Eerste keer speed

ilyas

Bewuste gebruiker
Het was weer een tijd geleden dat ik eens iets nieuws had geprobeerd. Enkele dagen geleden kreeg ik een grammetje speed, dus gisteren avond neem ik een klein lijntje om te kijken hoe ik erop reageer. Dit was om half 10 's avonds. Een half uurtje nadien, nog een klein lijntje. Het effect was merkbaar, ik was niet vermoeid en een beetje opgewekt na het eerste lijntje. Rond half een 's nachts val ik plots als een blok in slaap, in mijn zetel.
Wat me ook opviel was dat ik helemaal niet energiek was, ik zat zeer happy en relaxed tv te kijken. Ik werd gewoon niet moe. (Wat meestal wel gebeurd als ik me neerleg in mijn zetel)
Is dit normaal?

Vanavond ga ik eens wat meer nemen, en kijken wat dat geeft.

plopkoek

Bewuste gebruiker
Grammetje speed krijgen?

na 2 lijnen als een blok in slaap vallen?

Sounds laajk som gram of bakpoeder ? :P

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ken wel meer mensen die zonder veel moeite kunnen slapen op speed. Maar ik denk dat je niet al te best spul had. :wink:

ilyas

Bewuste gebruiker
Het is idd kutspeed. Maar wat ik niet snap, hij werd door de persoon van wie ik hem had zelf gebruikt. Wie gebruikt er nou zo'n speed? Is hij dan werkelijk achterlijk of leeft hij op het placebo effect?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ilyas zei:
Het is idd kutspeed. Maar wat ik niet snap, hij werd door de persoon van wie ik hem had zelf gebruikt. Wie gebruikt er nou zo'n speed? Is hij dan werkelijk achterlijk of leeft hij op het placebo effect?
Misschien bevat die speed maar 5% zonder dat hij het weet en neemt hij op een avond 5 gram. Er zijn veel onwetende.

ilyas

Bewuste gebruiker
Het word tijd dat er hier in belgië testcentra komen, het zou het druggebruik zoveel veiliger maken. Maar nee, onze regering wilt het niet. Hoe langer hoe meer begin ik me te ergeren aan de povere kwaliteit van drugs. Zelfs met wiet gaat het hier niet echt de goede kant uit, slecht een adres van de vele blijft kwalitatief/kwantitatief goed.

Onlangs nog met een groot mannetje gepraat over versnijden van speed en coke. Hij vindt het de normaalste zaak, waar moet het geld anders vandaan komen? Voor mijn part verdubbelen ze de prijs en houden ze het zuiver.

Even een kleine update:
Een vriend van me wist me te vertellen dat ik te weinig nam, hij legde een lijntje voor me klaar. Dat beduidend groter was dan degene die ik tot me heb genomen. En nu ga ik toch wel hard, leuk goedje is dit. Wel spijtig van de verspilling aan de te kleine lijntjes.

ik heb het toch al een flinke tijd gedaan toen ik het huis uit getrapt was maar ik ben er ook nog nooit van in slaap gevallen.
nog niet bijna als je dan in slaap valt vind ik het knap k heb nu ook een grammetje weg gewerkt* maar ik denk dak de komende 4 uur nog wel zoet ben haha

Mod edit: neem hier geen voorbeeld aan, dit is belachelijk en zeer waarschijnlijk grootspraak

Beanhead

Badass junkie
Grootspraak?

Wat stond er dan eerst? Haha als ik een grammetje weg zou werken slaap ik denk ik de komende dagen niet meer :tearsofjoy:

Dopezilla

Badass junkie
Oei, als ik 'n grammetje van de pep die ik in huis heb weg zou werken zou ik een hartaanval krijgen, en vervolgens nog niet inslapen.

Olle

Oom Klaas

Badass junkie
TerrorB*tch zei:
ik heb het toch al een flinke tijd gedaan toen ik het huis uit getrapt was maar ik ben er ook nog nooit van in slaap gevallen.
nog niet bijna als je dan in slaap valt vind ik het knap k heb nu ook een grammetje weg gewerkt* maar ik denk dak de komende 4 uur nog wel zoet ben haha

Mod edit: neem hier geen voorbeeld aan, dit is belachelijk en zeer waarschijnlijk grootspraak

't Is geen grootspraak, een grammetje waar je maar 4 uur zoet mee bent is gewoon cafeïne. :)
Alhoewel zelfs een gram cafeïne je langer bezig houdt dan 4 uur volgens mij.

W.F.L.

Badass junkie
TeKNoZem zei:
W.F.L. zei:
Of je neus brandt weg van de ammoniak.. Ik ben benieuwd.. hihi. :mrgreen:

als jij nog ammoniak in je pep hebt zitten..

Oh ja, dat was ik vergeten. Die pep is al droog onderhand. Niet mijn pep overigens. Dus die ammoniak zal wel vervlogen zijn. Hmm. Toch ben ik benieuwd naar de testuitslag, het zag er net spul uit, maar op het zicht/geur/etc kun je er toch wel goed naast zitten. :tearsofjoy:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
TeKNoZem zei:
W.F.L. zei:
Of je neus brandt weg van de ammoniak.. Ik ben benieuwd.. hihi. :mrgreen:

als jij nog ammoniak in je pep hebt zitten..

Oh ja, dat was ik vergeten. Die pep is al droog onderhand. Niet mijn pep overigens. Dus die ammoniak zal wel vervlogen zijn. Hmm. Toch ben ik benieuwd naar de testuitslag, het zag er net spul uit, maar op het zicht/geur/etc kun je er toch wel goed naast zitten. :tearsofjoy:

Dan nog, als er ammoniak in je pep zit ruik je dat wel. Hoe nat de pep ook was. Ik heb nog nooit die penetrante geur van ammoniak bij m'n pep geroken.

W.F.L.

Badass junkie
Ik denk wel vaker pep te ruiken bij die geur van ammoniak. Tenminste, ik vermoed dat het ammoniak is dat gebruikt wordt om schoon te maken. Dit dus vooral bij sommige natte pep, zelfs als het goed spul is (nee, heb geen percentages) maar mijn droge pep is bijna geurloos.

Verder ben ik niet van schoonmaken, dus ik weet niet zeker of het wel ammoniak is dat ik vind een gelijkaardige geur heeft. Ik denk in ieder geval vaak (evt natte) pep te ruiken als er ergens schoongemaakt is en hoor hetzelfde van andere mensen, en ik geloof toch dat ammoniak de boosdoener is. En nee, er zit geen ammoniak bij mijn pep op dit moment, vooral niet als ik 't dan wel zou ruiken.

Het ging over pep die Ollemann mee had 'n aantal weken terug. Spul was nog nat, uitgekieperd in 'n schaaltje en ik vond het ruiken naar "speed". Zo ruikt alle natte pep die ik ooit gekregen heb, tamelijk karakteristieke geur. Maar misschien is het ook gewoon natgemaakt met ammoniak in plaats van gewoon amfetamine-base of wat het ook is dat je bij zuivere natte pep ruikt. Dat wou ik eigenlijk wel weten, maar toen bedacht ik me dat, mocht er ammoniak bijzitten, die onderhand wel al vervlogen zal zijn. Tja.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Ik denk wel vaker pep te ruiken bij die geur van ammoniak. Tenminste, ik vermoed dat het ammoniak is dat gebruikt wordt om schoon te maken. Dit dus vooral bij sommige natte pep, zelfs als het goed spul is (nee, heb geen percentages) maar mijn droge pep is bijna geurloos.

Verder ben ik niet van schoonmaken, dus ik weet niet zeker of het wel ammoniak is dat ik vind een gelijkaardige geur heeft. Ik denk in ieder geval vaak (evt natte) pep te ruiken als er ergens schoongemaakt is en hoor hetzelfde van andere mensen, en ik geloof toch dat ammoniak de boosdoener is. En nee, er zit geen ammoniak bij mijn pep op dit moment, vooral niet als ik 't dan wel zou ruiken.

Het ging over pep die Ollemann mee had 'n aantal weken terug. Spul was nog nat, uitgekieperd in 'n schaaltje en ik vond het ruiken naar "speed". Zo ruikt alle natte pep die ik ooit gekregen heb, tamelijk karakteristieke geur. Maar misschien is het ook gewoon natgemaakt met ammoniak in plaats van gewoon amfetamine-base of wat het ook is dat je bij zuivere natte pep ruikt. Dat wou ik eigenlijk wel weten, maar toen bedacht ik me dat, mocht er ammoniak bijzitten, die onderhand wel al vervlogen zal zijn. Tja.

Ik heb dat juist niet. Ammoniak heeft toch echt een hele andere geur dan menig pep welke ik koop/in handen krijg. Het verschild nogal sterk van elkaar. Als het natgemaakt is met ammoniak zou ik een andere dealer overwegen, dat is nou niet echt een vriendelijk stofje. :P

Overigens lijkt het me als lab beter om een ander oplosmiddel te gebruiken voor het schoonmaken van m'n pep i.p.v. ammoniak. Ethanol of methanol bijv., alhoewel me ethanol nog het beste lijkt.

W.F.L.

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Ik heb dat juist niet. Ammoniak heeft toch echt een hele andere geur dan menig pep welke ik koop/in handen krijg. Het verschild nogal sterk van elkaar. Als het natgemaakt is met ammoniak zou ik een andere dealer overwegen, dat is nou niet echt een vriendelijk stofje. :P

Overigens lijkt het me als lab beter om een ander oplosmiddel te gebruiken voor het schoonmaken van m'n pep i.p.v. ammoniak. Ethanol of methanol bijv., alhoewel me ethanol nog het beste lijkt.

Hm, ik dacht dat pep gewassen werd met aceton. Dat verwijdert o.a. ook kleuren die er nog zouden inzitten van tijdens de productie. Aceton vervliegt echter vrijwel meteen en ruikt helemaal anders dan ammoniak. Zeker ben ik hier echter niet van. Ik heb geen idee of ammoniak gebruikt wordt om pep te zuiveren, ik dacht eerder aan een versnijdingstruck.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
TeKNoZem zei:

Hm, ik dacht dat pep gewassen werd met aceton. Dat verwijdert o.a. ook kleuren die er nog zouden inzitten van tijdens de productie. Aceton vervliegt echter vrijwel meteen en ruikt helemaal anders dan ammoniak. Zeker ben ik hier echter niet van. Ik heb geen idee of ammoniak gebruikt wordt om pep te zuiveren, ik dacht eerder aan een versnijdingstruck.

Aceton wordt daar inderdaad voor gebruikt. Maar ik heb nog nooit over versnijding met ammoniak gehoord, zelfde geld voor het 'wassen' van pep. Ik dacht overigens dat je hier wel naar refereerde. Speed zuiveren met ammoniak lijkt me nogal een baldadige actie. Als ik ook maar iets of wat ammoniak bij m'n pep ruik hoef ik 't toch echt niet te hebben. =p

W.F.L.

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Aceton wordt daar inderdaad voor gebruikt. Maar ik heb nog nooit over versnijding met ammoniak gehoord, zelfde geld voor het 'wassen' van pep. Ik dacht overigens dat je hier wel naar refereerde. Speed zuiveren met ammoniak lijkt me nogal een baldadige actie. Als ik ook maar iets of wat ammoniak bij m'n pep ruik hoef ik 't toch echt niet te hebben. =p

Met wassen bedoel ik gewoon onzuiverheden eruithalen. :) Versnijden met ammoniak lijkt me best wel mogelijk, wel verdunde ammoniak, om kutpep een geurtje te geven. Speed zuiveren met ammoniak, nou, ik weet niet eens of 't werkt. Dat bedoelde ik dus niet. :P Ik moet toch eens met m'n neus boven de ammoniak kan hangen zodat ik de geur kan vergelijken, want alle speed van alle mensen die ik tegenkwam rook in deze of gene mate naar die specifieke geur. En die ruik ik af en toe ook als er ergens schoongemaakt is, en ik ben niet de enigste. Dus mijn eerste gedacht was ammoniak, ook een amine. Maar het is misschien gewoon de geur van de vloeibare amines zelf, die zou nogal penetrant zijn. Dus dat gaat wel op voor natte pep. Maar ja, dat verklaart nog altijd niet waarom ik 't spulletje kan ruiken af en toe wanneer er ergens wordt schoongemaakt. Lijkt me ook sterk dat alle mensen die ik ken die speed snatzen dat met ammoniak erin doen, dus dat is het alvast niet. Maar jij vindt het dus anders ruiken dan natte pep? :confused: Lijkt me dat ik binnenkort toch eens aan de ammoniak moet gaan ruiken.. :grin:

Drientje

DF-koning
Echte ammoniak ruikt heel sterk naar kattenpis....of andersom natuurlijk. De geur herken je meteen.

Ik denk dat ik wel denk wat W.F.L. bedoeld maar dat hij gewoon niet weet hoe ammoniak ruikt. :grin:

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
Echte ammoniak ruikt heel sterk naar kattenpis....of andersom natuurlijk. De geur herken je meteen.

Dan is het toch ammoniak waar ik het over heb.. Ben toch al natte pep tegengekomen die ietwat naar kattepis/rotte vis rook. Of nouja, iets in die richting. Ik ben er vrij zeker van dat de geur vergelijkbaar is met ammoniak (zelf een amine) en ik weet dat amines zulke geuren hebben. Nu ja, ik zeg niet dat het meteen dezelfde geur is, maar bij sommige schoonmaakmiddelen springt de gedachte aan pep op.

Drientje zei:
Ik denk dat ik wel denk wat W.F.L. bedoeld maar dat hij gewoon niet weet hoe ammoniak ruikt. :grin:

Heb je een idee wat het is dan? :confused: Ik weet wel hoe ammoniak ruikt, en ik vind de geur er toch vaak wat van weghebben. Het zou net zo goed iets anders kunnen zijn, maar met dat je over kattepis begon - Wel, dat vind ik nog een treffende vergelijking - behalve dat kattepis en ammoniak penetranter ruiken. Ik zeg niets meer dan dat ik de geuren vergelijkbaar vind, maar dat het toch mogelijk is dat iemand een kleine hoeveelheid verdunde ammoniak bij kutpep zou gooien om het die geur te geven die echte natte pep heeft. En die vind ik stinken naar ammoniak/rotte vis/kattepis/pep - echt een karakteristieke geur. Maar goed. Volgens Ollemann ruikt het dan weer naar appeltjes. :rolleyes:

Drientje

DF-koning
De typische speed geur dacht ik wat jij bedoelde, maar dat heeft wel iets weg van ammonia maar is het niet. Het ruikt gewoon naar niets wat vergelijkbaar is.

Soms ruikt het naar wasmiddel en andere keren naar appeltjes, net waar jou neus op ingesteld op dat moment.

Dan ben je zeker die 35 oxazepam vergeten die je erachteraan nam?
Nee dat was geen pep. Na 3 uur als een blok in slaap vallen.

drougies

Newbie
ik heb geen goede ervaringen met speed...

keer 3,5gram gehad maar werd alleen lam :rolleyes:

t zal wel aan de speed liggen denkik :P

W.F.L.

Badass junkie
Drientje zei:
De typische speed geur dacht ik wat jij bedoelde, maar dat heeft wel iets weg van ammonia maar is het niet. Het ruikt gewoon naar niets wat vergelijkbaar is.

Soms ruikt het naar wasmiddel en andere keren naar appeltjes, net waar jou neus op ingesteld op dat moment.

Aha-erlebnis..

Speed geurt naar niks maar de geur die erin blijft hangen komt van fenylaceton of P2P. Toen ik speed gewassen had met aceton rookt het residu in elk geval naar niks, en de beste speed die ik ooit gehad heb rook eigenlijk ook naar niks, evenals de gewassen speed. Als hij nat was stonk hij wel keihard, haha. Wanneer je speed denkt te ruiken ergens is dat denk ik omdat er op die plek gekuist is met een schoonmaakmiddel waar ammoniak in zit, wat een vergelijkbare amine-geur heeft als de restproducten die in de speed zitten. Ammoniak in speed zal inderdaad niet zo zijn, maar het is wel dat wat je ruikt en associeert met speed als er ergens gekuist is geloof ik.

Klaara

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
Aha-erlebnis..

Speed geurt naar niks maar de geur die erin blijft hangen komt van fenylaceton of P2P. Toen ik speed gewassen had met aceton rookt het residu in elk geval naar niks, en de beste speed die ik ooit gehad heb rook eigenlijk ook naar niks, evenals de gewassen speed. Als hij nat was stonk hij wel keihard, haha. Wanneer je speed denkt te ruiken ergens is dat denk ik omdat er op die plek gekuist is met een schoonmaakmiddel waar ammoniak in zit, wat een vergelijkbare amine-geur heeft als de restproducten die in de speed zitten. Ammoniak in speed zal inderdaad niet zo zijn, maar het is wel dat wat je ruikt en associeert met speed als er ergens gekuist is geloof ik.
is de smerige smaak er dan ook af?

W.F.L.

Badass junkie
Nee, speed smaakt gewoon smerig. Het blijft een zout. De beste speed nog het smerigst wat mij betreft. Maar normaal gezien hoort het naar niks te ruiken. Al zal in de meeste gevallen de geur van de fenylaceton er wel in blijven hangen. Blijkbaar is het moeilijk om die geur te verwijderen.

drougies

Newbie
dat is waar Speed is en blijft smerig :P

als ze het lekkerder zouden maken raak je volgens mij ook sneller verslaafd? of denkik dat maar:openmouth:!?

Winehouse

Badass junkie
drougies zei:
dat is waar Speed is en blijft smerig :P

als ze het lekkerder zouden maken raak je volgens mij ook sneller verslaafd? of denkik dat maar:openmouth:!?

Dat lul je ...

Eet je toch gewoon een chocolaatje als je het om de smaak doet ?

Beeeb

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
. Al zal in de meeste gevallen de geur van de fenylaceton er wel in blijven hangen. Blijkbaar is het moeilijk om die geur te verwijderen.

Geen idee dus wat fenylaceton is, maar speed heeft inderdaad altijd zo'n typische speed-geur :openmouth:

Beeeb

W.F.L.

Badass junkie
Beeeb zei:
W.F.L. zei:
. Al zal in de meeste gevallen de geur van de fenylaceton er wel in blijven hangen. Blijkbaar is het moeilijk om die geur te verwijderen.

Geen idee dus wat fenylaceton is, maar speed heeft inderdaad altijd zo'n typische speed-geur :openmouth:

Beeeb

Fenylaceton, P2P of Benzylmethylketon (BMK), same shit. Grondstof voor speed en stinkt een uur in de wind. Het is dat wat je ruikt en wat in je speed blijft hangen, want speed zelf geurt helemaal naar niks. Droge speed stinkt ook minder dan natte speed, want resten BMK zijn o.a. wat in je natte pep zit wat maakt dat het zo stinkt. Lekker lekker. :)

Over BMK:

wikipedia zei:
Phenylacetone has a very strong and persistent odor that is difficult to remove from walls, carpets, clothing, or skin.

Bovenaan