Eerste keer mdma kristallen

methheadman

Newbie
Ik heb gister voor de eerste keer mdma kristallen gebruikt, dit was nog 10x erger dan xtc.
Het begon om een uur of 2 bij een vriend van me ik noem hem L, L kwam op een goed idee dat we mdma kristallen gingen doen maar ik had het nog nooit gedaan.
Uiteindelijk had hij me tog over gehaald en gingen we het halen.

We stonden om 6 uur bij hem, en voordat die het gaf vroeg die of we nog andere zooi op hadden anders gaf die het niet mee, na een klein praatje met hem vond die het goed en gaf die eem waarschuwing dat het heel sterk was.

Ongv 7 uur
We zaten bij L thuis en ik zat een beetje te onderzoeken hoe of wat, ik las op het internet 1.5 mg per kg lichaams gewicht.
Ik liet dit aan L zien en hij gelijk nee niet doen je moet het in pinkies doen pink beetje nat likken in het zakje en op je wang smeeren en wegdrinken. Ik dacht ik geloof google, maar ben heel erg blij dat ik dat niet heb gedaan. Na 10 min waren we klaar om het in te nemen, L pakte het zakje stak ze vochtige pink er in en deed het in ze wang. Daarna pakte ik het zakje em deed het zelfde, ik heb nog nooit zo iets smerigs op

Rond acht uur
Ik had een timer een half uurtje later na iname gezet en het was 8 uur dus het was nu een uurtje geweest, we voelde er allebij nog niks van en namen nog een beetje deze keer een iets groter pinkje.

Rond 20:45 uur
Het was nu 3 kwartier later en L was wat peuken klikken boven, ik begon me iets meer euforisch te voelen maar niet heel energiek waarschijnlijk omdat ik ook een joint had gerookt. Dus ik besloot om nog een pinkje in me eentje te nemen.

Rond 21:15
L kwam weer terug naar beneden en ik zij neem ook nog een pinkje, L zij dat die m all goed voelde komen dus hij w8ten nog een half uurtje. In de tussen tijd is er niet veel gebeurd behalve beetje praten

Rond 22:00
Ik begon de m all heel goed te voelen en me kaken en ooger gingen allen kanten op dit moment had ik nog een heel klein pinkje genomen en L een groote. Ik denk dat dit de groote fout was

Rond 23:00
Om dit moment ging ik keihard en L iets minder op dit punt heb ik het zakje weg gestopt, we hebbem hierna rondje gelopen en een joint gerookt dit zo ongeveer 2 uurtjes

Rond 01:00
We waren onderweg terug en ik ging nogsteeds best hard en L ook well,
Toen opeens merkte ik op dat ik een beetje ging spacen op iets. We kwamen terug bij zn huis en gingen in de schuur zitten, ze schuur was altijd beetje chill plek er staat bank verwarming voor alls het koud is en een speaker. Vanaf het stuk op de bank waar ik zat zag ik de duer, iemand had van die duer het glass er uit geslagen en hebben ze een soort versnippert compact houd erin gezet.
We hadden in het midden van dat houd een beetje geschilder zodat het niet zo saai was een beetje zwart een beetje bruin een beetje wit en de rest bleef hout.
Ik zat hier even naar te kijken en uiteindelijk in dat houd zag ik een aap een zebra ik heb zoveel dieren gezien, en day houd wat die geschilderd was zag ik in die snippertjes allemaal mannetjes op paarden met een zwaard. Dit duurtje een uurtje ofzo en het was voorbij

Rond 02:30
Op dit punt was L helemaal kapot en ging die slapen hij bracht een fles water en zij blijf maar zitten, want het best hard regenden. Toen heb ik er nog een uurtje gezeten en een joint gerookt, uiteindelijk was het droog en besloot ik nog een klein rondje te lopen op de weg terug, van zijn huis maar de mijne is 5 minuten lopen zoeits.

04:00 uur
Ik dacht dat het rondje maar 30 minuten was maar ben bijna 2 uur onderweg geweest. Toen ik dit thuis zag was ik flabberghasted en barste in lachen uit.
Na een uurtje begon ik te gaapen en was ik naar bed gegaan

13:30 uur
Ik werd wakker gebbeld van een korte slaap door L, ik had daar een paar spullen laten liggen en L moest weg dus ik ging het even ophalen. Ik stap me bed uit neem een slok water en toen voelde ik het, heel de binnen kant me lippen helemaal onder de blaaren en wondjes.
Ik had die wondjes ook een keer met xtc maar die blaaren zijn vreselijk. En me kaken zijn kapot, ik moet over 2 dagen naar de tandarts daar had ik niet heel goed over na gedacht maar ik hoop dat het nog een beetje gaat helen.

22:00 uur zelfse dag
Dit was dan mijn trip report achteraf was het een leuke ervaring en ben ik blij dat ik naar L had geluister we hebben met ze tweeën maar 0.5 gebruikt en gingen best hard, mijn tip doe het hoe ik het heb gedaan en luister niet naar google dosering, gewoon om het uur een pinkje totdat het begint te werken en als het all heel goed werkt niet bij nemen.

Dat was mijn report over mdma.
Hebben jullie nog feedback wat ik beter well en niet had kunnen doen laat het weten! En hoe was mijn eerste trip report.
Ik heb ook poos geleden lsd gedaan en daar will ik ook een report over doen maar ik weet niet helemaal hoe ik het moet verwoorden. Er kunnen in dit report well wat foutjes zitten maar ik heb lichte dyslexie. Dus ik hoop dat het er goed uitzag.

Dat was het dan joe

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
mijn tip doe het hoe ik het heb gedaan en luister niet naar google dosering, gewoon om het uur een pinkje totdat het begint te werken en als het all heel goed werkt niet bij nemen.

Blij dat het bij jou goed is gegaan maar dit is by far de slechtste tip die je mee kunt geven. Staat mijlenver af van harn reduction. Voor wat betreft de aanbevolen dosering is serieus onderzoek vooraf gegaan en niet een avondje pinkjes likken.
1 tot 1.5 mg per kilo lichaamsgewicht voor de gehele trip aanhouden. Anders nemen de negatieve effecten de overhand en ga je minder merken van de positieve effecten. Katers worden pittiger, daar heb je ook niets aan.
Less=more!

methheadman

Newbie
Blij dat het bij jou goed is gegaan maar dit is by far de slechtste tip die je mee kunt geven. Staat mijlenver af van harm reduction. Voor wat betreft de aanbevolen dosering is serieus onderzoek vooraf gegaan en niet een avondje pinkjes likken.
1 tot 1.5 mg per kilo lichaamsgewicht voor de gehele trip aanhouden. Anders nemen de negatieve effecten de overhand en ga je minder merken van de positieve effecten. Katers worden pittiger, daar heb je ook niets aan.
Less=more!
dankjewel voor de tips,
toch heb ik om me heen gehoord van mensen die het vaker hebben gedaan en het recreatief gebruiken dat google niet het slimste is om aar te luisteren, als je hele sterke m hebt, ik had het idee als ik naar Google doseringen had geluisterd dat het veel te gortig had geweest voor een avondje met vrienden.
all met all ga ik tog naar te tips luisteren voor ooit in de toekomst nog een keer.
achteraf na het ook gewogen te hebben hebben we minder gebruikt dan de aanbevolen dosering, na mijn idee niet.

Neo-Shulginist

Badass junkie
dankjewel voor de tips,
toch heb ik om me heen gehoord van mensen die het vaker hebben gedaan en het recreatief gebruiken dat google niet het slimste is om aar te luisteren, als je hele sterke m hebt, ik had het idee als ik naar Google doseringen had geluisterd dat het veel te gortig had geweest voor een avondje met vrienden.
Het klopt dat het niet heel slim is om naar Google te luisteren, want die zoekmachine laat aan iedereen wat anders zien. Dus ik weet niet wat jij te zien krijgt als je googlet :wink:

Daarom kan je beter bij voorlichtingsinstanties kijken. Psychonautwiki.org, TheDrugClassroom (op YouTuve), Tripsit.me, Jellinek.nl en changingperspective.info hebben best goede info.

De meeste van die websites geven gewoon doseringen aan tussen de 60-160 milligram per avond. Dat is ook grofweg de dosis die proefpersonen krijgen in wetenschappelijk onderzoek naar MDMA.

In Nederland is MDMA bijna altijd heel zuiver. Dus je hoeft je niet zorgen te maken dat de MDMA ineens veel sterker is. Want die is normaal al maximaal sterk. De doseringen zijn ook daarop gebaseerd; die maximale sterkte. Dus eigenlijk kan het alleen maar gebeuren dat de mdma-kristallen minder zuiver zijn en dat je daardoor per ongeluk minder mdma binnenkrijgt. Dus gewoon het online doseeradvies van betrouwbare organisaties aanhouden :wink:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Pro-tip: als je verschillende onafhankelijke en betrouwbade bronnen opzoekt en die zeggen allemaal hetzelfde, dan is de kans groot dat het om betrouwbare informatie gaat :wink:

FerdFatoehaus

Badass junkie
dankjewel voor de tips,
all met all ga ik tog naar te tips luisteren voor ooit in de toekomst nog een keer.
achteraf na het ook gewogen te hebben hebben we minder gebruikt dan de aanbevolen dosering, na mijn idee niet.
Hoe weet je dat nou? Wie weet heb je wel meer dan 1,5mg per kg lichaamsgewicht genomen.

methheadman

Newbie
Het klopt dat het niet heel slim is om naar Google te luisteren, want die zoekmachine laat aan iedereen wat anders zien. Dus ik weet niet wat jij te zien krijgt als je googlet :wink:

Daarom kan je beter bij voorlichtingsinstanties kijken. Psychonautwiki.org, TheDrugClassroom (op YouTuve), Tripsit.me, Jellinek.nl en changingperspective.info hebben best goede info.

De meeste van die websites geven gewoon doseringen aan tussen de 60-160 milligram per avond. Dat is ook grofweg de dosis die proefpersonen krijgen in wetenschappelijk onderzoek naar MDMA.

In Nederland is MDMA bijna altijd heel zuiver. Dus je hoeft je niet zorgen te maken dat de MDMA ineens veel sterker is. Want die is normaal al maximaal sterk. De doseringen zijn ook daarop gebaseerd; die maximale sterkte. Dus eigenlijk kan het alleen maar gebeuren dat de mdma-kristallen minder zuiver zijn en dat je daardoor per ongeluk minder mdma binnenkrijgt. Dus gewoon het online doseeradvies van betrouwbare organisaties aanhouden :wink:
zeker waar, dankjulliewel voor de tips dat was een beetje de hoop van dit report te schrijven. ik zall zeker een kijkje nemen naar de sites zodat het in de toekomst veiliger kan worden gedaan. ik hoop dat jullie een beetje van het report hebben genoten, ik ben all begonnen aan de volgende over lsd, ik ga er het beste van maken.

Bovenaan