Eerste keer MDMA poeder Tips/do's/dont's

Xtsee

Newbie
Hallo allemaal!

Volgend weekend mogen we weer knallen op Awake-fest en dit gaat gepaard met enkele verdovende middelen.
Na een tijdje XTC (pillen) te hebben gedaan was is wel weer klaar voor iets anders.
En kwam door een vriendin uit op MDMA poeder. Ik heb een tijd terug een pinkje gehad en merkte dat ik euforischer werd, en meer bewust van mijn doen en laten was, dan wanneer ik XTC gebruik, echter was het effect van dat likje na ik denk al rond 20min. voorbij.

Aangezien dit maar een pinkje was heb ik een paar vragen voor het gebruik van MDMA-poeder op een +/- 8u durend festival/stapavond aan de deskundigen onder ons :wink:

Hoe weet je hoeveel dippen/likken je mag/kan nemen? Aftasten? Of is dit net zoals XTC gebaseerd op sterkte, gewicht, etc?
Wat onderga jij allemaal tijdens je MDMA "trip", verschillen tussen MDMA - XTC?
En misschien wat tips, dont's en absolute do's?

Thnx en een fijne zondag!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Uiteraard is het effect gebaseerd op het gewicht. Je begrijpt toch ook wel dat een 'likje' niet een bepaalde hoeveelheid is die elke keer hetzelfde is? Je weet met likjes nemen nooit hoeveel je binnenkrijgt en daarom is dit (misschien wat cru gezegd) dan ook een nogal achterlijke manier van innemen. Helaas is achterlijk gedrag de laatste jaren nogal hip, dus zie je daar veel van.

Verder: XTC = MDMA (tot een pil gestampt). Er is geen verschil. De subjectieve verschillen die je merkt komen dus oftewel door dosering, of door hoe jouw geest de ervaring kleurt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Het best neem je 1 tot 1,5 mg mdma per kg lichaamsgewicht. Dat kun je dus zelf uitrekenen. Dat geldt dan voor het hele festival/dag. Ik weet niet wanneer je voor het laatst xtc hebt gebruikt? Het beste wacht je 3 maanden tussen elke keer gebruik. (Dat geldt dus voor zowel xtc als mdma poeder/kristallen, zoals Mindless al zei is xtc en mdma precies hetzelfde).
Dat je verschil zou merken tussen xtc pillen en mdma poeder is idd echt een hardnekkig broodje aap. Dat zit echt tussen de oren.
Voor de rest dezelfde do's and don'ts als met xtc dus.

Bovenaan