Eerste keer LSD.. TIPS?

DrugsBeer

Experimenterende gebruiker
Beste leden..

Het moment is daar gekomen, de drugs waar ik altijd al zo nieuwsgierig naar ben geweest.. LSD.

Over twee weken ga ik het met 2 andere vrienden doen en we zullen 1 tripzitter hebben. Maar, wat zijn nou de echte dingen om te doen tijdens LSD en wat absoluut niet?

We nemen bijvoorbeeld ook wat lachgas mee, want als de trip goed gaat zullen de combinatie van lachgas en LSD ook eens uitproberen.

Kunnen jullie wat tips geven en eventuele ervaringen van jullie zelf?
En wat is het beste om te beginnen.. een 0,5 zegel of een hele? ik twijfel. Ben redelijk wat gewend qua drugs (xtc, 2cb en keta) en ben klaar voor een stap verder.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
RupsNooitGenoeg zei:
Bereid alles goed voor, dus zorg dat je voldoende eten en drinken in huis hebt (liever natuurlijke producten, want al het andere smaakt dan extra chemisch), ruim het huis even goed op, maak het lekker gezellig, zet wat films, muziek, foto's, etc klaar van te voren. Met andere woorden, creeer een goede setting.

Verder is het ook belangrijk dat je mindset goed is die dag, dat je zorgt dat je de dag erna geen verantwoordelijkheden hebt waar je je misschien druk over gaat maken tijdens de trip. Met andere woorden, zorg voor een goede set. Voel je je die dag niet helemaal lekker of ben je gestressed van werk of school dan kun je beter niet trippen, dit zal dan de overhand hebben tijdens de trip en het minst erge wat er dan kan gebeuren is dat je een niet zo leuke trip hebt, het ergste is dat je gewoon totaal kan flippen dan.

RupsNooitGenoeg zei:
En wat is het beste om te beginnen.. een 0,5 zegel of een hele? ik twijfel.
Zonder dat we weten hoeveel LSD er op die zegels zit kunnen we hier geen zinnig woord over zeggen natuurlijk. Ik raad je wel aan de zegels te laten testen bij het lab of om zelf online een zuurtest voor LSD te kopen. In het lab krijg je helaas geen doseringen meer terug, maar dan weet je wel zeker dat het LSD is, anders dus bepalen of je LSD hebt adhv een zuurtest. De reden dat ik dit zeg is omdat er nogal eens andere stoffen zoals DOC of NBOMes verkocht worden als LSD. NBOMes kunnen levensgevaarlijk zijn als je er teveel van neemt en hebben bovendien een wat ander effect dan LSD. DOC daarentegen is niet direct gevaarlijk maar heeft ook een wat ander effect dan LSD en kan bovendien zo 24+ uur duren.

DrugsBeer

Experimenterende gebruiker
Psychedelibee zei:
RupsNooitGenoeg zei:
Bereid alles goed voor, dus zorg dat je voldoende eten en drinken in huis hebt (liever natuurlijke producten, want al het andere smaakt dan extra chemisch), ruim het huis even goed op, maak het lekker gezellig, zet wat films, muziek, foto's, etc klaar van te voren. Met andere woorden, creeer een goede setting.

Verder is het ook belangrijk dat je mindset goed is die dag, dat je zorgt dat je de dag erna geen verantwoordelijkheden hebt waar je je misschien druk over gaat maken tijdens de trip. Met andere woorden, zorg voor een goede set. Voel je je die dag niet helemaal lekker of ben je gestressed van werk of school dan kun je beter niet trippen, dit zal dan de overhand hebben tijdens de trip en het minst erge wat er dan kan gebeuren is dat je een niet zo leuke trip hebt, het ergste is dat je gewoon totaal kan flippen dan.

RupsNooitGenoeg zei:
En wat is het beste om te beginnen.. een 0,5 zegel of een hele? ik twijfel.
Zonder dat we weten hoeveel LSD er op die zegels zit kunnen we hier geen zinnig woord over zeggen natuurlijk. Ik raad je wel aan de zegels te laten testen bij het lab of om zelf online een zuurtest voor LSD te kopen. In het lab krijg je helaas geen doseringen meer terug, maar dan weet je wel zeker dat het LSD is, anders dus bepalen of je LSD hebt adhv een zuurtest. De reden dat ik dit zeg is omdat er nogal eens andere stoffen zoals DOC of NBOMes verkocht worden als LSD. NBOMes kunnen levensgevaarlijk zijn als je er teveel van neemt en hebben bovendien een wat ander effect dan LSD. DOC daarentegen is niet direct gevaarlijk maar heeft ook een wat ander effect dan LSD en kan bovendien zo 24+ uur duren.

Hi, bedankt voor je bericht.

De zegels zijn getest tussen de 100/150 ug per zegel.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi Rups,

Ik heb zelf niet te lang geleden voor het eerst LSD genomen. Ik had hiervoor wel al wat ervaring met paddo's en truffels (kleine 10 keer gedaan). Qua dosering vond ik het ook lastig. Helemaal omdat ik begrepen heb dat de testcentra niet meer kwantificeren. Ik heb uiteindelijk in een smartshop een testje gehaald om er in ieder geval zeker van te zijn dat ik echte LSD had en heb daarna zelf een kwart zegeltje getest.

Later heb ik met mijn vrienden een heel zegeltje genomen. Dat was een erg leuke ervaring!
De zegeltjes werden verkocht als circa 200 microgram. Aan de hand van wat ik voelde van 1 zegeltje lijkt het erop dat er 70 tot max 100 microgram op zat. Ik ben erg benieuwd naar hoe jij je zegels hebt laten testen... Als het inderdaad 100-150 microgram is dan lijkt me 0,75 zegel redelijk ideaal. 0,5 als je het veilig wilt spelen en 1 hele als je zeker wilt weten dat je goed zult trippen...

In ieder geval heel veel succes gewenst! Zorg ervoor dat je er in een goede gemoedstoestand aan begint (stel het anders gewoon uit) en laat het allemaal lekker over je heen komen. Je kunt de controle gewoon laten gaan...

Ik hoop dat jullie een mooie ervaring zullen hebben!
Geniet er van!

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
RupsNooitGenoeg zei:
De zegels zijn getest tussen de 100/150 ug per zegel.
Hoe zijn ze getest dan? Het testcentrum in Nederland kwantificeert niet meer tegenwoordig, maar toen ze dat nog wel deden kreeg je gewoon een concreet getal terug en niet zo'n vage range van tussen de 100 en 150.

Bovenaan