Eerste keer LSD

Ik ben binnenkort van plan om met een paar vrienden van me LSD te gaan doen...
We hebben allemaal al wel ervaring met drugs. Ik ben de enige van ons die wel eens hawaïaanse paddo's gebruikt heeft (ik moet eerlijk toegeven dat mn eerste keer paddo's behoorlijk intens was door deze paddestoelen :tearsofjoy: ).

Ik koop de zegels per stuk voor 15 eu, is dit een normale prijs voor 1 zegeltje?

Kan ik een beetje t zelfde verwachten als met paddo's?

Kan je er een 'bad trip' van krijgen?

Hangt je gewicht ervan af hoeveel je moet nemen om een goeie visuele trip te krijgen?

Als jullie me hiermee kunen helpen, Graag =) Peace

psych-out

Bewuste gebruiker
Ik koop de zegels per stuk voor 15 eu, is dit een normale prijs voor 1 zegeltje?
dit is een vrij dure prijs maar het hangt er natuurlijk ook weer vanaf waar je je bevindt. hiermee bedoel ik dat wanneer je in een stad woont je sneller een goedkopere prijs moet betalen dan wanneer je op een afgelegen plaats woont waar er bijna geen LSD te vinden is.
een normale prijs per zegel ligt rond de 5 a 10 euro

Kan ik een beetje t zelfde verwachten als met paddo's?
ja en nee, het zijn beide hallucigenen maar bij paddo's is het visueel veel chaotischer, waziger dan bij LSD waarbij de hallucinaties vrij scherp en gedetallieerd zijn.
paddo's (4-6u) duren ook minder lang dan LSD (6-12u). dit is schatting dus neem wat extra tijd om er zeker van te zijn dat je niet meer aan het trippen bent.

Kan je er een 'bad trip' van krijgen?
natuurlijk maar dit gebeurt haast niet maar dit wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren.
het hangt vooral van je eigen af. hoe je jezelf voelt voor de trip,..

Hangt je gewicht ervan af hoeveel je moet nemen om een goeie visuele trip te krijgen?
het is niet gemakkelijk om te bepalen hoeveel een persoon nodig heeft. een dikker persoon zal waarsschijnlijk wel wat meer nodig hebben dan een mager persoon maar er zijn niet echt richtlijnen bij het nemen van LSD qwa lichaamsgewicht zoals bv bij GHB het geval is.
Bij LSD is het vooral het beste te laten testen en te kijken hoeveel mics erop zitten en aan de hand van die kennis te kijken wat een lichte/normale/sterke trip geeft bij het aantal mics

verder wil ik je toch een tip geven voor je gaat trippen.
LEES JE GOED IN OVER DE DRUGS want volgens mij heb je nog niks opgezocht aan je vragen te lezen. zonder je fatsoenlijk in te hebben gelezen raad ik je af om LSD te nemen. LSD en paddo's blijven 2 verschillende werelden hoewel je denkt dat het hetzelfde geeft.

INLEZEN IS DE BOODSCHAP

Bovenaan