• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer LSD

LABELED

Newbie
Hoi iedereen, na een paar jaartjes het forum mee te lezen heb ik me lid gemaakt.
Ik dacht van, ik zet mijn report van mijn eerste keer LSD online.

Dus, hier komt hij:

Drug: LSD, cannabis.
Datum: 1 mei 2011
Personen: H, B, N

Na lang twijfelen heeft de nieuwschierigheid naar LSD in mij het gewonnen. Toen ik H voorstelde om eens samen te trippen, wat voor mij mijn eerste keer ging zijn, zag hij dat meteen zitten. Ik sprak af met een andere kennis, B, voor het eerstkomende weekend te trippen.
Ik begon me in die week wat in te lezen door wat tripreports te bekijken want ik had enkel maar wat experimentele ervaring met salvia extract x20, salvia extract x10 en toch wel aangename tripjes gehad van salvia x5. Ik wist maar al te goed dat LSD hiermee niet te vergelijken was, dus het leek me het slimste om toch maar wat te lezen.

Zaterdag 30 mei 2011.
Vandaag was de grote dag, naarmate de avond viel, begon ik wat zenuwen te krijgen. Gezonde zenuwen uiteraard. We hadden afgesproken met de jongens om 11u bij H thuis.
Van in de namiddag zat ik al bij N thuis, rustig wat te chillen en te blowen op het terras in de zon. Daarna zijn we nog even langs een andere vriend gegaan, om daar nog wat te blowen.
Om iets voor 11 kwamen we aan bij H, en na even wachten op B begonnen we eraan. Rond 12u begonnen H en B het effect al te voelen, ik wist het nog niet zeker. Ik kon me wel niet meer concentreren op iets anders dan de tv. H had een programma opstaan die visuals maakte met wiskundige berekingen op basis van parabolen en nog meer moeilijke woorden. Ik vond dat zeer aangenaam om naar te kijken, vooral omdat die figuren bewogen op de muziek. Dat was lekkere dubstep, als ik het me nog goed kan herinneren was het Cookie Monsta. Ik kende de muziek maar al te goed, en dat stelde me ook gerust.
Kort daarna had ik het gevoel dat ik echt een rush begon te krijgen, dat vertelde ik ook aan H. Het leek op de rush die je hebt als je XTC of MDMA genomen hebt, het lekkere euforische gevoel en een warme gloed, maar dan zonder het strakke gevoel erbij. Ik begon wat joints voor te rollen, ik had energie genoeg, was blij en voelde me echt lekker wazig. Ik rolde 6 joints, en stak er meteen 1 op. Op dat moment was er chaos in mijn hoofd, wat ik dacht, weet ik niet meer omdat het allemaal zo snel vooruit ging. Ik rookte nog een joint alleen op en stak de overige 4 joints in een metalen sigarettendoosje.
We besloten een tochtje te maken door Asse, dat zag ik zeker zitten. Ik wou echt de wereld zien onder LSD. Het begin van de wandeling, is ook weer zeer wazig in mijn hoofd, de 2 joints die ik gerookt had deden hun werk. Ik voelde me echt gedesoriënteerd toen we in Asse rondliepen. Dat vond ik vreemd, omdat ik voor een groot deel in Asse ben opgegroeid en daar wel overal mijn weg weet. Ineens kwamen we uit op de straat, en herkende ik het kiezelpaadje om naar de speeltuin te gaan. Toen we in de speeltuin stonden, zagen we in de verte lichten, en hoorden we muziek.
Het was een fuif op de Boekvos (een parking aangrenzend met de speeltuin waar wij waren). We besloten om boven in de toren van het speeltuig te kruipen. Dat was een hele opgave, het beklimmen van het tuig moet je doen via netten. Boven in de toren begon ik de LSD goed te voelen. Die toren lijkt wat op een vogelkooi als je erin zit. Rondom de kooi staan tralies, die ervoor zorgen dat de kindjes er niet uitvallen. Op LSD leek het alsof die ergens anders voor dienden, waartoe precies wist ik niet op dat moment. We besloten om onze tocht verder te zetten en te wandelen door het park. Ik keek nog een laatste keer naar de "vogelkooi" en bedacht er net aan dat het wat op een gevangenis leek. Na een paar minuten (het leken minuten, ik kon tijd echt niet meer inschatten.) stonden we even stil, we stonden op een open plek in de bos. Ik keek naar boven en ineens viel het me op hoe mooi de sterren waren. Ik had de indruk al die avond dat de sterren groter leken, maar op dat moment waren ze echt groot, en bewogen een beetje. Ik keek verder naar de bomen, en de boomtoppen wiegden wat van links naar rechts en dat vond ik echt mooi.

De piek.
We besloten om de wandeling verder te zetten in het park van asse. Eenmaal daar aangekomen, voelde ik de LSD meer en meer. In mijn hoofd werden de woorden die ik hoorde helemaal vervormd tot het woord helemaal niet meer op het woord leek dat ik hoorde, het was complete chaos in mijn hoofd, wat ik best leuk vond. Ineens kwamen we op een soort van splitsing. Er waren 2 paadjes, 1 paadje dat verlicht was en het andere paadje was bezaaid met roze bloesems van de bomen. De groep wou langs de verlichte weg stappen, maar iets in mij zei me dat ik langs de bloesems moest stappen. Ik vond dat best een spannend moment, want op het einde van dat weggetje stonden bomen, en daar was het stikdonker, het leek wat op het donkere bos van Alice in Wonderland, waar Alice de kat ziet.
Ik liep het paadje af, gevolgd door mijn vrienden, liep onder de bomen door en stond op de donkere plek. De plek waar we stonden was een soort speeltuin, ik zag een bankje en zei tegen de rest dat ik even wou zitten, 5 minuutjes even alles op een rijtje zetten. Ik plofte neer op de bank, stak nog een joint op en ineens had ik het meest intense gelukzalige gevoel in mijn leven. Ik herinner me dat H een bal meehad, waar een paar ledlampjes inzaten die afwisselden van kleur. ik gooide de bal op en neer, van links naar rechts, schopte hem een paar keer naar de andere jongens. Telkens als de bal bewoog, leek het alsof er een waas van licht achterhing, wat ik zeer mooi vond. Ik gaf de joint even door aan N, die hem op zijn beurt doorgaf aan B. N zette het liedje 'Mooie Dagen' op van Johan Verminnen, ik gooide de bal een paar keer op en neer. Toen ik de bal niet meer kon vangen omdat ik te hoog gooide, rolde de bal een paar meter verder en gaf nog een paar seconden echt mooi licht. Plots stopte de bal met lichtgeven, en voelde ik de wind in mijn gezicht blazen. Ik heb geen idee hoe lang we daar gezeten hebben, maar ik heb daar echt tranen gelachen. Iedereen daar trouwens, ik stak nog een joint op en blowde hem alleen op. Elke keer ik van de joint trok, leek het alsof de rook rechtstreeks in mijn hersenen ging, en daar wat rondwervelde in plaats van naar mijn longen. H zag een soort van wipplank en wou dat ik en N daarop gingen zitten, ik wou eerst wat schommelen. Toen ik van de schommel leek het alsof mijn geest nog aan het schommelen was, ook al stond mijn lichaam stil. Dat was best een vreemd gevoel, H zag dat ik op dat moment wel een babbeltje nodig had. Hij stelde me gerust dat het schommelende gevoel zo over zou zijn, en dat was ook het geval. Ik nam plaats op de wipplank met N maar ik wou er na een tijdje al af omdat ik wat wou stappen.

Na veel gelachen en onzin uit te kramen, hadden we het wel gezien en besloten met zen allen terug naar het appartement van H te gaan. Toen we daar weggingen, keek ik nog een naar het bankje en had even een deja vu dat ik aan de jongens zei dat ik hier 5 minuten wou chillen en alles op een rijtje zetten. Ik vond dat zeer grappig, omdat ik totaal niet aan het chillen was, maar eerder aan het pieken. Aangekomen bij H thuis, rookte ik nog een joint en besefte ik dat ik echt wel ranzige honger had. Hoe lang we al aan het trippen weet ik echt niet. Het was nog donker, dus ik dacht wel dat we nog een hele tijd te gaan hadden. Na het eten van 2 pizzas, wat broodjes en koekjes begon ik mijn aandacht te geven aan de tv. Er stond een film op, waar ik niets van begreep. De gezichten van de mensen op tv leken zo idioot, er was iets mis mee. De ogen waren groot, en sommige gezichten zagen er echt droevig uit, andere dan weer te blij. Ik ging even naar de wc en besloot om eens in de spiegel naar mezelf te kijken. Ik kreeg terug een harde lachbui en ben die avond nog een keer of 5 naar de spiegel gaan kijken.
Toen de film gedaan was, begon het al wat licht te worden buiten, en voelde ik de LSD afnemen in kracht. N was ondertussen ook al naar ergens anders gegaan, naar de fuif op de boekvos. We besloten om wat te chillen, en wat docu's te kijken. Ik blowde nog wat joints en toen het 8u was besloot B dat hij wat ging slapen. rond 9u hoorde ik H in de andere zetel ook snurken, en ik denk dat ik rond 10u moet in slaap gevallen zijn, aangezien dat het laatste uur was dat ik gezien heb op de klok. Toen ik wakker werd, dat was om 2u30 ongeveer, was B al weg en lag H nog te snurken. Ik rolde een joint en H werd wakker. Na het eten van nog een pizza en wat brood met choco en het roken van nog wat joints, ben ik naar mijn eigen dorp teruggekeerd. Ik heb die avond nog wat joints gerookt en daarna ben ik gaan genieten van een welverdiende slaap.
Ik weet dat ik veel vergeten ben op te nemen in deze report, maar dit komt omdat ik veel niet meer weet. Ik denk dat dit komt door het vele blowen, mijn geheugen laat me zowiezo al veel in de steek. Mijn volgende trip ga ik proberen van toch wat minder te blowen.

Ik hoop dat het makkelijk leest.
Pz, LABELED

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Leest heerlijk weg! Leuke en goede ervaring gehad zo te lezen, klinkt erg gezelig. Eerste keer is het vaker wat overdonderend soms, volgende keer als die komt onthoud je vast meer. Herken er veel van, mijn eerste keer klopten hoofden en andere dingen ook niet op tv. En was ik ook een deel kwijt toen.(ging toen over op cartoons :tongueout: ) Heb je een idee hoeveel je genomen hebt, of waren ze niet getest?
Peace!

LABELED

Newbie
25tolife zei:
Leest heerlijk weg! Leuke en goede ervaring gehad zo te lezen, klinkt erg gezelig. Eerste keer is het vaker wat overdonderend soms, volgende keer als die komt onthoud je vast meer. Herken er veel van, mijn eerste keer klopten hoofden en andere dingen ook niet op tv. En was ik ook een deel kwijt toen.(ging toen over op cartoons :tongueout: ) Heb je een idee hoeveel je genomen hebt, of waren ze niet getest?
Peace!

Was een hele Shiva, maar ze waren niet getest dus geen idee van hoeveel µg ze waren.

samsam__

Newbie
ik word hier echt heel erg nieuwsgierig van! zit er al een lange tijd aan te denken om lsd te gebruiken, ben helaas alleen de enige van mijn vriendinnen/vrienden die daar geinteresseerd in is.. elke keer als ik acid trip reports lees krijg ik zo'n euforisch maar toch jaloers gevoel omdat ik het zelf ook heel graag wil proberen.. durf het alleen echt niet in mijn eentje te doen. :) je report klinkt echt geweldig en is voor mij nog een reden om het gewoon te doen, dan maar lekker in mijn eentje spacen! x

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ooo krijg ik zo kriebels van als zo leuk reportje lees wil echt weer gaan trippen
jammer dat hier in de buurt niemand lsd verhandelt hier ken je aleen pep en dat soort troep krijgen

thanks voor je report :stoned:

Bovenaan