Eerste keer crack.

flash kieke

Wijs gebruiker
Mr.jiho zei:
weet er nix van sorry, veel succes! en een reportje?

Ik wil het wel eens proberen,maar meer dan 3 keer per jaar crack gebreuken ga ik niet doen.

Maar wil eerst wat informatie over crack voor dat ik het probeer,En ik zal proberen een repo te maken. :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
goed dat je je informeerd
goed dat je een report gaat maken
goed dat je het maar 3x per jaar wil doen
(hou je eraan he :wink: )

Deranged

Badass junkie
De drug die volgens de kenners die goeie ouwe charlie qua verslaving en risico's op kinderspel zou doen lijken, de drug die een soort monsterversie is van een drug die zelf al een monster is. Zelf heb ik alleen ervaring met de *lichtere* vorm en die bleek al teveel van het goede te zijn. Ik kan enkel concluderen dat een vorm die nog gevaarlijker en verslavender is absoluut moet worden vermeden. Je zegt ''niet veel'' van crack te weten, toch lijk je al te hebben besloten deze drug te gaan proberen. Misschien is dit niet de juiste manier om met dergelijke zaken om te gaan? Het is maar een tip, het is uiteindelijk jouw feestje en als je er ook nog een verassingselement aan toe wil voegen dan is dat je goed recht.

ik wens je er hoe dan ook veel succes en plezier mee, liever jij dan ik zullen we maar zeggen. Zelf ga ik dan toch liever voor crank of gewoon nog een lijntje wizz.

A

Anonymous

Gast
Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???

Hou het in de hand, en niet andersom.

Deranged

Badass junkie
Kijk, daar heb je het, je wist niet. Het is zo ongeveer het ergste wat er is qua drugs. Zelf zou ik als het erop aankwam eerder heroine proberen dan crack, niet dat ik je nou heroine probeer aan te raden want elk mens met een beetje gezond verstand blijft bij deze alle twee uit de buurt. Beiden zijn het drugs die absoluut moeten worden vermeden omdat ze een te grote bedreiging vormen voor je leven, het risico dat ze bij zich dragen is gewoon te groot om te nemen puur voor recreatieve doeleinden. Uiteraard is het ieder voor zich als het gaat om de beslissing of je een dergelijk risico wil nemen of niet. Maar zorg er wel hoe dan ook ten alle tijde voor dat je precies weet wat voor risico je precies neemt voordat je aan een bepaalde drug begint.

A

Anonymous

Gast
Wat hij wilt zeggen is, als je volop van zo'n drug wilt gaan genieten, moet je erg sterk in je schoenen staan.

Zo, heb ik even je verhaal in een notendopje gedrukt.

Deranged

Badass junkie
Nee, kan ik me niet in vinden. De hoofdgedachte is meer dat je bij alle drugs en zeker bij iets als crack heel goed moet weten wat de risico's en gevaren zijn voor je eraan begint. ''Niet veel'' van crack weten en het toch proberen is complete waanzin, je moet ten alle tijde weten waar je precies mee bezig bent en of je daar uberhaupt wel achter staat.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
dit is bij alle drugs zo, bij andere wat meer dan anderen
maar ik denk dat als de meesten het woord crack/heroine horen dat ze direct denken: verslaving/alles kwijt/je verkloot je leven....

Lana

Wijs gebruiker
Het is heel lekker. Maar heel erg verslavend. Mensen worden beesten.
Is mijn ervaring. Heb er ook lang aan gezeten en het viel niet mee om er weer vanaf te komen.

Beter gewoon bij de partydrugs blijven, maar je moet het zelf weten.

Kim

Wijs gebruiker
Ik zou er met me poten van afblijven
Crack daar ga je aan onderdoor

en ik kan het weten

zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi
en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Kim zei:
Ik zou er met me poten van afblijven
Crack daar ga je aan onderdoor

en ik kan het weten

zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi
en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt

Zat jij er ook al aan gebonden na 1 keer dan?
Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....

Jeller

Badass junkie
kerel blijf daar toch af..

je weet dat het nog 10x zo verslavend is als coke dusja waarom wil je het dan nog.
blijkbaar wist het zelfs niet dus nog dommer om een onbekende drug te pakken

ne maat van mij eeft één keer gedaan en hij zei dat het zo leuk was dat hij een tijdje geen coke meer ging kopen omdat hij snuiven ineens als nutteloos zag als je er zo'n baseeffect kunt uithalen

Lana

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....

Het gevoel is als een orgasme, maar dan in het hoofd. Echt heel weird. Maar zo lekker dat je het blijft willen. Als je die flash krijgt moet je ook echt effe blijven zitten ofzo. Want je dondert zo om.
Als je ´t al een tijdje doet, kun je wel wat hebben op een gegeven moment. Maar zeker in het begin of als je wat teveel in je pijp doet.
Het lullige eraan is, dat je eerste pijpje het lekkerste is en de pijpjes daarna niet meer zo´n heftig effect geven. En toch blijf je bezig met roken, om dat gevoel van de eerste pijp weer na te streven.
Maar da´s met snuiven ook wel.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
oké dan, nja orgasmes zijn wel lkr hehe. Klinkt wel als een genot, het is niet voor niks zo verslavend natuurlijk.... Nja k weet niet miss doe ik het ooit is miss niet,,, :wink:

zakkie

Experimenterende gebruiker
BobG zei:
Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???

Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?

A

Anonymous

Gast
zakkie zei:
BobG zei:

Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.

R44f

Newbie
Lana zei:
Het is heel lekker. Maar heel erg verslavend. Mensen worden beesten.
Is mijn ervaring. Heb er ook lang aan gezeten en het viel niet mee om er weer vanaf te komen.

Beter gewoon bij de partydrugs blijven, maar je moet het zelf weten.

Kan ik me niet in vinden. Ooit eens crack geprobeerd, en misschien dat ik gewoon te veel had genomen, in elk geval minder dan een maat van mij bij wie het wel ok ging, maar ik ging helemaal kapot, geestelijk dan en het leek ook alsof ik voelde dat mijn hele lichaam langzaam afbrak, ook al voelde ik geen pijn. Het was een flash van 20 minuten die me de rest van de dag misselijk achterlaatte, en om de een of andere reden voelde ik toch de neiging om weer in zo'n flash te komen.
Dit was een van de 2 keer dat ik harddrugs heb gebruikt en van crack blijf ik af voortaan.

Kim

Wijs gebruiker
Lana zei:
need^weed zei:

Het gevoel is als een orgasme, maar dan in het hoofd. Echt heel weird. Maar zo lekker dat je het blijft willen. Als je die flash krijgt moet je ook echt effe blijven zitten ofzo. Want je dondert zo om.
Als je ´t al een tijdje doet, kun je wel wat hebben op een gegeven moment. Maar zeker in het begin of als je wat teveel in je pijp doet.
Het lullige eraan is, dat je eerste pijpje het lekkerste is en de pijpjes daarna niet meer zo´n heftig effect geven. En toch blijf je bezig met roken, om dat gevoel van de eerste pijp weer na te streven.
Maar da´s met snuiven ook wel.

Ja, inderdaad
Maar het is echt wel een k*nk*r lekker gevoel steeds en daar doe je t voor want je voelt je zonder zoooooooooooooo kut dat je t tliefst dood wil om er van af te komen. en dan nog dat je helemaal gek owrd als je niks hebt KUT DRUG is het gewoon

[Editted by Solidius]: Let aub een beetje op je taalgebruik.

flash kieke

Wijs gebruiker
BobG zei:
zakkie zei:
BobG zei:

Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.

Heb gehoordt van een dealer hier die crack verkoopt en die zij ,als je crack een tijdje laat drogen(heb het dan over een week of 2).Dat dan die amoniak dat er in verwerkt is weggaat.
Maar dat het waar is weet ik niet.

flash kieke

Wijs gebruiker
Hij zei ook dat crack pas uit is in belgie en daarom 30euro de gram kost.
Want 30 euro is toch weinig voor een gram,ni?

Kim

Wijs gebruiker
Crack zijn brokjes en meestal 5 euro voor een stukje ( 3 4 hijsjes)

Zo iets hewb ik hier liggen.
dit zie je ook wel eens

en base is poeder meestal en iets duurder
en koop je ook in ponypacks terwijl crack in een wiet zakje zit.
en rook je door een base pijp

en een abse pijp kost meestal iets van 5 euro in een smart shop
en doe je meestal weekje of 2 mee als je veel gebruikt

Lana

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
BobG zei:
zakkie zei:
BobG zei:

Heb gehoordt van een dealer hier die crack verkoopt en die zij ,als je crack een tijdje laat drogen(heb het dan over een week of 2).Dat dan die amoniak dat er in verwerkt is weggaat.

Basecoke is met meer water erbij gekookt en de vuile stoffen blijven in het water achter. Daardoor rook je schonere coke.
Vandaar ook de naam: freebase, free staat voor vrij van de overbodige stoffen. En base = basis. Dus de naam zegt het al.

En de crack is met minder water gekookt, dus automatisch krijg je dus een vuiler brokje coke. Wordt crack genoemd omdat het nog weleens wil knetteren/kraken als je ´t aansteekt.

Maar voor de werking maakt het niks uit, allebei hetzelfde.
En het water, gaat maar om druppels. Want je kookt het op een lepel.

JewCookie

Wijs gebruiker
BobG zei:
zakkie zei:
BobG zei:

nee, basecoke is gemaakt met meer water, en daardoor zit er minder rommel in dan in crack d8 ik

flash kieke

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
flash kieke zei:
JewCookie zei:
flash kieke zei:
Hij zei ook dat crack pas uit is in belgie en daarom 30euro de gram kost.
Want 30 euro is toch weinig voor een gram,ni?

waar coke is is crack, dus bullshit..

Kan wel dat hij liegt,maar ja.
Heb hier nog geen dealer gezien dat crack dealt.

crack kan je ook zelf maken.. :P

Bijna alles kun je zelf maken.

Bal0n

Badass junkie
Lana zei:
flash kieke zei:
BobG zei:
zakkie zei:
BobG zei:

Basecoke is met meer water erbij gekookt en de vuile stoffen blijven in het water achter. Daardoor rook je schonere coke.
Vandaar ook de naam: freebase, free staat voor vrij van de overbodige stoffen. En base = basis. Dus de naam zegt het al.

En de crack is met minder water gekookt, dus automatisch krijg je dus een vuiler brokje coke. Wordt crack genoemd omdat het nog weleens wil knetteren/kraken als je ´t aansteekt.

Maar voor de werking maakt het niks uit, allebei hetzelfde.
En het water, gaat maar om druppels. Want je kookt het op een lepel.

lol?

Trek je scheikundeboek maar weer open, freebase is de aanduiding van een stof als deze niet is op gelost in zout of zuur. Cocaïne HCl is cocaïne freebase opgelost in een zoutzuur.

Zonder die HCl is het niet eens snuifbaar, want het lost niet op in je bloed dan. Freebase zegt dus niets over de puurheid van een stof.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Kim zei:
en rook je door een base pijp

en een abse pijp kost meestal iets van 5 euro in een smart shop
en doe je meestal weekje of 2 mee als je veel gebruikt
2weken met 1 pijpje? wow verslijt wel snel dan! :openmouth:

Bovenaan