Eerste keer speed

nada1234

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal!

Binnenkort wil ik op een festival voor de eerste keer speed nemen in een capsule. Hoe veel is aan te raden om evengoed snachts zo rond 03:00 nog een paar uurtjes te kunnen slapen? Ik snuif het liever niet omdat dan direct m'n neus dicht zit de hele week...

Drugslover43

Belezen gebruiker
Ik zou niet meer dan 150mg in een capsule doen, als je gewone pep hebt. Doe je meer dan kun je denk ik nog niet slapen om 3uur.

Zelf had ik pas teveel Dex genomen savonds en kon zelfs met de nodige slaappillen, nog niet op tijd slapen, dus pas altijd op met je dosis.

Drugslover43

Belezen gebruiker
Oja, ik vind 150mg bovengrens, 120mg is ook wel genoeg.
Is ook persoonlijk, want ik reageer heel heftig op gewone speed. Ben daarom ook overgestapt op de Dex, dat geeft geen nare hartritmestoornissen enzo, ook niet bij hoge dosis.

hambeast

Newbie
snuiven is missch toch beter ouwe... reuken is echt de minste zintuig die we als mens gebruiken.

capsule is onvoorspelbaar en je weet dat je meer gaat nemen als om 1:00uur 's nacht de dip doorzet

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bedoel ik zeker niet sarcastisch. Ik zit hier onder ander op dit forum om mijn ervaringen te delen en ben zeer serieus.
Nou dat hangt heel erg van de persoon en de gewenning af hoor. Toen ik pas net met speed begon reageerde ik er veel heftiger op en was slapen naderhand bijna onmogelijk. Zeker wanneer je het slikt, want daar lijkt echt geen einde aan te komen.

Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat wanneer je om 16u een capsule neemt, je om 3u alweer kan slapen. De high zal grotendeels wel weg zijn tegen die tijd, maar de nastimulatie kan zeker oraal nog heel lang blijven hangen.

Snuiven is wat dat betreft een stuk voorspelbaarder en duurt een stuk korter. Nadeel van snuiven is alleen dat je snel blijft bijnemen en dan uiteindelijk alsnog niet slaapt.

BTW 120mg speed in een capsule is wel erg veel hoor. Dan moet je of hele slechte speed hebben of al een flinke gewenning. 40 a 50mg zuivere speed zou al een goed effect moeten geven.

Drugslover43

Belezen gebruiker
Nou dat hangt heel erg van de persoon en de gewenning af hoor. Toen ik pas net met speed begon reageerde ik er veel heftiger op en was slapen naderhand bijna onmogelijk. Zeker wanneer je het slikt, want daar lijkt echt geen einde aan te komen.

Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat wanneer je om 16u een capsule neemt, je om 3u alweer kan slapen. De high zal grotendeels wel weg zijn tegen die tijd, maar de nastimulatie kan zeker oraal nog heel lang blijven hangen.

Snuiven is wat dat betreft een stuk voorspelbaarder en duurt een stuk korter. Nadeel van snuiven is alleen dat je snel blijft bijnemen en dan uiteindelijk alsnog niet slaapt.

BTW 120mg speed in een capsule is wel erg veel hoor. Dan moet je of hele slechte speed hebben of al een flinke gewenning. 40 a 50mg zuivere speed zou al een goed effect moeten geven.
120mg is voor mij ook veel maar voor de meesten die ik ken zeker niet.
40mg straatpep is best weinig als t nou Dex was, zou t een goede dosis zijn.
En idd, iedereen reageert weer anders op drugs.
11 uur na gebruik van een milde dosis moet je echt wel kunnen slapen hoor.

nada1234

Het is mijn eerste keer dus liever wat te weinig dan te veel gebruiken. Heb wel veel ervaring met 4fmp waar ik ook slecht van kon slapen maar dat nam ik dan maar voor lief... het is dus verstandig om met een capsule van zo'n 50 Mg te beginnen?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het is mijn eerste keer dus liever wat te weinig dan te veel gebruiken. Heb wel veel ervaring met 4fmp waar ik ook slecht van kon slapen maar dat nam ik dan maar voor lief... het is dus verstandig om met een capsule van zo'n 50 Mg te beginnen?
Als je pep echt zuiver is zal 50mg al redelijk effect moeten geven. Als het niet heel zuiver is zul je wel meer nodig hebben.

Heb je het laten testen? Anders is er eigenlijk niks zinnigs over de hoeveelheid te zeggen. Als je slechte pep hebt, en dat komt best vaak voor, dan kan het maar 20 of 30% amfetamine bevatten. Terwijl goede pep 60%+ is, 73% is maximale zuiverheid.

Ik heb zelf het geluk te beschikken over pep van 73% en daar is die 50mg ook op gebaseerd, maar als je pech hebt voel je daar niet zoveel van.

nada1234

Als je pep echt zuiver is zal 50mg al redelijk effect moeten geven. Als het niet heel zuiver is zul je wel meer nodig hebben.

Heb je het laten testen? Anders is er eigenlijk niks zinnigs over de hoeveelheid te zeggen. Als je slechte pep hebt, en dat komt best vaak voor, dan kan het maar 20 of 30% amfetamine bevatten. Terwijl goede pep 60%+ is, 73% is maximale zuiverheid.

Ik heb zelf het geluk te beschikken over pep van 73% en daar is die 50mg ook op gebaseerd, maar als je pech hebt voel je daar niet zoveel van.

Ik heb het niet laten testen, weet wel zeker dat het pep is maar geen idee hoe sterk het is...

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dan word het wel lastig om in een keer de goede dosis binnen te krijgen. Met snuiven kun je nog elke keer een beetje bijnemen na 10 minuten tot je het gewenste effect hebt, maar met slikken kan dat niet helaas.

Drugslover43

Belezen gebruiker
Ik had begrepen dat je al eerder speed had gesnoven . Maar nu begrijp ik dat t je allereerste keer speed is. Dan is 50mg wel redelijk ja, minder zou ik echt niet doen. Je hebt t niet laten testen dus dan is t puur gokken. Als t niet vrij zuiver is zal je van 50mg weinig merken, wordt dus een beetje gokken in jou geval.

nada1234

Ik had begrepen dat je al eerder speed had gesnoven . Maar nu begrijp ik dat t je allereerste keer speed is. Dan is 50mg wel redelijk ja, minder zou ik echt niet doen. Je hebt t niet laten testen dus dan is t puur gokken. Als t niet vrij zuiver is zal je van 50mg weinig merken, wordt dus een beetje gokken in jou geval.

Kan ik het nog laten testen voor volgend weekend? Weet niet hoe lang het duurt voordat ze de uitslag hebben?

Drugslover43

Belezen gebruiker
Kan ik het nog laten testen voor volgend weekend? Weet niet hoe lang het duurt voordat ze de uitslag hebben?
Ik heb niet zoveel ervaring met testen, dat kunnen anderen jou beter vertellen. Wel weet ik dat een zuurtest waarbij de speed bruin/oranje moet kleuren binnen een dag resultaat geeft. Een laboratoriumtest duurt langer.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Een labtest duurt een week. Als er een testcentrum bij jou in de buurt is waar je het nog deze week kan inleveren zou je dus voor volgend weekend nog een uitslag kunnen hebben.

nada1234

Laten we zeggen dat er een gemiddeld percentage van 40%-50% in zit, dan raden jullie aan om er minimaal 50 Mg in te doen?

Drugslover43

Belezen gebruiker
I
Laten we zeggen dat er een gemiddeld percentage van 40%-50% in zit, dan raden jullie aan om er minimaal 50 Mg in te doen?
speed van dergelijke sterkte zou ik zeker niet minder doseren, ook als t je eerste keer pep is.
Ik zou 2 capsules van elk 50mg meenemen, merk je weinig van de eerste kun je altijd bijnemen. Dat is beter dat je begint met veel, aangezien je nog geen tolerantie hebt opgebouwd. Je kan ook in je eerste capsule 50mg doen en in de 2e 30mg, zit je zeker safe.

nada1234

I

speed van dergelijke sterkte zou ik zeker niet minder doseren, ook als t je eerste keer pep is.
Ik zou 2 capsules van elk 50mg meenemen, merk je weinig van de eerste kun je altijd bijnemen. Dat is beter dat je begint met veel, aangezien je nog geen tolerantie hebt opgebouwd. Je kan ook in je eerste capsule 50mg doen en in de 2e 30mg, zit je zeker safe.

Thanks voor het advies! We gaan het meemaken volgend weekend

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Twee capsules meenemen is dan de beste optie inderdaad. Wacht in ieder geval minstens een uur totdat je bijneemt.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Nee ik kom uit t zuidwesten van Nederland Lotske84, zoals psychedelic23 al zij.:laughing:
Wou je soms daten Lotske Haha:mask:
Ben benieuwd waarom je dacht dat ik wel eens uit België zou kunnen komen, maar vragen staat altijd vrij hier hey!
Aaah gewoon had dat gevoel dat je van belgie zou komen..maar zit er dus naast..en bedankt voor je steun..

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Zo, mooie uitslag! Over de inhoud durf ik weinig te zeggen, ben zelf een snuif liefhebber. Veel plezier alvast! :)

Bovenaan