• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer hippyflip

Na al enkele maanden lang fervente lezer te zijn van dit forum, heb ik besloten om zelf ook mijn eerste tripreport te schrijven.

Om te beginnen een kleine introductie: ik ben een 21 jarige belgische ingenieursstudent die al sinds zijn 13de een grote interesse heeft voor drugs. Ik heb doorheen de jaren bijna elke documentaire over drugs gezien en talloze drugs-artikels/studies/fora afgelezen. Zelfs jaren voor mijn eerste ervaring met gelijk welke drug, vond ik het feit dat een substantie, een tastbaar iets, iemand zijn brein kan "overnemen" heel intrigerend. Ik heb al (ontelbare) ervaringen met wiet en enkele ervaringen met coke, xtc en paddo's en een aantal smartdrugs waaronder LSA, kanna en kratom. De meeste van mijn vrienden houden ervan om een avond stevig door te feesten op een pil of coke, maar houden spirituele drugs liever voor bekeken. Gelukkig houdt mijn vriendin, Lore, wel van beide soorten ervaringen :wink:. Voor de rest gaat alles heel goed met mij op sociaal, studie en liefdesvlak.