Eerste keer trip 1P-LSD

Portobello

Belezen gebruiker
Ik microdoseer al een tijdje met 1P-LSD (na overgestapt te zijn van truffels) met goede resultaten (minder asociaal, lol).

Ik wil deze week voor het eerst dus een tripdosis nemen. Ik heb alleen met paddo's en truffels getript.

Ik ben vrij gezond (eeuwig slaaptekort opgebouwd dat ik maar niet inhaal, verder niets aan het handje), gemiddelde lengte en normaal gewicht. Oh, en vrouw.

Welke startdosis zou je me aanraden? Wat ik verwacht van een trip is mentaal met name. Aan mijn truffels heb ik letterlijk gevraagd: en nu? En ik kreeg een antwoord(je).

Nu hoeft het niet altijd zo te zijn natuurlijk, maar ik kijk uit naar wat de verbindingen in mijn hersenen gaan doen en hopelijk verbanden leggen om uit vaste patronen te komen. Een mooi visueel schouwspel is ook gewoon OK.

Ik trip alleen overigens. Ik heb geen behoefte aan mensen om me heen op zo'n moment en heb wel voor hetere vuren gestaan in m'n uppie.

Ik dacht zelf aan ongeveer 75 mcg. Ik heb korreltjes van 8-10 mcg dus echt heel goed afmeten gaat niet, maar een goede benadering moet lukken. Het is een lagere dosis en ik twijfel of ik niet iets hoger moet gaan omdat ik voor vrij veel zaken (behalve cannabis, lol) een hoge tolerantie heb.

Groetjes!

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
1p lsd bevalt dus beter als de truffels met microdoseren? Ik ben nu plusminus 2,5 week bezig met microdoseren en bevalt bij mij ook erg goed :)

Vind zelf 75mcg wat aan de lage kant. Zou 100mcg voor de eerste keer doen. Heb zelf de eerste keer 150 gedaan wat misschien wel iets te hoog was voor de eerste keer maar heb er geen spijt van gehad in ieder geval.

Portobello

Belezen gebruiker
1p lsd bevalt dus beter als de truffels met microdoseren? Ik ben nu plusminus 2,5 week bezig met microdoseren en bevalt bij mij ook erg goed :)

Vind zelf 75mcg wat aan de lage kant. Zou 100mcg voor de eerste keer doen. Heb zelf de eerste keer 150 gedaan wat misschien wel iets te hoog was voor de eerste keer maar heb er geen spijt van gehad in ieder geval.
Ja maar jij bent letterlijk een dude :wink:

Maar wellicht heb je gelijk.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Heb je onlangs nog gemicrodoseerd?

Ik zou sowieso 2 weken tussen de laatste microdosis en je trip houden om tolerantie te elimineren.

100ug lijkt me meer voor de totale beginner, als je al ervaring hebt met paddo's zou ik iets hoger doseren, 125 a 150ug.

Veel plezier, laat je nog weten hoe het is bevallen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ja maar jij bent letterlijk een dude :wink:
Geslacht schijnt niet veel uit te maken met psychedelica.

Gewicht overigens ook niet per se. Hele zware jongens worden soms op hun knieën gebracht met een normale dosis.

Ik sluit me bij de rest aan. Als je al trip-ervaring hebt, kun je best 100 ug of iets meer nemen. Probleem met de range tussen een microdose en een volwaardige trip-dosering is dat mensen vaak erg bewust zijn van de bodyload, maar nog niet echt trippen. Als je echt tript is die bodyload er ook wel, maar overstemt de trip dat.

Een mentale trip kun je wel verwachten en waarschijnlijk ook een visuele. Praten met "het middel" staat (1P-)LSD niet bekend om, maar je kunt altijd een goed gesprek met jezelf hebben. :) Hou er verder rekening mee dat het vrij anders is dan een paddo- of truffeltrip. Veel energieker, actiever, langduriger. Veel plezier!

Portobello

Belezen gebruiker
Bedankt voor jullie input! Ik heb net 11 microdots ingenomen. Duurt even voordat het inslaat, dus ik kan nog typen. Ik laat jullie weten wat er is gebeurd!

Portobello

Belezen gebruiker
Heb je onlangs nog gemicrodoseerd?

Ik zou sowieso 2 weken tussen de laatste microdosis en je trip houden om tolerantie te elimineren.

100ug lijkt me meer voor de totale beginner, als je al ervaring hebt met paddo's zou ik iets hoger doseren, 125 a 150ug.

Veel plezier, laat je nog weten hoe het is bevallen?
Ja, ik had wel nog maandag microdosis op. Oh well we zien wat er gebeurt. Beter aan de ietwat voorzichtige kant..safety first :wink:

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Geniet van je eerste LSD trip @Portobello !
Ben benieuwd of je LSD ook zo fantastisch gaat vinden...

Portobello

Belezen gebruiker
Uiteindelijk 13 microdots genomen. Heel klein beetje visuals. Te actief middel ook voor mij, ik ben meer op zoek naar introspectie. Volgende keer - na eerst een lange pauze inlassen - neem ik of truffels, of 4-ho-MET, of weer LSD maar dan hogere dosis. We shall see.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Uiteindelijk 13 microdots genomen. Heel klein beetje visuals. Te actief middel ook voor mij, ik ben meer op zoek naar introspectie. Volgende keer - na eerst een lange pauze inlassen - neem ik of truffels, of 4-ho-MET, of weer LSD maar dan hogere dosis. We shall see.
Jammer maar ik begrijp het op zich wel. Ik vind truffels (of paddo's) van zichzelf ook veel meer introspectief.

Maar met LSD kan het wel hoor. Misschien dat een hogere dosering helpt, maar wat mij altijd helpt is die actieve energie (die jou wil doen laten bewegen) soort van channelen. Al die onrustige energie voelen, bundelen en focussen. Dat je er in plaats van lichamelijk (over)actief, zen van wordt en het gebruikt om je bewustzijn te verhogen en verkennen. Dat kost wel wat oefening en soms is het ook gewoon lastig om jezelf niet te verliezen in die drukte die LSD (en aanverwanten) je geeft. Iets als truffels helpt je juist uit zichzelf meer naar die introspectie toe, vooral wanneer je alleen tript. Dat is prettig als het introspectie is die je zoekt.

Toch, ik zou een hogere dosering 1P-LSD zeker eens proberen. Je kunt er ongelofelijke ervaringen op hebben. :grin:

Portobello

Belezen gebruiker
Geslacht schijnt niet veel uit te maken met psychedelica.

Gewicht overigens ook niet per se. Hele zware jongens worden soms op hun knieën gebracht met een normale dosis.

Ik sluit me bij de rest aan. Als je al trip-ervaring hebt, kun je best 100 ug of iets meer nemen. Probleem met de range tussen een microdose en een volwaardige trip-dosering is dat mensen vaak erg bewust zijn van de bodyload, maar nog niet echt trippen. Als je echt tript is die bodyload er ook wel, maar overstemt de trip dat.

Een mentale trip kun je wel verwachten en waarschijnlijk ook een visuele. Praten met "het middel" staat (1P-)LSD niet bekend om, maar je kunt altijd een goed gesprek met jezelf hebben. :) Hou er verder rekening mee dat het vrij anders is dan een paddo- of truffeltrip. Veel energieker, actiever, langduriger. Veel plezier!
Dat is dus echt exact wat er gebeurde. Veel bodyload, weinig trip. Weten we dat ook weer :wink:

Bovenaan