roll-up
Experimenterende gebruiker
Hallo.
Ik ben helaas niet de beste schrijver toch ga ik mijn best doen met mijn eerste speed ervaring.
Ik heb in mijn leven een paar keer gesnoven, En ik vond het allemaal niks.
Coke gaf mij een onrustig gevoel,
Kanna gaf mij een kriebel neus zonder effect.
Dus ik was erg nieuwsgierig hoe dit zou gaan bevallen.
Nadat ik in de stad enkele grammen speed (pasta) had gekocht zat ik in mijn auto en legde alvast 1/2 gram op een kartonnetje neer om alvast te drogen en er een fijn poeder van te maken,
Gelijk mijn grootste fout want wat een klere spul,
Al snel zat het aan mijn handen en van mijn handen ging het op mijn bekleding op mijn stuur eigenlijk op elke plek in mijn auto zie je wel wat speed spikkels.
Hmm misschien toch iets te enthousiast begonnen.
Toen ik na een klein uurtje weer thuis kwam reed ik naar de parkeerplaats achter mijn huis,
Mijn ouders zouden niet thuis zijn en laat thuis komen.
Dus ik hoefde mij geen zorgen te maken over hoe ik me zou gedragen.
De speed was ondertussen mooi gedroogd en ik legde een klein lijntje klaar.
Ik pakte een Amerikaanse dollar biljet dat ik in mijn portemonnee had zitten en rolde deze op tot een buisje.
Ik snoof het op en de smaak en het branderige gevoel viel mij mee,
Ik wachtte nog even in mijn auto tot het branderige gevoel uit mijn neus was.
Het is altijd zo vervelend als er een stukje speed (of een andere drugs) vanuit je neus in je mond komt want die smaak is altijd zo smerig.
Nadat ik wat had gedronken liep ik naar huis.
Ik voelde me iets scherper en iets drukker worden.
Thuis aangekomen zag ik meteen een probleem.
Wacht eens?.. is dat? is dat de auto van mijn ouders. Kutzooi ze zouden toch weg zijn.
Gespannen liep ik naar binnen en ja hoor mijn ouders waren druk bezig met de woonkamer (wij zitten in een verbouwing) en ze riepen gelijk,
Goed dat je thuis bent we hebben je hulp hard nodig.
Ik schrok hier wel van maar een slecht excuus zat er helaas niet in.
Mijn moeder keek mij aan en zei,
Jeetje gaat het wel? je bent helemaal bezweet.
Uuuh ja het was nogal warm in de auto zei ik.
Ik liep even naar boven om een ander shirt aan te doen,
Van de spanning had ik enorme zweetvlekken onder mijn oksels gekregen.
Ik keek in de spiegel en ik zag er gelukkig normaal uit.
Terug beneden moest ik even met mijn vader wat zware dingen sjouwen en wat dingetjes installeren.
Maar had ik er een probleem mee?
Eigenlijk niet het ging mij allemaal zo makkelijk af.
Na ongeveer 45 min gingen mijn ouders weg en zou ik de rest van de dag alleen zijn.
Ik liep naar mijn kamer om nog een lijntje bij te nemen.
Vervolgens pakte ik mijn koptelefoon en ging ik de tuin in.
Ik voelde mij erg relaxed.
Alles zat gewoon iets losser en muziek klonk erg lekker.
Kon mij ook erg goed meeleven in de muziek.
Het was misschien niet zo overweldigend als ik had gehoopt maar toch wel erg lekker
Na een klein uurtje nam ik de laatste mini lijn.
Na nog even gechilled te hebben met heerlijke muziek op werd het ondertussen wat later.
Ik liep naar boven en zag dat mijn kaken wat strakker stonden en mijn pupillen even groot waren als ze zouden zijn van de mdma.
Ik realiseerde me dat ik eigenlijk iets te veel had gepakt.
Hoewel ik dacht dat ik niet zo heel veel had gepakt sloeg het best hard in.
Ik kreeg een beetje kriebels in mijn hoofd en lichaam wat ik niet onprettig vond.
Ik stond misschien wat strak maar voelde mij wel fijn,
Had wel energie maar minder dan ik verwacht had.
Opeens had ik wel enorm veel zin om mijn kamer op te ruimen.
Ik ging aan de slag en binnen 30minuten zag alles er helemaal strak uit.
Ik vond het eigenlijk wel leuk zelfs om op te ruimen (Wat ik anders totaal niet heb)
Het was ondertussen een uurtje of 21:00 En ik besloot in bad te gaan.
Meestal als ik nog waus ben of stoned en ik ga in bad blijf ik er vrij kort in omdat ik me snel verveel,
Maar damn wat voelde dit chill zeg.
Ik heb denk ik 2 uur in bad gezeten vond het heerlijk.
23:00 besloot ik naar bed te gaan en filmpjes van defqon terug te kijken.
Ik kreeg een klein beetje een xtc gevoel natuurlijk niet zo euforie's maar wel lekker veel energie ook op gewoon een beeldscherm leken de lampjes wat mooier dan dat ze zouden zijn zonder drugs.
Ook merkte ik dat ik heel licht moest hallucineren (Dat heb ik al heel snel met xtc/4fmp) niks heftigs ofzo gewoon dat gevoel dat alles een beetje ademt.
Toen kreeg ik een vervelend smsje,
Mijn baasin vroeg of ik morgen wilden werken.
Ik weet dat ik weinig keus had en heb ja gezegd.
Hier baalde ik flink van want ik wist dat slapen onmogelijk was.
Misschien door het smsje misschien omdat het al laat was leek het effect langzaam af te zakken.
Na een lange plafon dienst en geen oog dicht gedaan te hebben ging mijn wekker.
Als er een lamp aanstond waren mijn ogen normaal maar als er niet zo veel licht was sprongen mijn ogen gelijk weer open tot 2 zwarte gaten.
Ik voelde me (buiten het slaap/honger gebrek) best wel goed.
Voordat ik wegging nam ik een smoothie en een paar vitamine pilletjes. Een boterham kreeg ik helaas amper weg.
Ook overdag opzich wel lekker gewerkt tuurlijk voel je je niet helemaal lekker maar het was te doen.
Ik merkte alleen wel toen ik thuis was en ik ging in het donker staan dat mijn oogjes weer groot werden (ruim 24uur later) Ik heb dit ook vaak met xtc en 4fmp had zelfs dat iemand 2 dagen nadat ik drugs had gebruikt nog zei tegen mij jeetje wat zijn jou ogen groot (dit was ook savonds) Ookal heb ik niet zo overdreven veel gepakt.
Conclusie. Ik vond het wel lekker zeker voor herhaling vatbaar maar ik zou het de volgende keer toch graag op een feestje willen proberen ipv een thuis setting.
Ook vind ik het vervelend dat er bijna geen poeder in omloop is alleen dat natte spul.
Ik ben helaas niet de beste schrijver toch ga ik mijn best doen met mijn eerste speed ervaring.
Ik heb in mijn leven een paar keer gesnoven, En ik vond het allemaal niks.
Coke gaf mij een onrustig gevoel,
Kanna gaf mij een kriebel neus zonder effect.
Dus ik was erg nieuwsgierig hoe dit zou gaan bevallen.
Nadat ik in de stad enkele grammen speed (pasta) had gekocht zat ik in mijn auto en legde alvast 1/2 gram op een kartonnetje neer om alvast te drogen en er een fijn poeder van te maken,
Gelijk mijn grootste fout want wat een klere spul,
Al snel zat het aan mijn handen en van mijn handen ging het op mijn bekleding op mijn stuur eigenlijk op elke plek in mijn auto zie je wel wat speed spikkels.
Hmm misschien toch iets te enthousiast begonnen.
Toen ik na een klein uurtje weer thuis kwam reed ik naar de parkeerplaats achter mijn huis,
Mijn ouders zouden niet thuis zijn en laat thuis komen.
Dus ik hoefde mij geen zorgen te maken over hoe ik me zou gedragen.
De speed was ondertussen mooi gedroogd en ik legde een klein lijntje klaar.
Ik pakte een Amerikaanse dollar biljet dat ik in mijn portemonnee had zitten en rolde deze op tot een buisje.
Ik snoof het op en de smaak en het branderige gevoel viel mij mee,
Ik wachtte nog even in mijn auto tot het branderige gevoel uit mijn neus was.
Het is altijd zo vervelend als er een stukje speed (of een andere drugs) vanuit je neus in je mond komt want die smaak is altijd zo smerig.
Nadat ik wat had gedronken liep ik naar huis.
Ik voelde me iets scherper en iets drukker worden.
Thuis aangekomen zag ik meteen een probleem.
Wacht eens?.. is dat? is dat de auto van mijn ouders. Kutzooi ze zouden toch weg zijn.
Gespannen liep ik naar binnen en ja hoor mijn ouders waren druk bezig met de woonkamer (wij zitten in een verbouwing) en ze riepen gelijk,
Goed dat je thuis bent we hebben je hulp hard nodig.
Ik schrok hier wel van maar een slecht excuus zat er helaas niet in.
Mijn moeder keek mij aan en zei,
Jeetje gaat het wel? je bent helemaal bezweet.
Uuuh ja het was nogal warm in de auto zei ik.
Ik liep even naar boven om een ander shirt aan te doen,
Van de spanning had ik enorme zweetvlekken onder mijn oksels gekregen.
Ik keek in de spiegel en ik zag er gelukkig normaal uit.
Terug beneden moest ik even met mijn vader wat zware dingen sjouwen en wat dingetjes installeren.
Maar had ik er een probleem mee?
Eigenlijk niet het ging mij allemaal zo makkelijk af.
Na ongeveer 45 min gingen mijn ouders weg en zou ik de rest van de dag alleen zijn.
Ik liep naar mijn kamer om nog een lijntje bij te nemen.
Vervolgens pakte ik mijn koptelefoon en ging ik de tuin in.
Ik voelde mij erg relaxed.
Alles zat gewoon iets losser en muziek klonk erg lekker.
Kon mij ook erg goed meeleven in de muziek.
Het was misschien niet zo overweldigend als ik had gehoopt maar toch wel erg lekker
Na een klein uurtje nam ik de laatste mini lijn.
Na nog even gechilled te hebben met heerlijke muziek op werd het ondertussen wat later.
Ik liep naar boven en zag dat mijn kaken wat strakker stonden en mijn pupillen even groot waren als ze zouden zijn van de mdma.
Ik realiseerde me dat ik eigenlijk iets te veel had gepakt.
Hoewel ik dacht dat ik niet zo heel veel had gepakt sloeg het best hard in.
Ik kreeg een beetje kriebels in mijn hoofd en lichaam wat ik niet onprettig vond.
Ik stond misschien wat strak maar voelde mij wel fijn,
Had wel energie maar minder dan ik verwacht had.
Opeens had ik wel enorm veel zin om mijn kamer op te ruimen.
Ik ging aan de slag en binnen 30minuten zag alles er helemaal strak uit.
Ik vond het eigenlijk wel leuk zelfs om op te ruimen (Wat ik anders totaal niet heb)
Het was ondertussen een uurtje of 21:00 En ik besloot in bad te gaan.
Meestal als ik nog waus ben of stoned en ik ga in bad blijf ik er vrij kort in omdat ik me snel verveel,
Maar damn wat voelde dit chill zeg.
Ik heb denk ik 2 uur in bad gezeten vond het heerlijk.
23:00 besloot ik naar bed te gaan en filmpjes van defqon terug te kijken.
Ik kreeg een klein beetje een xtc gevoel natuurlijk niet zo euforie's maar wel lekker veel energie ook op gewoon een beeldscherm leken de lampjes wat mooier dan dat ze zouden zijn zonder drugs.
Ook merkte ik dat ik heel licht moest hallucineren (Dat heb ik al heel snel met xtc/4fmp) niks heftigs ofzo gewoon dat gevoel dat alles een beetje ademt.
Toen kreeg ik een vervelend smsje,
Mijn baasin vroeg of ik morgen wilden werken.
Ik weet dat ik weinig keus had en heb ja gezegd.
Hier baalde ik flink van want ik wist dat slapen onmogelijk was.
Misschien door het smsje misschien omdat het al laat was leek het effect langzaam af te zakken.
Na een lange plafon dienst en geen oog dicht gedaan te hebben ging mijn wekker.
Als er een lamp aanstond waren mijn ogen normaal maar als er niet zo veel licht was sprongen mijn ogen gelijk weer open tot 2 zwarte gaten.
Ik voelde me (buiten het slaap/honger gebrek) best wel goed.
Voordat ik wegging nam ik een smoothie en een paar vitamine pilletjes. Een boterham kreeg ik helaas amper weg.
Ook overdag opzich wel lekker gewerkt tuurlijk voel je je niet helemaal lekker maar het was te doen.
Ik merkte alleen wel toen ik thuis was en ik ging in het donker staan dat mijn oogjes weer groot werden (ruim 24uur later) Ik heb dit ook vaak met xtc en 4fmp had zelfs dat iemand 2 dagen nadat ik drugs had gebruikt nog zei tegen mij jeetje wat zijn jou ogen groot (dit was ook savonds) Ookal heb ik niet zo overdreven veel gepakt.
Conclusie. Ik vond het wel lekker zeker voor herhaling vatbaar maar ik zou het de volgende keer toch graag op een feestje willen proberen ipv een thuis setting.
Ook vind ik het vervelend dat er bijna geen poeder in omloop is alleen dat natte spul.