Eerste keer ketamine

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Dag mensen,

Een vriend van me is zo vriendelijk geweest (na het lezen van mijn MXE rapportje) mij 100mg ketamine te doneren zodat ik de substantie eindelijk eens een keer kan uitproberen.
Aangezien de beschikbare hoeveelheid beperkt is en ik er een rapportje over wil uit tikken is het plan om de gehele 100mg in 1x te consumeren (nasaal). Gezien de korte duratie en voorgaande ervaring met trippen leek dit mij wel te doen.
De setting zal dan ook alleen thuis wezen op een vrije dag.

Van wat ik heb gelezen is 100mg voor 82kg en geen tolerantie een stevige dosering, ik overweeg dan ook om eventueel 2x50mg te doen met 30min pauze tussendoor.

Ik dacht ik dubbelcheck even of dit plan een beetje koosjer is en of mensen wellicht nog tips hebben voordat ik aan het avontuurtje begin, ik had de indruk dat er wel wat ervaren ket fanaten zich sporadisch op het forum bevinden.
Waarschijnlijk maakt het niet uit maar vroeg me af of het tijdstip wellicht nog verschil maakt (dag/nacht).

PS: Was mij even ontgaan dat hier een specifieke forumcategorie voor is, excuses.

ooscaar

Wijs gebruiker
Ik heb zelf de eerste echte ketamine ook gelijk 100 mg door mijn neus gejaagd. Is best te doen, zal heus geen problemen opleveren. Het geeft een flink effect, maar daar ben je ook naar op zoek. Als ik jou was zou ik mezelf niet teleurstellen met 2x 50 mg. Verder zou ik met vette muziek zachtjes op in bed gaan liggen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik persoonlijk heb ook 100mg gedaan als eerste keer en vond het net wat teveel. Als je liefhebber bent van dit soort stofjes ga je de volle 100mg wel leuk vinden, zeker op thuisbasis. De weg van sofa naar bed (5m) nam aardige wat tijd in. :-P

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je meer had gehad, had ik je aangeraden wat minder te nemen. Maar aangezien je maar 100mg hebt zou ik toch voor die dosis in 1x gaan. Is best een stevige dosering voor een eerste keer, maar dan weet je wel een beetje waar keta toe in staat is. 2x 50mg is wel leuk, maar toch net geen trip terrein.

dewilde

Experimenterende gebruiker
Helemaal eens met psychedelibee. Ik pak zelf ook liever kleine lijntjes/sleutelpuntjes tot ik alleen nog maar wil liggen, maar in jouw geval zou ik gewoon zo snel mogelijk alles naar binnen werken. Hooguit een minuutje of 5 pauze tussen de bumps om je neus een keer op te halen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Top, dit is precies de duidelijkheid waar ik naar zocht, bedankt voor de reacties. :)
Zal over een maand ergens een rapportje volgen, eerst even examens.

omfg

Belezen gebruiker
100mg veel? Dat is voor mij niet eens een halve trip. Ik begin pas bij 200. Ook toen ik het voor het eerst deed begon ik met bumps, en daarna 180. Prima te doen.

Fool

Badass junkie
omfg zei:
100mg veel? Dat is voor mij niet eens een halve trip. Ik begin pas bij 200. Ook toen ik het voor het eerst deed begon ik met bumps, en daarna 180. Prima te doen.
Dan heb je behoorlijke tolerantie of kutketamine. :P

omfg

Belezen gebruiker
Fool zei:
omfg zei:
Dan heb je behoorlijke tolerantie of kutketamine. :P

84% labtested.. tolerantie heb ik tegenwoordig wel ja, maar de eerste goeie trip die ik maakte was ook labtested 84% en nam 180. Pas dan ga je echt goed erin, bij 100 valt het nog tegen vind ik.

Fool

Badass junkie
Als ik begin met 200 ben ik daarna echt niet in staat om nog bij te nemen, gewoonweg te verlamd. Ja, ik ben het er mee eens dat dat het leuke van ketamine is, maar ik ben het er niet mee eens dat je dat als eerste keer zou moeten aanraden. :')

omfg

Belezen gebruiker
Fool zei:
Als ik begin met 200 ben ik daarna echt niet in staat om nog bij te nemen, gewoonweg te verlamd. Ja, ik ben het er mee eens dat dat het leuke van ketamine is, maar ik ben het er niet mee eens dat je dat als eerste keer zou moeten aanraden. :')
Mwa.. eerst bumpen, a 20/30 mg per keer.. en daarna een 150 a 180, is prima te doen als beginner. Afhankelijk van je gewicht natuurlijk ook.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
omfg zei:
Fool zei:
Mwa.. eerst bumpen, a 20/30 mg per keer.. en daarna een 150 a 180, is prima te doen als beginner. Afhankelijk van je gewicht natuurlijk ook.
Dat is wel veel voor iemand die het pas leert kennen. Mijn eerste keren had ik minder nodig voor hetzelfde effect. Daarbij vinden sommigen de k-hole of daar in de buurt helemaal niet leuk.

Bobsacamano

Badass junkie
Heel erg eens met Fool. Waarom al dat gehaast een eerste keer. Ik denk dat ik de eerste keer 20/30mg per keer deed en dat ongeveer 4 keer. En was heerlijk van de wereld.

omfg zei:
Fool zei:

Bovenaan