drugsforum.nl
Thanks , ja 1 heb ik maar ik ga de helft nemen om te kijken hoe en wat , het zijn blauwe , driehoek en er is een breuklijn maar afbeelding is niet zo duidelijk.Zo dat ligt natuurlijk aan hoeveel MDMA erin zit, maar ook wat er nog meer in die pil zit.
Welk effect je kan verwachten hangt er meer van af wat je sweet spot is, en ja hoe hoger hoe vervelender het word(al heb je dat op strakke kaken vaak minder door dan de personen om je heen) je bent bekend met speed. Dus denk niet dat als je overvallen word door het inslaan dat je angstig word.
Maar bij mij MDMA dacht ik altijd..hij werkt niet hij werkt niet, dan ineens wat tintels.. en BAM skyhigh met een rainbowraket naar loveheaven
Het is niet te omschrijven en zo mooi als je 1e keer werd het bij mij niet meer.
De 1e keer had ik te weinig en was ik alleen thuis.
De 2e keer mijn sweet spot te raken en was ik blij op een festival met vrienden te zijn. Je kent het wel..je verklaard de liefde aan iedereen, stuurt je hele telefoonlijst appjes om af te spreken en na een brainstormsessie met je allerbeste soulmates for life(die je 5 min eerder had ontmoet) kom je erachter wat nou de toverformule voor wereldvrede is..iedereen aan de XTC.
Maarja, laten we bij t begin beginnen. Hoe ziet je pil eruit? Lengte/gewicht?
Ben bij 1e keer eerder van t uitwerken dan bijpakken. Maar lijkt me wel zonde als je er maar eentje hebt.
Beginnen met een halfje, en na ..... bijpakken.
Hoe snel je dan zou moeten bijpakken kan een ander beter als tip geven hier
Zeer handig en intressant om te lezen. Bedankt@De DunneLees dit ook even door. Is erg handige info! Veel plezier alvast.
Handboek - MDMA/XTC: handleiding
Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...drugsforum.nl
@De Dunne , ik heb vannacht toch een halfje genomen , best wel lekker maar ik had op google het type pil opgezocht want ze zeiden dat het de zwaarste je kent het wel hee...de praatjes , nu bleek dat het om blue punishers ging ? Blauw , driehoekig en er stond zo'n kop op maar was nie heel duidelijk zichtbaar...zijn er echt pillen zo zwaar dat ze veel doden gemaakt hebben ?Zeer handig en intressant om te lezen. Bedankt@De Dunne
Zo lang je ze niet hebt laten testen is het puur gissen.@De Dunne , ik heb vannacht toch een halfje genomen , best wel lekker maar ik had op google het type pil opgezocht want ze zeiden dat het de zwaarste je kent het wel hee...de praatjes , nu bleek dat het om blue punishers ging ? Blauw , driehoekig en er stond zo'n kop op maar was nie heel duidelijk zichtbaar...zijn er echt pillen zo zwaar dat ze veel doden gemaakt hebben ?
Ik ga hier toch zeer voorzichtig mee zijn , maar je info was zeer hulpzaam. BedanktZo lang je ze niet hebt laten testen is het puur gissen.
Wel heb ik gehoord dat er slechte en gevaarlijke blauwe punishers in omloop zijn.
Maar niet getest is niets weten.
Je hebt het gecombineerd met speed lees ik. Niet doen joh, mega slecht voor je en je voelt veel en veel minder van je mdma. Zo zonde man, je eerste x mdma is nu klote gegaan.@De Dunne , ik heb vannacht toch een halfje genomen , best wel lekker maar ik had op google het type pil opgezocht want ze zeiden dat het de zwaarste je kent het wel hee...de praatjes , nu bleek dat het om blue punishers ging ? Blauw , driehoekig en er stond zo'n kop op maar was nie heel duidelijk zichtbaar...zijn er echt pillen zo zwaar dat ze veel doden gemaakt hebben ?
Dit!Je hebt het gecombineerd met speed lees ik. Niet doen joh, mega slecht voor je en je voelt veel en veel minder van je mdma. Zo zonde man, je eerste x mdma is nu klote gegaan.
Wacht 3 maanden, laat de pillen testen, en neem dan alleen mdma zonder andere drugs.
Ja dat is waar zeker deze avond niet. Vandaar goede info.Eens met @De Dunne en verder wat kan je verwachten? Ik verwacht er juist nooit veel bij en laat het altijd maar gewoon op mij afkomen.Je kan van te voren van alles bedenken enz en maar je weet nooit hoe de avond/nacht gaat verlopen.