Eerste keer lsd

Yaizer

Bewuste gebruiker
Hee forumleden,

Ja het gaat toch gebeuren. Met twee goede vrienden waar de vibe zo ontiegelijk goed is gaan wij volgende week zaterdag voor het eerst lsd doen.

Ik ben er klaar voor en heb er veel zin in. Ik ga dus de zegels halen bij iemand die veel ervaring heeft met deze zegels. Ik zal vragen wat ongeveer 80-110 ug is. Is dat een goede startersdosis?

Het is natuurlijk een lange tijd dus als het geen uren naar de muur kijken trip wordt moeten we natuurlijk wel leuke dingen te doen hebben.

-wandelen
-tekenen
-bord spel spelen
-muziek luisteren...veel
-videoclips bekijken
-foto's bekijken van natuur etc. op een groot scherm
-glowsticks...honderden
-eten, fruit etc? (watermeloen en aardbei lijkt mij echt heerlijk maar zal het niet weten)

Nog tips wat we kunnen doen en ook leuk is om te doen?

Nog andere tips die jullie kunnen mee geven voor deze trip? Zullen waarschijnlijk nog veel opkomende vragen deze week hier komen maar dit was het voor nu.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Weinig aan toe te voegen inderdaad. Begin in ieder geval niet te laat in de middag als je nog op een beetje normale tijd wilt slapen. Bij mij duurt het vaak tussen de 12 en 16 uur vanaf het moment van inname voordat ik kan slapen.

En zorg dat je een maaltijd voor tegen het einde in huis hebt. Daarvoor zijn hapjes zoals fruit, nootjes, kaas, etc prima.

En hoe zeker weet je dat het lsd is wat je krijgt? Er worden helaas nog wel eens rcs verkocht als lsd. Je kunt zo'n ez test kopen online waarmee je in ieder geval kan zeggen of het een indole is, dan kun je in theorie nog al-lad, ald-52 of andere lysergamides krijgen of zelfs tryptamines. Maar dan weet je wel zeker dat je geen fenethylamines hebt zoals doc of 25i-nbome.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je gaat waarschijnlijk een prachtige ervaring tegemoet Yaizer. :grin: Aan de ene kant ben ik een beetje jaloers dat je je eerste keer lsd nog mag meemaken. :wink:

Persoonlijk zou ik het wel wat meer minimalistisch aanpakken, maar dat ben ik. Ik zou zo min mogelijk dingen van tevoren bedenken. Wanneer de lsd begint te werken ben je namelijk in een heel creatieve state of mind en is het geen probleem om dan in het moment wat te bedenken. Ook schermen (tv, pc, smartphone, etc.) zou ik proberen te vermijden. Als je natuur wilt ervaren, dan is the real thing zoveel beter imo. En dat hoeft ook niet meteen een groot bos te zijn (al is dat vast geweldig), maar gewoon bijvoorbeeld je achtertuin. De fiets pakken en erop uit is wel iets wat ik erg zou aanraden. Lsd is erg geschikt om actief te zijn en op de fiets heb je steeds andere impulsen omdat je steeds op andere plekken bent, wat echt geweldig is. Maar dan moet je dus niet te hard trippen. Wandelen is ook een hele goeie ja. :)

Maar doe vooral waar je zelf zin in hebt. Dat is het belangrijkste. Ik kijk erg uit naar je report!

80-110 is een goede startdosering ja.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Minder inplannen zal wel een goede zijn maar het is een langdurige trip. Ben bang dat ik niet altijd wat te doen zal hebben....maar ik bedoel je hoeft niet altijd wat te doen te hebben...?
Ik zal het wel gewoon innemen en open-minded staan voor alles en mij lekker laten ontarmen door de lsd. Zo veel zin in :grin:

Of het echt lsd is? Heb vernomen dat een goede vriend paar zegels bij mijn dealer had gekocht en die had laten testen (en gebruikt). Hij heeft daarna een stuk of 70 zegels gehaald voor eigen gebruik. Ik ga dus proberen een zegeltje of 3 daarvan af te pikken :grin:

Als hij ze niet heeft laten testen? Tja hij heeft ervaring met lsd en hij zal niet zomaar 70 zegels kopen nadat hij ze heeft uitgeprobeerd. Natuurlijk hoop ik erop dat hij ze heeft laten testen maar heb het net na gevraagd :)

Voor de rest...ik laat het gewoon over mij heen komen. Ga mij niet druk maken om alleen maar dingen op te zoeken hoe de visuals zouden moeten zijn in vergelijking tot truffels etc. maar wil zo "schoon" mogelijk de trip in zonder al te veel vooroordelen (heb eigenlijk al te veel documentaires hiervoor gezien :rolleyes: )

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Heb mij nog nooit verveeld tijdens een lsd trip. :wink: En met echt niets doen begint het echte (introspectieve) trippen pas altijd vind ik.

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als je naar buiten gaat probeer dat dan te doen als je niet al te hard tript, of naar een bos te gaan waar je niet om de zoveel tijd mensen tegen komt.

Soms is het ook zo dat als je stopt met het zoeken naar dingen om je actief mee bezig te houden dat je dan wordt gedwongen om meer bezig te zijn met wat je voelt. Hierdoor kan je nog dieper in je trip gaan, ook soms de reden voor solotrippers, wat soms wel diepe inzichten kan geven. Probeer anders een half uurtje alle drie te mediteren, misschien is dat wel bijzonder met een mantra op de achtergrond?

Yaizer

Bewuste gebruiker
Een vraagje!

De trip duurt aardig lang. Dat betekent dat eten wel een probleem wordt.
Hierboven las ik al dat Mindless geen problemen hebt met eten (op lsd) en zelf vreetkicken krijgt. Ik heb jammer genoeg dat ik met geen één drugs of psychedelica honger krijg (buiten wiet).
Na een psychedelica trip krijg ik wel een vreetbui waar je u tegen zeg maar 12 uur niks eten zal hem niet worden.

Dus...wat als ik ook niet goed kan eten op lsd (wat ik niet hoop) zou ik ervoor wel goed moeten eten. Is het gewoon prima als je net voordat je lsd gaat nemen nog een grote maaltijd naar binnen werkt of beter niet? Duurt het dan langer voordat het gaat werken etc?

Voor de rest merk ik dat er hier veel mensen (die wel is lsd hebben gedaan) shpongle luisteren? Is dat echt een aanrader? Want meestal tijdens psychedelica luister ik hele andere muziek als psychedelic trance etc. en denk er uberhaupt geen eens aan.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je kan ook prima eten voor de trip. Je houdt de zegel immers onder je tong (20 minuten doe ik meestal en slik 'm daarna door), dus daar (in de mond) wordt de werkzame stof voornamelijk opgenomen. Maar ik denk dat je ook best wel zin in eten krijgt op een bepaald punt in de trip. Ik heb het ook alleen met lsd (en wiet natuurlijk) dat ik tijdens de trip/ervaring kan eten.

Yaizer

Bewuste gebruiker
Nog een verschil van op je tong en onder je tong?

En ik heb echt heel erg weinig ruimte onder mijn tong eerlijk gezegd :grin:

Zal uiteindelijk toch wel honger hebben inderdaad, voor de rest denk ik dat ik er gewoon lekker in moet gaan en lekker moet gaan genieten.

Ben benieuwd of het een expeditie trip wordt...of een diepgaande trip. Vind ze allebei leuk op zijn eigen manier :)

Dreamer4

Experimenterende gebruiker
Ben heel erg benieuwd naar je ervaring!
LSD staat ook nog op mijn lijstje, zeker nog meer geintresseerd na m'n Ayahuasca en Truffel ervaring.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik dacht dat onder de tong het beste was, maar ik denk dat je het allemaal uiteindelijk toch wel binnen krijgt. Je hebt vast wel genoeg ruimte voor zo'n klein zegeltje onder je :P

Het gaat zoals het gaat. :)

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindless zei:
Je kan ook prima eten voor de trip. Je houdt de zegel immers onder je tong (20 minuten doe ik meestal en slik 'm daarna door), dus daar (in de mond) wordt de werkzame stof voornamelijk opgenomen. Maar ik denk dat je ook best wel zin in eten krijgt op een bepaald punt in de trip. Ik heb het ook alleen met lsd (en wiet natuurlijk) dat ik tijdens de trip/ervaring kan eten.
Veel eten net voordat je LSD neemt heeft wel degelijk effect op de snelheid waarmee het wordt opgenomen. Bovendien kan teveel eten voor de trip ook voor misselijkheid zorgen, dus beter is om gewoon een paar uur van te voren licht te eten.

@ Yaizer, ik zou me niet te druk maken over eten met LSD op. Echt iedereen die ik ken kan prima eten met LSD op, een vriend van mij krijgt zoals Mindless ook vaak vreetkicks zelfs. Ik krijg eigenlijk nooit vreetkicks met LSD, maar kan zeker prima eten en bovendien is het ook echt een goddelijke ervaring die je niet wilt missen. Ter vergelijk, met psilo krijg ik ook amper een hap door mijn keel.

Yaizer zei:
Nog een verschil van op je tong en onder je tong?
Maakt echt helemaal niks uit.

Probeer het allemaal gewoon op je af te laten komen Yaizer en naast wat simpele voorbereiding vooral niet teveel te plannen. Het loopt allemaal wel los.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Oké dat wist ik niet. Dan inderdaad wel een paar uurtjes van tevoren eten. :)

Bovenaan