Eerste keer LSD

mehmehmeh

Newbie
Hey DF, Ik maak niet vaak een post aan, en lees alles meestal rustig door.
Maar nu maak ik er toch eentje met een aantal vragen.

De dosis? (ik ben 1.87 en weeg ongv 75-80kg) (, maakt dit eigenlijk wel uit?)

De Prijs, en de hoeveelheid: Ik heb geen idee, hoeveel zegels moet je in 1 keer kopen, en wat is een standaard prijs. (ik moet natuurlijk niet als een malloot overkomen en afgezet worden :( )

3; Wat is verstandig, om meteen een diepgaande trip te pakken, (lijkt me niet) of een wat rustigere trip.

4; Waar kan of moet ik eventueel op letten tijdens de aankoop.

5; Nog enige tips? :grin:

Alvast bedankt ;]

vogel

Bewuste gebruiker
1 de dosis , ?
Je past de dosis aan ,aan het gewicht van je brein en het aantal receptoren en dendrieten die in je hersenen de LSD kunnen gebruiken,

PartyHard

Newbie
*Bump*

Hoi TS, hieronder zal ik jouw vragen (zo correct mogelijk) beantwoorden. Bind er geen touw aan vast.

1. De dosis is verschillend per persoon. Ikzelf ben net zo lang, maar dan weeg ik wat kilo's meer (zo'n 10kg a 15kg meer). Ik tripte mijn eerste keer op 80 microgram.

2. De prijs zal, afhankelijk van jouw supplier, rond de €5,00 per zegel liggen. Ikzelf zou in één keer zo'n 10 stuks kopen. Zijn ze goed bevallen dan kun je nogmaals proberen meer aan te schaffen. Ook dit verschilt per persoon.

3. Dat is niet zozeer te voorspellen. Ik heb getript op 100 microgram welke minder waren dan de 80 microgram dezertijd.

4. Let op de supplier bij de aankoop. Ziet deze er betrouwbaar uit? Het zegt weinig, maar het is een begin.

5. Als je meerdere zegels koopt, bewaar de rest in aluminiumfolie in. Neem de eerste keer niet gelijk twee zegels.

Mocht ik ergens de fout in zijn gegaan, dan mijn excuses. Dit is mijn point of view van het verhaal. :)

SD7

Experimenterende gebruiker
Als je voor het eerst LSD neemt begin met een halve zegel en zorg ervoor dat de setting goed is (het liefst thuis met vrienden die jou in de gaten gaan houden)

Bovenaan