Eerste keer te veel XTC?

phalanx

Newbie
Hallo iedereen,

Vorige week zaterdag heb ik voor het eerst XTC geprobeerd. Het waren Orange Batteries à 220mg.
Feestje was van 23 tot 7 dus het was voor een groentje een lange avond. Daarbij ben ik 18 jaar en nogal gespierd (~80 kg).

Rond twaalf uur besloot ik een kwartje te nemen. Voelde na anderhalf uur nog niks dus besloot ik nog een kwartje te tikken. Onderhand was het al 3:00 en nog steeds voelde ik (bijna) niks. Nog een kwartje dan maar. Uiteindelijk na dik 3 uur wachten begon ik het te voelen en heb ik in die 8 uur zes kwartjes genomen (dus totaal ~300 mg, elk anderhalf uur een kwartje).

Dag later een beetje suf en dinsdag bijna helemaal hersteld.
Is dit nou te veel voor een beginner? Ik lees overal 1.5mg/kg lichaamsgewicht dus dan zit ik ruim 2.5x erboven :angry:

mvg

Brullo

Newbie
Je kan er misschien beter tegen dan anderen hé.
Volgende keer een halfje zou ik nemen en desnoods uurtje daarna nog ééntje ,da zal volgens mij wel effect hebben :)

Ga die binnen 2 weken ook hebben oranje batterijen....
Is nu al 2,5 jaar geleden dat ik eens XTC genomen heb,waren toen Blauwe Defqons en van 2 halfjes op 1 uur tijd zat ik serieus op men gat !

Voor die blauwe Defqons was het al 8 jaar gelden en ik zat nog altijd in men hoofd van : ....die pillen van nu Zullen wel nie zoveel verschillen dan in "mijnen tijd" ...was ik ff mis :rolleyes:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Die oranje batterijen.hebben.een vast resultaat rond de 200.mg met vrij weinig spreiding. 8 kwartjes = 2 volle snoepen = rond de 400 mg mdma en dat wil inderdaad zeggen dat je direct al teveel gebruikt hebt. Neem een lange pauze en hou het de volgende keer mss op 2 halfjes :wink:

phalanx

Newbie
Brullo zei:
Je kan er misschien beter tegen dan anderen hé.
Volgende keer een halfje zou ik nemen en desnoods uurtje daarna nog ééntje ,da zal volgens mij wel effect hebben :)

Ga die binnen 2 weken ook hebben oranje batterijen....
Is nu al 2,5 jaar geleden dat ik eens XTC genomen heb,waren toen Blauwe Defqons en van 2 halfjes op 1 uur tijd zat ik serieus op men gat !

Voor die blauwe Defqons was het al 8 jaar gelden en ik zat nog altijd in men hoofd van : ....die pillen van nu Zullen wel nie zoveel verschillen dan in "mijnen tijd" ...was ik ff mis :rolleyes:

Ja kwartjes hebben niet heel veel effect op mij gehad, dus inderdaad volgende keer een halfje om mee te beginnen. Veel plezier met je batterijen.

Tekzor668 zei:
Die oranje batterijen.hebben.een vast resultaat rond de 200.mg met vrij weinig spreiding. 8 kwartjes = 2 volle snoepen = rond de 400 mg mdma en dat wil inderdaad zeggen dat je direct al teveel gebruikt hebt. Neem een lange pauze en hou het de volgende keer mss op 2 halfjes :wink:

Daar was ik al bang voor ;p. Ik was van plan om 2 april weer te gebruiken, maar ik weet niet of dat zo'n slim idee is (mijn gezondheid is in mijn ogen belangrijker dan feesten). Hoelang zou ik pauzeren, aangezien ik wat te veel heb gebruikt? In ieder geval wil ik in juni 100% gebruiken dus ik neem aan dat 5 maanden genoeg zal zijn (als ik het feest in april oversla).

mvg

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Tekzor668 zei:

Maar hij heeft 6 kwartjes gehad dus dat scheelt weer een beetje :wink:

Mijn advies: gewoon minstens 3 maandjes wachten en volgende keer zoals al is aangegeven met halfjes werken

Bovenaan