Eerste keer Ketamine

Topria

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal,

Ik zat even met een vraagje, waar ik me momenteel eigenlijk best zorgen over maak.
Morgen zal ik (samen met een vriend) voor de eerste keer K gebruiken.

We zijn van plan om een lichte dosis te nemen (20 - 30mg), aangezien we naar een feestje zouden gaan.

Waar ik me nu eigenlijk zorgen over maak is: Hoe zal ik me nu eigenlijk werkelijk voelen als ik een dosis neem van 20 - 30mg en naar een feestje ga?
Ik heb al heel wat zitten opzoeken maar dat heeft me eigenlijk nog maar weinig informatie op geleverd.

Zal het goed opmerkbaar zijn als ik onder invloed een club binnen ga, of zal dit nog meevallen?
Hopelijk kunnen jullie me hier wat meer informatie over geven.

Alvast bedankt!

Topria

Ondertussen heb ik het toch al eens geprobeerd in een rustige omgeving (bij een vriend binnen) om het effect wat te verkennen.

2 middelmatige puntjes genomen, 2de puntje kwartiertje na de eerste.

5 à 10 minuutjes voelde ik me precies wat licht in mij hoofd, en een beetje misselijk, maar het misselijke gevoel vond ik niet erg en zelfs lekker.

Vriend zette wat muziek op (Frenchcore) en stond daarop recht en begon wat te dansen, wat nog tamelijk gemakkelijk ging.

Nog een kleine 5 - 10 minuutjes later begon ik me wat dromerig te voelen maar ik was wel nog altijd mezelf, ik voelde me gewoon goed op de locatie waar ik was en niets kon me nog ongelukkig maken, ik moest echt bijna met alles lachen, begon ook wat wilder en actiever te worden, en bij alles dat ik zag kon ik er ook een soort verhaaltje aan koppelen.

30 Minuten later besliste ik om dan naar een andere vriend van me te gaan, omdat hij mij gebeld had om te vragen of ik nog niet even wou langskomen.

Fiets genomen, en naar vriend 2 vertrokken.
Tijdens het fietsen voelde ik me echt heel goed, ik begon aan allerlei mooie dingen te denken door gewoon nog maar naar iets te kijken. Het fietsen zelf ging vrijwel moeiteloos, kon blijven doortrappen zonder dat mijn benen er moe van werden. Sturen was ook totaal geen probleem, en koud had ik ook helemaal niet, maar werkelijk was het ongeveer 4 - 5 °C toen ik een tankstation passeerde met mijn fiets.

Ik dacht dat ik maar 3 tot 5 minuten erover had gedaan om tot bij vriend 2 aan te komen, maar nadat ik naar mijn mobiel keek had ik er blijkbaar toch een goede 10 - 15 minuten over gedaan.

Eens bij m'n vriend aangekomen hebben we eerst nog een jointje gerookt, hij smaakte heel anders dan normaal, maar toch veel beter dan anders.

Toen voorgesteld aan mijn vriend of hij ook niet eens een puntje wou proberen om even te kijken welke effecten het heeft, omdat we de dag erna van plan waren om naar een feestje te gaan en het daar dan te nemen, hij had het immers ook nog nooit gedaan, net zoals ik.

Hij had er totaal geen probleem mee, heb hem dan uitgelegd hoe hij een puntje moet nemen en welke dosering (licht effect). Zelf besliste ik om ook nog een puntje te nemen, en heb dat dus ook gedaan.

Nog heel even gepraat met hem en een sigaretje gerookt, dan naar huis gereden met de fiets, wat nog steeds geen probleem was, en weer begon ik aan mooie dingen te denken als ik iets zag dat me interesseerde.

Kortom; Ik voelde me erg lekker, een beetje opgewekt en ook wel een beetje in een feeststemming.. was dit nu werkelijk Ketamine, of zou het versneden zijn met iets anders of gewoon helemaal iets anders? Ik weet in ieder geval dat het een leuke trip was, dat belooft voor morgen (eigenlijk vandaag al, aangezien het al na middernacht is).

Zal dit ook in de Trip Reports sectie plaatsen, bedankt voor het lezen :)

Albino

Bewuste gebruiker
Ja het klinkt als ketamine in een lage dosis, ik heb gisteren opgemaakt wat ik nog het met 2 vrienden en dat ging haaard. Zat zelf tegen een k-hole aan alles was super chaotisch, begon te draaien, lichtjes dat ik zag en weet ik veel wat allemaal.. Vriend van me kwam meteen in een k-hole en dat was blijkbaar wat te hard voor hem, hij zag zichzelf zitten en de omgeving veranderde in één grote blok wat zich weer onderverdeelde in andere blokjes die begonnen te stapelen op elkaar en om elkaar heen begon te draaien. Flink heftig dus en hij hoeft het ook nooit meer, ketamine in een lage dosis is dus wel leuk, een hoge dosis is echt een heel ander verhaal!

Topria

Persoonlijk houd ik het liever bij een lichte dosis, ik vind die K-hole best wel vaag als ik zo'n verhalen lees van mensen die in een k-hole terecht gekomen zijn, daar ben ik eerlijk gezegd niet voor.. of wil het toch op z'n minst (nog) niet meemaken, omdat ik nog nooit iets anders gedaan heb dan wiet en hasj, en sinds gisterenavond nu ook ketamine natuurlijk, maar in een lichte dosis (wat de bedoeling was, en niet hoger).

Vanavond ga ik naar een feestje, en voordat ik binnen ga even 2 kleine puntjes naar binnen werken zodat ik ongeveer dezelfde dosis op heb als gisteren, dat wordt wel leuk :)

Het was eigenlijk de bedoeling om dit weekend eens XTC te gaan proberen, had dat dan ook gevraagd aan mijn dealer.. maar die kon het ten vroegste Zondag / Maandag pas leveren aan me, maar hij stelde dan voor aan me om eens Ketamine te proberen omdat hij het ook al eens gebruikt heeft op feestjes en hij ging ook lekker hard op een lichte dosis.

Ik vind Ketamine best wel leuk, maar zal het waarschijnlijk niet nog eens kopen tenzij ik nog van gedacht zou veranderen.

De volgende keer wordt het zeker en vast XTC, waar ik zeker ook een trip report over ga schrijven eens ik het geprobeerd heb.
Na veel informatie en trip reports gelezen te hebben van anderen die XTC geprobeerd hebben op een feestje, nam ik meteen de beslissing om dat ook eens uit te proberen (Ik experimenteer nogal graag, en wil graag eens vanalles uitproberen).

Bovenaan