flash kieke
Wijs gebruiker
Ik wil zaterdag me ne maat is crack proberen.
Heeft er iemand wat tips?
Want veel van crack weet ik niet.
Heeft er iemand wat tips?
Want veel van crack weet ik niet.
Mr.jiho zei:weet er nix van sorry, veel succes! en een reportje?
Mr.jiho zei:goed dat je je informeerd
goed dat je een report gaat maken
goed dat je het maar 3x per jaar wil doen
(hou je eraan he)
Kim zei:Ik zou er met me poten van afblijven
Crack daar ga je aan onderdoor
en ik kan het weten
zit zelf al meer dan een jaar aan die zooi
en wil er op elk nuchter moment mee stoppen, maar dat gaat niet zo makkelijk als je denkt
need^weed zei:Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....
BobG zei:Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???
Hou het in de hand, en niet andersom.
zakkie zei:BobG zei:Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???
Hmm dit snap ik niet. Dacht dat crack en base hetzelfde was?
Lana zei:Het is heel lekker. Maar heel erg verslavend. Mensen worden beesten.
Is mijn ervaring. Heb er ook lang aan gezeten en het viel niet mee om er weer vanaf te komen.
Beter gewoon bij de partydrugs blijven, maar je moet het zelf weten.
Lana zei:need^weed zei:Kan je het gevoel ergens mee vergelijken, ik zelf ben namelijk een leek op het gebied van cocaine crack heroïne etc...
Persoonlijk vind ik het echte mdma gevoel super maar je zal het vast wel met niks mee kunnen vergelijken of afleiden van iets. Omdat het 'zo lekker' is.....
Het gevoel is als een orgasme, maar dan in het hoofd. Echt heel weird. Maar zo lekker dat je het blijft willen. Als je die flash krijgt moet je ook echt effe blijven zitten ofzo. Want je dondert zo om.
Als je ´t al een tijdje doet, kun je wel wat hebben op een gegeven moment. Maar zeker in het begin of als je wat teveel in je pijp doet.
Het lullige eraan is, dat je eerste pijpje het lekkerste is en de pijpjes daarna niet meer zo´n heftig effect geven. En toch blijf je bezig met roken, om dat gevoel van de eerste pijp weer na te streven.
Maar da´s met snuiven ook wel.
BobG zei:zakkie zei:BobG zei:Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???
Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.
flash kieke zei:BobG zei:zakkie zei:BobG zei:Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???
Je hebt crack en freebase coke, ofwel basecoke, crack maak je met ammoniak, en basecoke... ja dat weet ik eigenlijk niet maar dat schijnt meer puur te zijn, en iets minder schadelijk omdat er geen ammoniak in verwerkt is. Volgens mij.
Heb gehoordt van een dealer hier die crack verkoopt en die zij ,als je crack een tijdje laat drogen(heb het dan over een week of 2).Dat dan die amoniak dat er in verwerkt is weggaat.
Maar dat het waar is weet ik niet.
Lana zei:Kim, hou je plaatjes bij, ´k krijg er allemaal zin in. :P
BobG zei:zakkie zei:BobG zei:Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???
flash kieke zei:Hij zei ook dat crack pas uit is in belgie en daarom 30euro de gram kost.
Want 30 euro is toch weinig voor een gram,ni?
JewCookie zei:flash kieke zei:Hij zei ook dat crack pas uit is in belgie en daarom 30euro de gram kost.
waar coke is is crack, dus bullshit..
flash kieke zei:JewCookie zei:flash kieke zei:Hij zei ook dat crack pas uit is in belgie en daarom 30euro de gram kost.
Kan wel dat hij liegt,maar ja.
Heb hier nog geen dealer gezien dat crack dealt.
JewCookie zei:flash kieke zei:JewCookie zei:flash kieke zei:Hij zei ook dat crack pas uit is in belgie en daarom 30euro de gram kost.
crack kan je ook zelf maken.. :P
Lana zei:flash kieke zei:BobG zei:zakkie zei:BobG zei:Tis een van de meest destructieve drugs, dan kan je beter een keertje echte base nemen ipv crack. Dat is iets minder schadelijk, en iets fijner. Maar door dat voordeel misschien ook wat verslavender???
Heb gehoordt van een dealer hier die crack verkoopt en die zij ,als je crack een tijdje laat drogen(heb het dan over een week of 2).Dat dan die amoniak dat er in verwerkt is weggaat.
Maar dat het waar is weet ik niet.
Basecoke is met meer water erbij gekookt en de vuile stoffen blijven in het water achter. Daardoor rook je schonere coke.
Vandaar ook de naam: freebase, free staat voor vrij van de overbodige stoffen. En base = basis. Dus de naam zegt het al.
En de crack is met minder water gekookt, dus automatisch krijg je dus een vuiler brokje coke. Wordt crack genoemd omdat het nog weleens wil knetteren/kraken als je ´t aansteekt.
Maar voor de werking maakt het niks uit, allebei hetzelfde.
En het water, gaat maar om druppels. Want je kookt het op een lepel.
flash kieke zei:JewCookie zei:flash kieke zei:Hij zei ook dat crack pas uit is in belgie en daarom 30euro de gram kost.
2weken met 1 pijpje? wow verslijt wel snel dan!Kim zei:en rook je door een base pijp![]()
en een abse pijp kost meestal iets van 5 euro in een smart shop
en doe je meestal weekje of 2 mee als je veel gebruikt