• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer lsd: geweldige ervaring

waver

Newbie
Setting: Appartement aan de zee, zonder ouders, met nog 2 vrienden.
Aanwezigen: Ik: 18 jaar (LSD), L: 18 jaar (JWH-018, Alcohol), S: 16 jaar (JWH-018, Alcohol)

Al een paar maanden dacht ik eraan om eens lsd te proberen maar het was er eigenlijk nooit echt van gekomen. Ik kon eerst niet aan het grief geraken en ik had ook nooit echt de perfecte setting. Plots vroeg iemand op msn (iemand die ik kende van vroeger maar al lang niet had gezien) of ik niet geïnteresseerd was in lsd. Ik was onmiddellijk enthousiast, zeker omdat ik en een paar vrienden juist van plan waren om een weekend naar de zee te gaan in een appartement (zonder ouders dus). Het leek voor mij echt een perfecte setting. Ik kon wel alleen redelijk laat achter de lsd gaan, dus mijn vrienden waren al vroeger vertrokken, ik ging achter komen met de lsd.

Ik ben om 8u 's avonds met de trein vertrokken naar de zee maar ik wist eigenlijk nog niet wanneer ik de lsd ging innemen. Uiteindelijk toch besloten om het die avond te nemen. L ging het de volgende dag innemen maar ik moest dan al terug naar huis dus voor mij was die avond de enige optie. Na een lange reis van ongeveer 2 uur moest ik nog een half uur op de tram zitten voor ik uiteindelijk toekwam. Omdat het toch een tijdje duurt voor je het begint te voelen heb ik het maar ingenomen op de tram.

Na een klein half uur merkte ik toch al een verschil in mijn waarnemingen. Ik keek naar de persoon naast mij en ik kon me bijna niet meer inhouden van het lachen. Gelukkig moest ik dan juist afstappen. Het appartement lag vlakbij de tramhalte, normaal gezien wist ik de weg perfect maar ik was compleet gedesoriënteerd. Ineens stond ik daar, het was al redelijk donker en ik wist helemaal niet meer hoe ik moest lopen. Vlug een berichtje gestuurd naar L dat hij me kon komen halen. Ze gingen komen maar het ging wel nog een paar minuten duren. Terwijl ik aan het wachten was keek ik wat rond en alles zag er anders uit, het leek alsof de wind stukken van het landschap scheurde, het klinkt misschien raar maar ik kan het niet beter omschrijven. Bovenaan mijn gezichtsveld zag ik precies ook de schaduw van 3 ventilators die aan het draaien waren, dit heb ik heel de trip gehad.

Na een tijdje kwamen mijn vrienden toe, ze waren tamelijk sloom want ze hadden juist JWH-018 gerookt en wat gedronken (L zit bij drugsbegeleiding en krijgt drugtesten, JWH is dus het beste alternatief). Ik daarentegen was energiek en praatte naar hun mening veel te luid, ik was echt onder de indruk van de eerste effecten. We zijn dan nog even naar het appartement gegaan om mijn spullen achter te laten, dan gingen we naar het strand een wandeling maken. Vanaf dan is mijn trip écht begonnen. Het hele landschap bewoog in golven en de lichtjes aan de horizon leken wel vuurwerk en explosies. Ik zag precies ook allemaal kanonnen die vuurballen in de zee schoten. De regendruppels kleurden fel rood en groen, het leek wel alsof ik in een game zat (space invaders ofzo). Eerst was ik niet echt op mijn gemak omdat alles zo levensecht leek en er precies zotte dingen aan het gebeuren waren maar mijn vrienden stelden mij gerust, ik kon weer volledig van mijn trip genieten. Uiteindelijk heb ik mijn hoofdtelefoon opgezet met wat trippy goa muziek (1200 micrograms - LSD). Ik kreeg het gevoel dat ik in een tunnel zat met allemaal kleuren en patronen, ik kon me echt volledig laten gaan. Alle dingen die in het landschap gebeurden reageerden om de muziek, dit was echt een leuk gevoel. Het was alsof ik de trip kon sturen door verschillende soorten muziek op te zetten. Na een tijdje wandelen hebben we ons wat neergelegd in de duinen. L en S dronken nog wat bier en rookten nog wat JWH-018, ik was nog altijd sterk onder de indruk van de trip. Toen ik bewoog met men arm leek het alsof ik een geest was, er was een schaduw van mijn arm die veel trager ging als mijn arm zelf, echt raar. Uiteindelijk was het 3u 's nachts en zijn we teruggestapt naar het appartement. Daar heb ik dan even rondgekeken en ben ik toch wel een paar keer verschoten. De tafel lag verspreid met kruimeltabak, plots begonnen al die kruimels tabak rond te kruipen alsof het beestjes waren, ik kreeg er echt rillingen van. Ik had ook gehoord dat het raar is om in de spiegel te kijken dus dat wou ik wel eens proberen, ik keek in de spiegel en ik zag er echt lelijk uit, niet gewoon lelijk maar echt vies, mijn gezicht stond vol met plekken die van kleur veranderden. Ik trok wat rare gezichten want dit was echt grappig om te zien tot ik ineens veranderde in een duivel! Mijn ogen werden bloedrood en mijn gezicht vervormde volledig tot dat van een duivel. Het deed me direct denken aan dat van het kindje op de bus in het clipje Iron Heart van Netsky: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W4rt6Nxdm4Y[/youtube]

Het was even angstaanjagend maar ik kon het direct plaatsen aangezien ik wist dat ik iets gepakt had. Er hing ook een schilderij aan de muur met veel felle kleuren, het leek alsof de verf er als rook rondzweefde, ik vond dit echt eigenlijk echt mooi en kon er uren naar kijken. Alle patronen die ik zag vervormden alsof alles van klei was gemaakt en ermee werd geboetseerd. Na mijn tocht door het appartement wou ik toch proberen slapen maar dat lukte echt niet. Ik zat verzonken in mijn eigen gedachten, ik dacht zo diep na over alles dat ik er hoofdpijn van kreeg. Ik begon na te denken over mijn druggebruik en over het het op kot gaan van volgend jaar. Op zich heeft het me echt dingen bijgeleerd en weet ik dat ik moet opletten met drugs want ik experimenteer graag met dingen en wordt rap door mensen meegetrokken.

Om 7u 's ochtends kon ik nog niets slapen dus ben ik maar op het balkon gaan zitten en heb ik de zon zien opkomen. Ik was nog altijd licht aan het trippen. Uiteindelijk ben ik toch om 9u in slaap gevallen. Ik heb dus 10u getript. De volgende ochtend ben ik om 12u opgestaan met een euforisch high gevoel, ik had echt veel energie. Ik had het gevoel dat ik echt op een andere wereld was geweest en een reis had gemaakt.
Ik vond het een geweldige ervaring maar ik ben niet van plan om het dit jaar nog eens te doen. Ik wil dat het echt iets speciaals blijft voor mij.

Dit was mijn eerste tripreport dat ik heb geschreven, hopelijk hebben jullie ervan genoten (:
Alles commentaar en reacties zijn welkom.

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
jij voelt je goed na de trip? ik heb daar altijd mega afkick van echt deprimerend mja tkan zijn da ik ook de enige ben die dat heeft ?
grtz

waver

Newbie
De eerste uren na de trip wel, maar het kan zijn dat ik er nog half in zat... Weet ik niet echt.
Nog wat later was ik gewoon wat vaag in men hoofd en echt paranoia, wel nooit echt gedeprimeerd.

qianwen

Newbie
werkelijkheid u in HD na het inheemse downloaden, omdat in dat sommige landen aanpas, geen dorpen kunt zien, is geen ADSL. :grin: :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
waver zei:
De eerste uren na de trip wel, maar het kan zijn dat ik er nog half in zat... Weet ik niet echt.
Nog wat later was ik gewoon wat vaag in men hoofd en echt paranoia, wel nooit echt gedeprimeerd.

Leuk te lezen, een goede kennis gemaakt ziet het eruit zo. Dat para kan ik me de eerste keer ook nog herinneren. Maar geen last van gehad erna meer persoonlijk.
Mooie visuals had je :)

Bovenaan