Eerste keer drugs, Tips ?

Joost3

Newbie
Dag allemaal,
Het lijkt erop dat ik binnenkort op een House feest voor de eerste keer drugs ga gebruiken. Het zou gaan om een zogeheten 'Defqon pil' Aangezien ik geen ervaring heb met dit soort middelen, zou ik het fijn vinden als een paar 'ervaringsdeskundigen' hun woordje doen over wat de beste omstandigheden zijn om deze pil te gebruiken, wat tijdens de trip te doen etc etc. Alvast bedankt!

Hoi

Ik ga ervan uit dat het over de XTC pil gaat met als actieve stof MDMA zoals ik die ken.

Zorg ervoor dat je niet teveel neemt, vraag voor de zekerheid eventjes wat de hoeveelheid MDMA is die erin zit. Begin desnoods met een halfje en kijk hoe de effecten inslaan. Dit kan 30-90 (ongeveer) minuten duren. Wordt dus zeker niet ongeduldig/overmoedig als je niets voelt, het kan lang duren!

Probeer om regelmatig water te drinken om uitdroging te voorkomen. Zorg echter ervoor dat je niet teveel drinkt want dan kunnen bepaalde organen beginnen opzwellen. Drink ook tussendoor een colatje of iets dergelijks, zodat je suikerniveau op pijl blijft.

Als het je eerste keer is, gebruik geen andere drugs, wil je dit toch doen, vermijd alcohol.. dit zal je een nare ervaring besparen!

Als je het op een House feestje doet, zul je wel weten wat gedaan denk ik. Mijn ervaringen op dat soort feestjes met MDMA is dat je lichaam niet echt stil zal staan.

Denk dat dit alles is voorlopig.

Tufnut

Badass junkie
Trimethoxy zei:
Ik ga ervan uit dat het over de XTC pil gaat met als actieve stof MDMA zoals ik die ken.

Zorg ervoor dat je niet teveel neemt, vraag voor de zekerheid eventjes wat de hoeveelheid MDMA is die erin zit.

Allereerst zorg je dat je pil getest is en dat je dus ZEKER weet wat er in zit. Verder kun je je op llerlij sites goed inlezen. Op http://www.unity.nl/index.php?page=xtc-mdma-2 staan ook duidelijk gebruikerstips.

JayJay1986

Experimenterende gebruiker
rustig beginnen, neem de tijd geduld is belangrijk.
goed afkoelen en neem de tijd om water te drinken en even aftekoelen

als je het goed gebruikt is het zeker een perfecte avond!

Bovenaan