TripEekhoorn
Experimenterende gebruiker
Heyyy,
Mijn naam is Dennis (17), en ik rook soms een jointje en heb al eens truffels gebruikt, op het gebied van drugs ben ik altijd heel voorzichtig en zoek ik vanalles op zo dat er eigenlijk niks fout kan gaan. Ik kijk dus ook al een tijdje op het drugsforum om verhalen van andere gebruikers te lezen en dingen op te zoeken die ik wil weten. Ik kon het niet laten om nu dus ook zelf een account aan te maken om zelf dingen te vragen en mijn verhalen te vertellen. Maargoed genoeg gezannik over mij laat ik maar tot mijn vraag komen
.
Dus mijn ouders gaan over 2 maanden een weekend weg (geweldig nieuws dus
), en ik had het er toevallig met een vriend over dat we MDMA wilden proberen, en nou de datum staat vast. Maar ik zou graag wat do's en dont's krijgen en wat verhaaltjes zijn natuurlijk ook altijd welkom van mensen die had vaker doen of al eens gedaan hebben, wat tips zijn natuurlijk ook altijd welkom! Het is dus over 2 maanden bij mij thuis, ik ben 1,75 en weeg 60 kilo. Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Groetjesss.
Mijn naam is Dennis (17), en ik rook soms een jointje en heb al eens truffels gebruikt, op het gebied van drugs ben ik altijd heel voorzichtig en zoek ik vanalles op zo dat er eigenlijk niks fout kan gaan. Ik kijk dus ook al een tijdje op het drugsforum om verhalen van andere gebruikers te lezen en dingen op te zoeken die ik wil weten. Ik kon het niet laten om nu dus ook zelf een account aan te maken om zelf dingen te vragen en mijn verhalen te vertellen. Maargoed genoeg gezannik over mij laat ik maar tot mijn vraag komen
Dus mijn ouders gaan over 2 maanden een weekend weg (geweldig nieuws dus