• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 6-apb MEGA potent en langdurend effect

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

De laatste tijd ben ik aan het experimenteren met verschillende drugs. Tot nu toe heb ik speed, cocaine, MDMA en nu dus 6-apb gebruikt. Ik vond speed en cocaine drie keer niks. MDMA was wel erg leuk. (Niet elke keer even leuk).

Ik gebruik drugs in een andere setting dan de meeste mensen, namelijk alleen. Ik heb asperger syndroom. Drukke feestjes zijn niks voor mij. En niemand in mijn vriendenkring gebruikt MDMA. Vandaar dat ik deze setting koos.

Al met al was het een nogal nare ervaring. Niet omdat het effect niet leuk was. Het effect was bijna hetzelfde als xtx (maar wel heftiger).Het was vooral de duur en de inwerktijd die mijn trip een beetje hebben verpest. Misschien ligt het aan mijn lichaam, maar de trip duurde zo ontzettend lang. Ik heb de 6-apb online gekocht via een winkel die ik natuurlijk niet mag noemen. Ongeveer 4 dagen na de bestelling lag er een envelop in mijn brievenbus met een aantal a4'tjes gewikkeld om een doorzichtig zakje met een wit/gelig poeder. Het rook een beetje chemisch. Het smaakte een beetje naar een kruising tussen salmiak, zout en waspoeder. Erg vies, maar nog lang niet zo vies als verbrokkelde MDMA pil.

Ik had me erop voorbereid dat de trip iets langer kon duren. Ik nam de pil dus wat vroeger op de dag, namelijk om 19:00 waarvoor ik een lichte maaltijd met wat fruit na gegeten om 17:00.

19:00
Natuurlijk heb ik een microgrammen weegschaaltje gekocht omdat ik exact wou weten welke dosis ik nam. Ik woog 100 mg af en nam dit met een vloei bommetje in. Wachten.

20:00
Een uur later, niets.

21:30
Nog steeds niets. Ik besluit een tweede bommetje te nemen van 100 milligram.

23:00
Ik was bang dat ik was opgelicht. Ik besloot een klein lijntje van op de gok 20/30 miligram te nemen. Het brande nogal maar was redelijk te doen. En toen begon ik wat te voelen. Eerst dacht ik nog "Aha! Je moet het dus wél snuiven".

Het effect begon steeds sterker en sterker te worden. Het leek op MDMA. Het verschil was dat het strakke gevoel wat meer aanwezig was. Ik was niet rustig aan het kauwen, ik was aan het malen als een kameel. Steeds meer en meer.

24:00
Ik raakte een beetje in paniek. Het was ongevever een uur nadat ik het lijntje had gesnoven. Ik realiseerde me dat het waarschijnlijk niet het gesnoven lijntje was dat ik voelde, maar de bommetjes. Het werd steeds intenser en intenser. Het was best een plezierig gevoel, maar ik maakte me toch een beetje zorgen.

De volgende uren zijn moeilijk op de minuut te beschrijven.

Het was ongeveer:

01:30
Ik zat achter mijn laptop, kauwend, armen en benen uitrekkend, gapend en gewoon letterlijk stuiterend. Ik probeerde een stukje te lopen. Dit was echt niet te doen. Ik stond zo strak en stijf dat mijn benen als houten palen over de grond bewogen. Als een soort marionettenpop liep ik naar de deur om hem open te doen. Ik dacht gelijk: "No way. Dit gaan we dus niet doen".

Wat me gelijk opviel, in tegenstelling tot mijn MDMA ervaringen: ik was een stuk minder actief. Ik stond wel duidelijk strak, en had een snelle hartslag maar ik had eigenlijk alleen maar zin om op de bank te liggen.

02:00 - 05:00
Deze drie uren heb muziek geluisterd, gesurfd op het internet, een beetje proberen te lopen in mijn kamer. Af en toe proberen dingen aan te raken die best goddelijk aanvoelde. Het effect was niet meer toegenomen, maar ook ZEKER niet afgenomen. Ik stond nog steeds strak.

Ik heb de avond niet geslapen. Toen ik wou douchen de volgende ochtend schrok ik omdat mijn pupillen nog UFO's waren. Ook mijn kaak trilde een beetje als ik deze opendeed. Ik voelde ook duidelijk nog effecten.

13:00
Ik was naar school gaan lopen omdat ik dacht ik kan het wel kon verbergen. Niets was minder waar/ Op weg naar school ontdekte ik dat dingen er anders uitzagen. Het waren niet zozeer morphing hallucinaties of kleuren en kaleidoscopische vormen, het was net alsof ieder gezicht een soort 'schmink' ophad. Wangen waren veel roder. Wenkbrauwen waren groter en langer. Hoe langer ik keek, hoe groter de wenkbrauwen werden tot ze op sommige momenten enorme dikke zwarte strepen werden die de ogen volledig bedekte. Soms kwam hun voorhoofd naar voren en kregen ze elven oren en spitse neuzen. Ze leken een beetje op een soort kobolden.

Op school aangekomen ging ik naar het toilet. Ik schrok me kapot toen ik in de spiegel keek. ENORME pupillen, nog steeds! Ik zag er zo verlept uit. Ik ben me meteen ziek gaan melden. Gelukkig was het oké dat ik naar huis ging. Ze vonden zelf dat ik er ook niet heel "gezond" uitzag.

De volgende dag voelde ik me nog steeds "off". Niet een zeer sterk effect, maar ik was duidelijk anders. Ik heb een afspraak met de dokter gemaakt. Na enkele tests op hartslag, bloeddruk, pupilreflex bleek alles in orde te zijn. Ik kreeg 5 pillen oxazepam mee om op te slapen.

Kort samengevat was het erg heftig. Het effect leek op MDMA, maar ik heb niet echt een piek gevoeld. Ook was ik minder actief en had ik meer zin om te bankhangen.

Nu heb ik wel drie vragen die ik wil stellen aan ervaren 6-apb gebruikers.

1. Is dit waarschijnlijk 6-apb geweest of een ander namaak stofje?
2. Hoe normaal is het dat het zo lang effect had? Ik praat over na 48 uur nog steeds niet jezelf voelen.
3. Hoe normaal is het dat het effect zo lang uitbleef?

Bedank voor het lezen allemaal. Ik moest dit even kwijt :wink:

Laatst bewerkt:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Denk dat je beter had gewacht op de eerste dosis zonder bijnemen/snuiven. Dan had je waarschijnlijk deze problemen niet. Verder wel leuk report met toevoeging van de kikkerogen.

chipmunk

Belezen gebruiker
Toen ik slecht ben gegaan op xtc heb ik ook tot de volgende avond mega strakke ogen gehad.
Dag nadien was dit weer ok, en vitamines / Alfaliponzuur hielpen naar mijn gevoel enorm tegen de kater. (had toen barstende hoofdpijn)

Nu ben ik overgeschakeld naar 4fmp, maar ook van deze drug lijken mijn ogen de volgende dag nog groter.
Ik ken ook mensen die van xtc eerder stonede, afwezige hangogen hebben, beetje zoals jouw foto's, maar heb geen ervaring met 6 apb.

Vandaag zal het vast wel weer ok zijn met je ogen.

Misschien is het wel niet zo verstandig om foto's van je gezicht op een drugsforum te plaatsen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan