Eerste keer trippen (truffels)

Skepta

Newbie
Hoi allemaal,
Ik lees al een aantal weken op dit forum en dacht ik plaats zelf ook eens wat. Ik wil in de kerstvakantie met 4 hele goede vrienden bij iemand thuis voor de eerste keer truffels gaan doen. Wat zijn de beste truffels om te doen als ik wel visuals wil hebben, maar t liefst een niet te heftige trip voor de eerste keer? En wat is een goede hoeveelheid? (78KG, 184cm)
Alvast bedankt!

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @Skepta ,

Ten eerste welkom op het forum! Voor zover ik tot nu toe gehoord heb maakt het soort truffel niet zo heel veel uit en gaat het met name om de dosering. Waarbij uiteraard de duurdere/sterkere soorten een beetje sterker per gram zijn. Verder zijn truffels een natuurproduct. Zelfs bij gelijke dosering en type kan het uiteindelijke effect nogal eens varieren.

Een mooie dosis voor de eerste keer is ergens tussen de 7,5 en 12 gram zou ik zeggen. Ik verwacht dat 7,5 gram voor de meeste mensen geen probleem zal zijn maar kan eventueel 'underwhelming' zijn als het mild uitvalt. 12 gram zal niet snel teleurstellen zou voor een onervaren gebruiken al pittig zijn als het relatief sterk uitpakt. De keuze is uiteindelijk aan jou en je vrienden.

Hebben jullie ervaring met andere drugs, hebben jullie een comfortabele fijne plek om het te gebruiken en wat is jullie leeftijd? Allemaal relevant voor een goede eerste ervaring!

Belangrijkste tips:
- Doe het alleen als je op dat moment lekker in je vel zit
- Doe het in een rustige, veilige omgeving
- Zorg dat je geen verplichtingen hebt
- Combineer niet met alcohol of andere drugs

Laat je nog even weten hoe het gegaan is?!

Skepta

Newbie
Hoi @Skepta ,

Ten eerste welkom op het forum!
Dankjewel! We gaan het bij een van mijn beste vrienden thuis doen, dus de setting zit wel goed. Verder hebben we wel verschillende soorten drugs uitgeprobeerd, ikzelf mdma, ketamine en hasj/wiet. Toch zie ik dit wel als heel iets nieuws. Ik denk dat ik ongeveer voor de 9 gram ga , en ik zal even een tripreport schrijven! Ik heb er in ieder geval zin in !

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Trippen is zeker anders dan de meeste andere drugs. 9 gram is in ieder geval een mooie startdosis! Je zult er zeker iets van voelen. Het zou kunnen dat jullie het iets te mild vinden maar dan kun je een volgende keer altijd wat meer nemen :blush:

Skepta

Newbie
Trippen is zeker anders dan de meeste andere drugs. 9 gram is in ieder geval een mooie startdosis! Je zult er zeker iets van voelen. Het zou kunnen dat jullie het iets te mild vinden maar dan kun je een volgende keer altijd wat meer nemen :blush:

Nu zit ik nog te twijfelen tussen Atlantis en High Hawaiians, enige ervaring mee? en zit toch aan een dosis van 10 gram te denken, aangezien dat gewoon de helft is van een bakje lijkt me dat wat makkelijker. In ieder geval bedankt voor je snelle antwoord steeds!
Heb je nog enige tips voor eten die dag? mijn plan was om drie uur "avond" te eten, zodat ik ze om 6 uur kan nemen.
Tnxx

Iskra

Bewuste gebruiker
ik zou vijf uur van tevoren niet eten als ik jou was, dan weet je zeker dat het eten je niet benadeeld.

रति

Wijs gebruiker
Nu zit ik nog te twijfelen tussen Atlantis en High Hawaiians, enige ervaring mee? en zit toch aan een dosis van 10 gram te denken, aangezien dat gewoon de helft is van een bakje lijkt me dat wat makkelijker. In ieder geval bedankt voor je snelle antwoord steeds!
Heb je nog enige tips voor eten die dag? mijn plan was om drie uur "avond" te eten, zodat ik ze om 6 uur kan nemen.
Tnxx
Koop je het bij een smartshop? Laat je goed adviseren door de verkoper en zeg ook dat het je eerste x is. Ik vind truffels super vriendelijk... Hele zachtaardige en rustgevende trip. Probeer je ook echt te verbinden met de truffel.
Ik vind zelf alleen trippen, dus zonder mensen, het fijnst. Maar met hele goede vrienden kan het ook lekker zijn.
Veel plezier! :wink:

Lytje pole

Bewuste gebruiker
Ik heb van de zomer een paar keer 15 gram atlantis truffels op van de smartshop. Eerste keer supertrip, was echt verbaasd. Tweede keer was minder (beetje naar).

Persoonlijk vind ik truffels niet zo vergevingsgezind. Ligt ook aan de soort persoon en setting, mindset of het wat voor je is.

Als je controle niet kan loslaten en tegen het effect gaat vechten werkt dat tegen je.

Wil ze denk ik nog wel nemen, maar pas over een jaar weer ofzo.

Skepta

Newbie
Koop je het bij een smartshop? Laat je goed adviseren door de verkoper en zeg ook dat het je eerste x is. Ik vind truffels super vriendelijk... Hele zachtaardige en rustgevende trip. Probeer je ook echt te verbinden met de truffel.
Ik vind zelf alleen trippen, dus zonder mensen, het fijnst. Maar met hele goede vrienden kan het ook lekker zijn.
Veel plezier! :wink:
Ja ga het zeker bij de smartshop halen, vind ik een fijner gevoel en kan dan inderdaad om advies vragen. Ik ben heel benieuwd

Bovenaan