nix dus we wouden naar huis gaan om de andere helft te pakken .
Toen we bij haar huis kwamen ben ik op een stoel gaan zitten en tv kijken en ja hoor BAM hij sloeg keihard in . De ondertiteling van de film begon te golven ik wou nog iemand smsen maar kon mn telefoon niet van vergrendeling af krijgen dus na een tijdje boeide me dat ook niet meer .
Ik kreeg er een ongelovelijke love gevoel van en konmaar niet stoppen met vertellen hoe perfect onze vriendschap was en alles was geweldig wat we meegemaakt hadden en de wereld was zo mooi en goed . Ik zorgde goed voor haar en zei tegen haar als je wat hebben moet dn moet je her zeggen. Ik haalde water voor haar en draaide sigareten voor haar en dat vond ze zo lief en aardig haha . Het raarste moment vond ik dat hij uit werkte ik wilde steeds meer . Maar dat deden we niet omdat we die wouden bewaren .

Dit was mij eerste verslag , ik hoop dat hij goed is en als hij bevalt zal ik cker vaker wat posten gaan .

ILikeWeedzz

Experimenterende gebruiker
Het idee achter je verslag is leuk. Maar het verslag is gewoon.. niet leuk. het is echt extreem kort en je beschrijft alleen die dingen van XTC die elke gebruiker al kent. Het leuke aan verslagen is dat je precies tot in de detail gaat vertellen WAT je tijdens je trip hebt beleefd. Ik heb al ongeveer 6/7 keer XTC gebruikt en ik vond maar 1 een verslag waard (zie trip report XTC - headhunterz) Het gaat in de reports om de speciale dingen die het zo interesant maken. Jij hebt natuurlijk beschreven hoe je je voelde etc maar ik had je dat kunnen vertellen zonder het verslag te lezen.

Wil je niet afkraken, wil je tips geven zodat je volgende verslag wel leuk is om te lezen :wink:

Tja ieder zn eigen mening he , zo heb ik het ervaren en dat wou ik delen .
Er zijn genoeg mensen die voor het eerst gebruiken en er misschien wel wat aan hebben.
Maar ik snap wel wat je bedoelt en zal het menemen in mn volgende trip verslag :grin: .
(Ik denk met kerst of oud&nieuw een live report ).
En lees die van jou ook wel ff .

Ty voor je reactie en tips :wink:

ILikeWeedzz

en oja, toen hij uitwerkte en je steeds meer wou, moet je gewoon aan toegeven en de andere er ook bij in gooien :grin: je kan altijd nieuwe halen, heel duur is het niet (normaal gesproken 5 tot 7,50 per pil) en je kunt altijd nieuwe kopen. als je het een avondje doet doe het dan direct goed :)

Haha dat doe ik nu duss ook , heb voor 1 nacht 4/5 pillen bij me maar dn ben ik na zn nacht ook echt fucking vaag en ''in de warre'' xoals ze dat hier noemen :rolleyes:

ILikeWeedzz

-xtcstyle. zei:
Haha dat doe ik nu duss ook , heb voor 1 nacht 4/5 pillen bij me maar dn ben ik na zn nacht ook echt fucking vaag en ''in de warre'' xoals ze dat hier noemen :rolleyes:

zeker wil je dat wel, dat is het mooiste mogelijk :grin:

Haha zeker wel , dan zit ik wel eens op de wii een spel te doen en denk ik he hoe kan dat nou weer dan haha geweldig . En dan oogdopjes in en korsakoff unlease the beast er op en dan knetter hard gaan met 2snoepjes op gheghe i love it :hearteyes: maar het liefst gebruik in mn uppie . Gewoon lekker je ding doen lekker op eigen tempo gaan heerlijk :tongueout:

STONER030

In je eentje? Lijkt me totaal niet leuk, ik heb altijd enorm veel zin om te praten en socializen en alles, in me eentje lijkt er echt geen flikker aan en volgens mij is er dan ook een grotere kans dat je minder lekker gaat of een dip krijgt.

Bovenaan