Eerste keer 6apb met vrouw in thuis setting

Misschien al te veel gevraagd maar …
Mijn vrouw en ik zijn van plan om vanavond voor het eerst 6apb te nemen.
We zijn redelijk bekend met xtc mdma e.d
Nu dacht ik zelf aan 150 mg voor mijn vrouw 63 kilo
En voor mij 180/190 mg
Graag hoor ik al jullie ervaringen en belevingen.
En goed bedoeld advies ook natuurlijk.
Ik weet dat er al wat topics over zijn.
Toch hoor ik graag van jullie.
Mvg
En allemaal een prettig weekend.

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Misschien al te veel gevraagd maar …
Mijn vrouw en ik zijn van plan om vanavond voor het eerst 6apb te nemen.
We zijn redelijk bekend met xtc mdma e.d
Nu dacht ik zelf aan 150 mg voor mijn vrouw 63 kilo
En voor mij 180/190 mg
Graag hoor ik al jullie ervaringen en belevingen.
En goed bedoeld advies ook natuurlijk.
Ik weet dat er al wat topics over zijn.
Toch hoor ik graag van jullie.
Mvg
En allemaal een prettig weekend.
Daar is al veel over geschreven. Zoek op 6-APB dosering en genoeg info te vinden. Persoonlijk zou ik wat lager doseren. Jij 160 mg en je vrouw 130 mg.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Vrouw hier ging goed op 90mg, ikzelf doe 150-160 mg. Ik vind jullie dosering voor de eerste keer enthousiast hoog en zou adviseren toch iets minder te doen.

• Like
Waarderingen: ljuv

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Dank voor je advies.
We hebben toch eigenwijs 150mg zij en ik 190mg
Voor haar was de dosis goed.
En voor mij misschien zelf een beetje underwhelming .
Wel een geslaagde avond
Hmm... Misschien onterecht maar ik trek dan toch een beetje de kwaliteit in twijfel. Fijn dat jullie er geen negatieve ervaring aan over hebben gehouden en een geslaagde avond hebben gehad.

ljuv

DF-koningin
😂 waarom vraag je het dan.

Dosering hangt ook af van de variant: hcl of succinate. Van die laatste heb je meer nodig. Maar vooral beetje raar dat je een vraag stelt die al tig keer gesteld is, je per se een antwoord op je persoonlijke situatie wil, om er vervolgens niks mee te doen ahahaha. Beetje aso zelfs.

😂 waarom vraag je het dan.

Dosering hangt ook af van de variant: hcl of succinate. Van die laatste heb je meer nodig. Maar vooral beetje raar dat je een vraag stelt die al tig keer gesteld is, je per se een antwoord op je persoonlijke situatie wil, om er vervolgens niks mee te doen ahahaha. Beetje aso zelfs.
Zo was het zeker niet bedoeld en mijn excuses als dat zo lijkt.
Maar we hadden het al in de agenda panning staan. En ik was rijkelijk laat met het stellen van de vraag.
Dus voordat de reacties kwamen hadden we het er eigenlijk al in zitten.
Mijn excuus daarvoor.

• Like
Waarderingen: ljuv

Neo-Shulginist

Badass junkie
Dank voor je advies.
We hebben toch eigenwijs 150mg zij en ik 190mg
Voor haar was de dosis goed.
En voor mij misschien zelf een beetje underwhelming .
Wel een geslaagde avond
De dosis aangehouden die ik aangaf.
Is prima bevallen ik zelf had wel iets meer kunnen nemen.
Voor vrouw precies goed.
Leuk spul trouwens 😬
Dank je voor je bericht.
Okee nou fijn dat het goed viel! Ik adviseerde voor de eerste keer een wat lagere dosis omdat 6-APB ook vrij snel verkeerd kan vallen. 20% van de dosis erbij kan soms al een enorm verschil maken. Ik heb het zelf ook wel gehad dat ik dan te wazig werd, het heel warm kreeg, misselijk werd, en hoofdpijn kreeg. Niet een fijne ervaring dus. Daarom kan je de eerste keer maar beter even voorzichtig doen, en dan een volgende keer misschien wat meer nemen. Maar goed, jij hebt nu even wat risicovoller gegokt en gelukkig is dat goed bevallen. Kan ook.

Patrick a.k.a Spaceface

Bewuste gebruiker
Hmm... Misschien onterecht maar ik trek dan toch een beetje de kwaliteit in twijfel. Fijn dat jullie er geen negatieve ervaring aan over hebben gehouden en een geslaagde avond hebben gehad.
Absoluut mee eens. Voor mij was eerste keer capsule 125 mg genoeg (te veel?) om in soort van UFO te zitten, en als ik liep was de zwaartekracht soort van absurd, alsof ik op de maan liep ofzo :upsidedown:. Slow-motion reality. Had wel bij gedronken en wat jointjes op misschien kruiseffect, maar dat doe ik over algemeen overal bij.

Bovenaan