Ondertussen heb ik het toch al eens geprobeerd in een rustige omgeving (bij een vriend binnen) om het effect wat te verkennen.
2 middelmatige puntjes genomen, 2de puntje kwartiertje na de eerste.
5 à 10 minuutjes voelde ik me precies wat licht in mij hoofd, en een beetje misselijk, maar het misselijke gevoel vond ik niet erg en zelfs lekker.
Vriend zette wat muziek op (Frenchcore) en stond daarop recht en begon wat te dansen, wat nog tamelijk gemakkelijk ging.
Nog een kleine 5 - 10 minuutjes later begon ik me wat dromerig te voelen maar ik was wel nog altijd mezelf, ik voelde me gewoon goed op de locatie waar ik was en niets kon me nog ongelukkig maken, ik moest echt bijna met alles lachen, begon ook wat wilder en actiever te worden, en bij alles dat ik zag kon ik er ook een soort verhaaltje aan koppelen.
30 Minuten later besliste ik om dan naar een andere vriend van me te gaan, omdat hij mij gebeld had om te vragen of ik nog niet even wou langskomen.
Fiets genomen, en naar vriend 2 vertrokken.
Tijdens het fietsen voelde ik me echt heel goed, ik begon aan allerlei mooie dingen te denken door gewoon nog maar naar iets te kijken. Het fietsen zelf ging vrijwel moeiteloos, kon blijven doortrappen zonder dat mijn benen er moe van werden. Sturen was ook totaal geen probleem, en koud had ik ook helemaal niet, maar werkelijk was het ongeveer 4 - 5 °C toen ik een tankstation passeerde met mijn fiets.
Ik dacht dat ik maar 3 tot 5 minuten erover had gedaan om tot bij vriend 2 aan te komen, maar nadat ik naar mijn mobiel keek had ik er blijkbaar toch een goede 10 - 15 minuten over gedaan.
Eens bij m'n vriend aangekomen hebben we eerst nog een jointje gerookt, hij smaakte heel anders dan normaal, maar toch veel beter dan anders.
Toen voorgesteld aan mijn vriend of hij ook niet eens een puntje wou proberen om even te kijken welke effecten het heeft, omdat we de dag erna van plan waren om naar een feestje te gaan en het daar dan te nemen, hij had het immers ook nog nooit gedaan, net zoals ik.
Hij had er totaal geen probleem mee, heb hem dan uitgelegd hoe hij een puntje moet nemen en welke dosering (licht effect). Zelf besliste ik om ook nog een puntje te nemen, en heb dat dus ook gedaan.
Nog heel even gepraat met hem en een sigaretje gerookt, dan naar huis gereden met de fiets, wat nog steeds geen probleem was, en weer begon ik aan mooie dingen te denken als ik iets zag dat me interesseerde.
Kortom; Ik voelde me erg lekker, een beetje opgewekt en ook wel een beetje in een feeststemming.. was dit nu werkelijk Ketamine, of zou het versneden zijn met iets anders of gewoon helemaal iets anders? Ik weet in ieder geval dat het een leuke trip was, dat belooft voor morgen (eigenlijk vandaag al, aangezien het al na middernacht is).
Zal dit ook in de Trip Reports sectie plaatsen, bedankt voor het lezen