Eerste keer truffels - Tampanensis

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Hey hey Mensen,

Mijn beste vriend en ik zouden graag voor het eerst magic truffels willen gebruiken. Wij hebben eergisteren de Tampanensis gekocht.

Ik ben zelf best wel zenuwachtig en ik weet niet of dat schadelijk is voor de trip (kans op bad gaan). Zelf heb ik al meerdere soorten drugs gebruikt. Maar ben erg benieuwd naar een trip naar 'een andere wereld' vooral de filosofische gedachten en dingen ontdekken van mezelf.

Ik heb veel ingelezen, de ene adviseert een half bakje de ander weer iets meer dan de helft. Zelf heb ik gelezen om eerst een kwart bakje te nemen en als het fijn voelt de andere kwart.

Ik zou graag tips willen hebben om een prettige trip te hebben.

Kan je naar buiten met magic truffels? En is dat aan te raden.

Xoxo mima

Mango

Newbie
Naar buiten zou ik persoonlijk niet doen als er niemand bij is die nuchter is. Voor het geval je zo een drukke weg op loopt of zo.

Voor de rest moet je het vooral over je laten heen komen. Maak het gezellig, zorg dat je lekkere muziek aan hebt en wat rustgevende beelden op tv, neem een alcoholvrij drankje en als je er dan zin in hebt dan kun je denk ik wel 10g innemen. Je moet toch een beetje over een drempel heen met de dosis.

Goed en lang kauwen en dan komt alles goed :wink:

ikbenNICLAS

Experimenterende gebruiker
ik zou gewoon een ding in je hooft houden, je kan er niet dood van gaan! lage dosis is 5 gram is wel leuk. die 10 is wat grappiger met kleurtjes. en 15 of meer is gewoon lekker spacen. maar je kan niet dood der van gaan. en altijd rustig blijven.
en als het te heftig word binnen loop naar buiten. frisse lucht is lekker.

en naar buiten der mee is altijd leuk, wel beetje opassen met wat je doed. en nooit panikeren.

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Naar buiten zou ik persoonlijk niet doen als er niemand bij is die nuchter is. Voor het geval je zo een drukke weg op loopt of zo.

Voor de rest moet je het vooral over je laten heen komen. Maak het gezellig, zorg dat je lekkere muziek aan hebt en wat rustgevende beelden op tv, neem een alcoholvrij drankje en als je er dan zin in hebt dan kun je denk ik wel 10g innemen. Je moet toch een beetje over een drempel heen met de dosis.

Goed en lang kauwen en dan komt alles goed :wink:

Ik heb een trip report gemaakt!
ik zou gewoon een ding in je hooft houden, je kan er niet dood van gaan! lage dosis is 5 gram is wel leuk. die 10 is wat grappiger met kleurtjes. en 15 of meer is gewoon lekker spacen. maar je kan niet dood der van gaan. en altijd rustig blijven.
en als het te heftig word binnen loop naar buiten. frisse lucht is lekker.

en naar buiten der mee is altijd leuk, wel beetje opassen met wat je doed. en nooit panikeren.

Bovenaan