Eerste keer MDMA

Romsel

Newbie
Hallo allemaal,

zaterdag is het oud en nieuw en ga ik voor het eerst MDMA gebruiken op Amsterdam United. We gaan met een grote groep vrienden en de persoon die de MDMA regelt gaat zelf ook mee.

Hoe kan ik het beste doseren? Het natte vingerwerk lijkt me wat lastig en ik weet bijna zeker dat de MDMA niet getest is. Ik ben op de hoogte van 2mg per kg maar hier zal ik weinig aan hebben. Zijn er gemiddelde samenstellingen?

Tweede vraag is de volgende;

Ik moet dinsdag weer werken. Is de zogenaamde dinsdagdip (indien aanwezig) te handelen op het werk? Of ben je zo vercrackt dat je werkelijk alleen kan uitbrakken?

PS: ik weet dat hier geen kant en klare antwoorden op zijn maar ik wil me toch zo goed mogelijk voorbereiden!

Ben benieuwd!

Gr Romsel

jaapi

Belezen gebruiker
goedenavond.

op je doseringproblemen kan ik geen safe antwoord geven. Als je goed wil doseren kan je dat
beter vantevoren doen, en als bommetjes innemen. (mijn mening)

De dinsdagdip hoef je niet zo heel bang voor te zijn. Het is een dipje, meer niet, je functioneerd nog wel, je bent aleen even wat kwetsbaarder (hoeft niet perse, maar over het algemeen). Werken vind ik dan juist positief, dan ben je tenminste bezig.

maandag zal je wel minder behoefte hebben dingen te ondernemen :P

have fun iniedersgeval

Bovenaan