• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer Speed

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Wel

Een week of twee geleden eindelijk dit beruchte spul eens geprobeerd. En ik moet zeggen: viel me dat tegen.

Ik voelde NIETS van gezonde opwinding, eigenlijk gewoonweg niks in het algemeen. Het enige wat ik had was een dikke tong en een raar gevoel in m'n mond. Ik kwam thuis na toch wel 'n minuutje of twintig rijden en het was nog niet voorbij.

Denk niet dat ik het nog zal proberen eerlijk gezegd, m'n makker was er heel enthousiast over.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Toch jammer, vooral als je er meer van verwacht!

Hoeveel had je genomen? en hoe? en heb je het laten testen van te voren? Kan aan allerlei factoren liggen.

Misschien ook wel relaxed, met zo'n ervaring en niet de lust om het nog een keer te doen zul je niet verslaafd worden :wink:

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
Toch jammer, vooral als je er meer van verwacht!

Hoeveel had je genomen? en hoe? en heb je het laten testen van te voren? Kan aan allerlei factoren liggen.

Misschien ook wel relaxed, met zo'n ervaring en niet de lust om het nog een keer te doen zul je niet verslaafd worden :wink:

Nee, verslaafd zal ik inderdaad niet worden, zelfs niet aan Coke. :mrgreen:

Niet getest moet ik wel zeggen, en heb ik één vrij lange lijn genomen.

Tufnut

Badass junkie
Dan kun je dus niet zeggen dat je speed gebruikt hebt. Hooguit kun je zeggen dat je iets wat speed zou kunnen zijn hebt gebruikt.
Een dikke tong kan te makken hebben met versnijdingsmiddelen. Ik herken het iig niet als effect van speed. Grote kans dat je slechte speed had, want een een flinke lijn van >60% zuivere speed zou tijdens de eerste keer toch wel een duidelijk merkbaar effect moeten geven.
Zonde dat je het niet hebt laten testen. Je hebt nu je lichaam met iets onbekends belast zonder dat je nu weet hoe speed echt voelt. Mocht je ooit nog eens gaan gebruiken raad ik je aan om dan wel te laten testen.

spitniater

Newbie
ik denk eerlijk gezegd dat je rytaline hebt gehad i.p.v speed .daar krijg je die bijwerkingen zoals jij beschreef zoals tintelende tong ik denk eerlijk gezegd dat ze je genaaid hebben :rolleyes:

Joestax

Newbie
Als ik jou was zou ik het nog een kans geven. Om de 1 of andere reden had ik bij mijn eerste keer heel veel nodig voordat ik me echt lekker voelde. Bij mijn 2de keer speed had ik ineens 3 keer zo weinig nodig dan de vorige keer voordat ik me weer lekker voelde. Zit ook een beetje tussen je oren denk ik. Want dan weet je al een beetje wat er gaat komen en kom je er veel sneller in.

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Tufnut zei:
Dan kun je dus niet zeggen dat je speed gebruikt hebt. Hooguit kun je zeggen dat je iets wat speed zou kunnen zijn hebt gebruikt.
Een dikke tong kan te makken hebben met versnijdingsmiddelen. Ik herken het iig niet als effect van speed. Grote kans dat je slechte speed had, want een een flinke lijn van >60% zuivere speed zou tijdens de eerste keer toch wel een duidelijk merkbaar effect moeten geven.
Zonde dat je het niet hebt laten testen. Je hebt nu je lichaam met iets onbekends belast zonder dat je nu weet hoe speed echt voelt. Mocht je ooit nog eens gaan gebruiken raad ik je aan om dan wel te laten testen.

Ik hou me voorlopig wel bij het occasionele lijntje C. Maar van zodra ik op een eenvoudige basis kan testen doe ik dat zeker.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Probeerenleer zei:
Ik hou me voorlopig wel bij het occasionele lijntje C. Maar van zodra ik op een eenvoudige basis kan testen doe ik dat zeker.

Kom je uit Belgïe dan? In Nederland kun je namelijk vrij eenvoudig testen...

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Tsja, das jammer. Jammer dat ze dat in België nog niet opgezet hebben...

Geen vrienden in Nederland toevallig? :grin:

Bovenaan