• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer truffels

Nort

Newbie
Het is nu ongeveer 8 maand geleden dat ik voor het eerst truffels had genomen. Het leek me leuk om na het XTC report ook deze eens te gaan beschrijven omdat die dag nog wel eens de revu passeert bij ons in huis.

Het was 5 dagen voor oud en nieuw en ik zat die ochtend op mn kamer lekker bezig voor mn studie en school en zat er lekker in. k had ontbeten en ging weer aan de slag. Die dag lekker gewerkt en vergeten te eten omdat ik zo in mn werk zat.

Rond een uur of 5 zei ik tegen mn huisgenoot(H) "laten we truffels nemen, aangezien jij het al eens vaker hebt gedaan en ik heel erg benieuwd ben hoe het is". Ik ben namelijk wel geinteresseert in psychedelische drugs, maar ik heb er helemaal niet veel mee getest, maar de verhalen klinken me altijd zo mooi in de oren en de tripreports hier op het forum doen mij altijd heerlijk vermaken. Vandaar dus het besluit om truffels te nemen.

Ik en mn huisgenoot gaan naar mn andere huisgenoot(P) die veel ervaring heeft met drugs en vraagt of hij mee doet. Hij zelf ziet truffels niet zo zitten om persoonlijke redenen, oke zijn keus we gaan hem natuurlijk niet overhalen maar hij gaat wel mee naar de smartshop. Eenmaal aangekomen vragen we aan de man -die achter de toonbank staat, het een en het ander. Ik wil graag visuels en hij raad me aan om Atlantis Truffels te nemen en ik haal 1 bakje voor mezelf van ongeveer 20 euro. H koopt die ook en P gaat voor Kraton(als je het het zo schrijft) dit is een soort van thee/drankje wat je op drinkt en waar je schijnbaar heel relaxed van word.

18:30
Oke we gaan naar huis en beginnen de truffels in te nemen met M&Ms (op aanraden van de verkoper) omdat ze echt heel goor zijn. Ze doen me denken aan de smaak van walnoten maar dan 100x viezer. Ik neem een heel bakje in een keer en begin na 15 - 20 min al echt wat te voelen. Een raar, licht gevoel in de buik en begin wat lacherig te worden.

Ik ga naar mn kamer om lekker chill in mn stoel te gaan zitten en zet wat muziek op. Na 5 minuten word ik misselijk, maar echt kots misselijk. Ik roep mn andere huisgenoot(R) die nuchter is en vraag hem om een emmer omdat ik echt ga kotsen. H zit in middels volop los te gaan in zn kamer hoor ik achteraf. Ik krijg mn emmer en kots die hele emmer vol en de misselijkheid is snel weg. Ik baal natuurlijk als een stekker en denk dat het nu geen effect meer heeft omdat ik binnen een half uur alles heb uitgekotst. Ik ga maar aan de chocolade letters en ga weer achter mn mac zitten. (we weten dat het het gevoel kan versterken)

Hier gaat het beginnen en neem ik mezel mee op een onvergetelijke reis.

19:00
Mn dock van mn mac begint te dansen, de nike dozen van mn achtergrond beginnen naar me toe te komen, alsof ze dansen. Ik ben helemaal ondersteboven van wat ik zie, iets wat ik nog nooit gezien had omdat dit mn eerste keer was. Ik kijk naar mn handen en het ziet er uit alsof ik ze in een bad met water doe.

P had inmiddels zijn Kraton genomen en zat lekker te chillen op zn kamer. Ik besluit om naar zijn kamer te gaan, hij heeft blacklight, lavalampen en ander raar spacend speelgoed. Ik was opgewekt, vol energie en viel in de ene verbazing na de andere.

Ik maak even een spong in de tijd en zit op mn hoogtepunt, althans dat denk ik.

20:30
Ik heb geen tijd besef meer en denk dat het al rond een uur of twaalf is. Als ik de tijd vraag blijkt het nog maar rond half 9 te zijn en ik bedenk mezelf "oke heel goed ik zit er nog maar net in en ga nu al zo hard, kijken wat er verder gebeurt".

Zoals ik zei zat ik vol energie en mn huisgenoot was layed back en chill en was een aantal jointjes aan het draaien. Ik pakte zn Guitar Hero en begon te jammen, iets was me goed lukte en iedereen keek verbaasd want ik was keihard aan het spacen(helemaal op die muziek van GT). Na het nummer uit gespeeld te hebben ben ik mezelf ff kwijt geraak want ik lag een uur lang in een foetushouding keihard te lachen om niks, want dat besefte ik me heel goed en dat had ik de hele trip lang, ik had besef van alles wat ik deed maar het maakte me niet uit want ik liet me helemaal mee gaan.

22:00
Dat uur lang in die foetushouding leek voor mij 10 minuten en toen ik er uitkwam kreeg ik een jointje maar ik kon geen hijsjes nemen want wat ik ook probeerde ik blies en schoot keihard in de lach. Ik wou het jointje ook niet afgeven, vraag me niet waarom maar het was van "mij". Eenmaal dat jointje kunnen roken en door gepasst ging ik kijken bij H die inmiddels ook ergens op een reis aan het gaan was.

Ik moest door een klein gangetje heen richting de keuken om naar mijn kamer te komen. Dat gangetje leek een donkere, lange tocht en was heel bedrukkend maar ik voelde me een onderzoeker die er door heen moest. Echt fantastisch was het om daar door heen te gaan.

H had mijn slaapkussen gepakt en die heette nu Sneeuwwitje en Sneeuwwitje was zijn alles, die mocht je niet aanraken of afpakken. Het was van hem, alsof het de ring wat uit LOTR. H was een film aan het kijken en maakte daar helemaal zijn eigen verhaal van.

Ik dacht, laat ik dat kussen eens afgaan pakken en begon allemaal listige dingen te bedenken om hem af te kunnen pakken. Hij trapte er niet in tot dat ik ineens heel serieus deed en zei dat er iets mis was met het kussen, hij geloofde het en ik kreeg hem en begon keihard te lachen, hij snapte het niet maar na 20 seconden viel het kwartje en begon mee te lachen. Sportief als ik was gaf ik hem terug en hij sloot zich op in mijn kamer met de deur op slot. Ik dacht kut, zometeen gaat ie allemaal kut dingen op mijn kamer doen dus die deur moest open. Ik had een aantal keren geklopt en hij terug schreeuwen dat ie niet open ging doen deed ie hem na 1 minuut toch open.

23:00
We gingen chillen op mn kamer en zette de muziek aan met een de visualizer, die ging te keer als een gek en alles kwam door de kamer heen, alsof we een 3D televisie hadden.
Eenmaal klaar met de muziek ging ik weer naar P die helemaal in zn element was, rustig en relaxed. Ik was daar het tegenovergestelde van ik was vol energie, luidruchtig en alles was geweldig. Ik had zn avondje rust behoorlijk kut gemaakt maar hij vond het niet erg.

23:30
Ik moest weer door de keuken en dat gangetje maar toen zag ik de badkamer. Daar heb ik me denk ik een half uurlang alleen op gesloten en heb alleen naar de spiegel gekeken naar mezelf. Ik heb daar lopen spacen als een malle, de muren kwamen op me af, door de spiegel leek het alof er nog een ruimte achter de spiegel zat, heel maf. Mn huisgenoten vroegen zich af wat ik aan het doen was en legte het uit en moesten keihard lachen.

Eenmaal uit de badkamer ging ik naar de kamer van P die daar een kruk had neergezet, waar ik op ging zitten. De andere huisgnoten zaten op een bank of bureaustoel. Ik zat dus hoger dan de andere en voelde me als een koning die keek op zijn koningsrijk, dit dacht ik ook daadwerkelijk te zien(iets wat heel raar is van die kamer is nog geen 10m2).
Ook had ik heel erg het gevoel dat mijn huisgenoten kikkers waren, ik zag dit natuurlijk niet letterlijk maar ik had heel erg die indruk dat, dat zo was.

Op dit moment gingen de visuals heel erg snel. Ik begon mijn vriendin te missen en begon over haar te praten. Alles in de kamer werd roze en ik dacht na een tijdje ik ga dr bellen omdat ik haar moest horen, voelen en zien en alles tegelijk. Ik belde dr op en alles ging normaal want ik kreeg weer even een nuchter momentje(ze wist dat ik truffels op had).

Na het telefoon gesprek heb ik nog een aantal uur echt keihard lopen spacen. Iets wat ik eerder al had gezegt, dacht ik dat ik een aantal keer op mijn hoogtepunt was maar elke keer ging ik harder en harder en kwamen de indrukken zo snel achterelkaar maar gingen ze ook zo snel weer weg en zat ik weer in een andere.

Ik weet nog goed dat ik me echt geweldig voelde en dat ik meer en meer wou van dit gevoel.
Rond een uur of 01:00 - 01:30 begon het effect af te nemen en waren ik en H snel weer de normale.

Na wat na gepraat te hebben en wat jointjes gingen we slapen iets wat totaal niet lukte want mijn hersenen hadden overuren gedraaid en ik was nog lekker aan het na malen.

De volgende dag werd ik wakker met het gevoel alsof ik een metaleband om mn kop had die helemaal aangedraaid was. Een paracetamol er in en ik was weer ready to go. Lekker gerelaxed die dag en had zo kunnen werken als dat moest.

Dit was mijn eerste ervaring met Truffels en/of andere tripmiddelen en vond het echt fantastisch. Ik hoop dat het een beetje te begrijp is allemaal, maar ik heb genoten van die uren.

Mooi reportje ! :grin:
Ben van plan om binnenkort ook eens truffels uit te proberen.
misschien plaats ik dan ook mijn report op DF !
Heb je enige tips ofzo ?
grtz :stoned:

Nort

Newbie
ik stapte er in zonder dat ik ergens wat van wist. oke ik had verhalen gehoord maar laat je me voeren op die reis die gaat komen.

En hoe voelde je je tijdens de trip? en erna?
herinner je er nog veel van ?
kheb al veel opgezocht op internet enzo maar ik mis nog wat ervaringen van mensen. Mensen die vertellen hoe het is geweest enzo..
waarschijnlijk een soort van bevestiging voor mezelf...

peace :stoned:

Nort

Newbie
ik herinner me vrij veel maar ook weer niet haha.

het is een gevoel

daarna voelde ik me een beetje vaag de volgende dag met ontzettende koppijn maar daat was ik zo vanaf.

ik had wel heel erg het gevoel van : oke dit hoef ik niet meer te doen binnen nu en 3-4 maand, is gewoon heel erg intens, zeker voor een eerste keer er komt best wat op je af, veel indrukken maar het is echt heel leuk. zeker als je het met de juiste mensen doet.

Oké bedankt voor de beschrijving. Ik bereid mij hier nu al heel lang op voor en hoop dat ik er echt klaar voor ben. Ik voel me er ook klaar voor.
Ik zal proberen om er dan ook een tripreportje van te maken :wink:

Peace :stoned:

Nort

Newbie
ik wou het idd ook graag meemaken maar kwam er nooit van en gewoon uit het niets heb ik het doen gedaan, ging perfect

fietswiel

Newbie
Heb al tientallen keren truffeltjes gegeten. Het blijft toch iedere keer weer een positieve ervaring.
Wanneer je van plan bent 'n keer truffeltjes te eten, dan raad ik je aan om 'n portie van de gram royal beluga's te pakken. Dit zijn truffels die langer gekweekt zijn en qua smaak het beste te pruimen zijn. Tevens is het effect van deze truffel geestverruimend. Het laat het brein 'n paar versnellingkjes hoger werken. Wanneer je op zoek bent naar heftige visuals, dan zijn paddo's een betere optie, naar mijn idee.Bestel je dan een kweeksetje ofzo.

By the way; gebruik deze middelen niet bij 'n labiel geestje en bij multi drugs gepiemel.

Viel spass.

Bovenaan