Eerste keer 6-APB; Godverdomme

Dolus

Experimenterende gebruiker
Ik had gisteren dus 180MG 6-Apb (succinate) ingenomen voor de eerste keer en het was zoveel meer dan ik had verwacht, de visuals, het gevoel en de space was vele malen beter dan ik dacht.
(Dit is mijn eerste trip report dus als ik een paar fouten maak lmk)
Ervaring: 3mmc, 4-ho-met, 2cb, speed, xtc, ketamine, 2cbfly, 2fma, wiet,de rest weet ik ff niet zo uit mn hoofd.

12:30; ik wou 170mg nemen maar mijn goedkope weegschaaltje deed weer irritant dus ik kwam uiteindelijk op 180mg uit. Ik deed het in een glas met een beetje water en godverdomme dat spul is vies. Ik heb liever 5 paracetamols vast in mn keel zitten dan dat ik dat nog een keer moet proeven.

13:00; ik las even alle berichten op mijn post in drugsforum, hele belangrijke tips en hele leuke reacties van mensen. Ze gaven me muziek, reageerde snel en waren heel vriendelijk.

13:30; ik begin het al te voelen, het voelt een beetje als een 20mg 2CB comeup, een beetje trippy maar zonder echte visuals. Heel vreemd en aangenaam.

13:45; besloot ff een sigaretje te roken, de hele wereld voelde al een beetje trippy aan; kleuren waren feller, had meer zin om rondjes te lopen zoals iemand op drugsforum al aanbied (weet niet precies welke naam ze hadden, sorry 😅)

13:30; het kikte in, alles was euforisch, de visuals waren nog steeds best licht;(fellere kleuren, tracers) ik heb ff een beetje met mijn huisdieren gespeeld, gelukkig waren ze ook wel chill dus ik hoefde me daar geen zorgen over te maken. ik voelde me opeens heel chill, maar tegelijkertijd ook heel energiek; ik zou het hele huis kunnen schoonmaken maar ik heb daar ff geen zin in.

14:15; het begin nu echt in te werken, ik kreeg ongeveer de visuals van 10mg 2cb-fly;(hetzelfde als 20mg 2cb maar dan zie je sneller overal gezichten in enzo, niet echt eng want ik voelde me op dit moment een met alles. De visuals "waren mijn vrienden", ookal waren ze niet erg.

Elke keer dat ik liep voelde het alsof ik een soort zetje kreeg net als op XTC.

14:30-16:00 geen idee wat er toen gebeurde, zat heel erg in mijn eigen space en ik was over alles aan het nadenken, voelde me op dat moment een soort Einstein 😅.

16:30 heb even een paar mensen geappt, was in ieder geval niet zo wous dat ik mijn halve vrienden groep zou bellen met "ik hou van jou".

Visuals nogsteeds best weinig, nogsteeds 10mg 2cbfly-achtig of gewoon 25mg 2cb, maar je merkte vrij weining van de visuals omdat je je zo goed voelt dat niks je eigenlijk bang kan maakte.

16:00, zit nogsteeds in de peak; euforie in vlagen, kaken staan strak, lichte visuals, alles voelt fijn aan.
Kon op dit moment geen rondje lopen aangezien ik niet eens fatsoenlijk kon lopen.

18:00; de tijd gaat niet echt sneller maar je let gewoon niet echt op de tijd, ben nogsteeds lekker hard aan het gaan.

19:00; het effect begon al minder te worden maar ik heb niet het gevoel dat ik in een comedown zit. Alles gaat heel geleidelijk.

21:00; mijn kaken stonden nog steeds strak, had nog een beetje visuals en ik had nog een hoop energie om dingen te doen, had geen zin om bij te pakken.

21:30; het effect werdt minder en minder maar ik had nogsteeds een strakke kaak, visuals en af en toe een paar rillingen.

23:30 het effect was nu duidelijk minder en besloot twee uurtjes later een 3mg pellet brimazolam in te nemen, werkte perfect, viel gelijk in slaap en werdt om 1 uur in de middag wakker te worden.

Conclusie;

het IS trippy, maar je zit zo erg in de euforie dat je geen "bad trip" kan hebben. De visuals kijken op die van 2cb en zijn best chill.

Je gaat "rollen" voor minstens 6 uur dus bijpakken heeft geen zin, de nastimulatie is ook wel lekker, een beetje speed-ey.

Ik had sigaretten moeten kopen want ik kan absoluut geen shaggie draaien terwijl ik aan de 6apb zit.

Ik had het gevoel dat ik net iets te veel nam, dus ik raad de gemiddelde persoon ongeveer 150mg voor de eerste keer.

De muziek die een paar mensen stuurden in drugsforum zijn perfect, ben nogsteeds heel dankbaar voor jullie.

Als je huisdieren heb; ga vooral met ze spelen, het is heel anders dan normaal.

Ik zal dit zeker over een maandje of 6 met een paar vrienden doen, echt goed spul dit. Het gaat ook echt LANG door (minstens 10 uur)

Zonder de behulpzaamheid van DrugsForum had ik me wel verveelt zonder al die muziek die jullie doorgeven.

Het is echt goed spul, perfect voor mensen die een beetje XTC en 2cb in een willen nemen of mensen die lekker met andere mensen willen chillen of feesten.

De volgende ochtend was ik heel duizelig maar dat kon ook door de bromazolam komen.

In het eentje vermaakte ik me in ieder geval wel.

(Ik heb trouwens wel meer rare ervaringen gehad met drugs, zal ik ze ook hierop plaatsen?

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Kun je wat meer beschrijven hoe de visuals eruit zagen? Ik heb het zelf nooit echt opgemerkt bij 6-APB namelijk (maar ik lees wel anderen erover schrijven).

Gaat het dan om schaduwrandjes die wat prominenter een contrast aangeven en misschien lichtjes bewegen? Om een wat hoger kleurcontrast? Of bijvoorbeeld echt patronen die over oppervlakken heen kruipen?

Dirkdirk

DF-koning
godverdomme dat spul is vies
Het smaakt naar een bedorven salmiak lolly 9 jaar geleden achter een bank is gevallen.
Ik heb het zelf nooit echt opgemerkt bij 6-APB namelijk (maar ik lees wel anderen erover schrijven).
Het gebeurt vooral als je heel hoog doseert. Ik heb ooit eens immens realistische en intense CEV's gehad op 6-apb. Mandela's, patronen, op een gegeven moment zelfs filmrealistische straten, palmbomen, polonaises, steden en kastelen etc. Het was zo echt dat ik op een gegeven moment voelde alsof mijn oogleden doorzichtig waren. Open of dicht, ik zag nog steeds van alles.

Dosering was ongeveer 150 met 100 redose (dat was heel dom en veel te veel).

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het smaakt naar een bedorven salmiak lolly 9 jaar geleden achter een bank is gevallen.

Het gebeurt vooral als je heel hoog doseert. Ik heb ooit eens immens realistische en intense CEV's gehad op 6-apb. Mandela's, patronen, op een gegeven moment zelfs filmrealistische straten, palmbomen, polonaises, steden en kastelen etc. Het was zo echt dat ik op een gegeven moment voelde alsof mijn oogleden doorzichtig waren. Open of dicht, ik zag nog steeds van alles.

Dosering was ongeveer 150 met 100 redose (dat was heel dom en veel te veel).

Okee heftig.
Benieuwd hoeveel ik daarvoor zou moeten nemen dan xD
Ga ik alleen niet uitproberen want ik word al misselijk van 180 mg 6-APB succinaat.

Van 5-APB had ik wel lichte visuals: vooral wat kleurverschuivingen en licht bewegende schaduwen.

Dirkdirk

DF-koning
Benieuwd hoeveel ik daarvoor zou moeten nemen dan xD
Ga ik alleen niet uitproberen want ik word al misselijk van 180 mg 6-APB succinaat.
Dat is ook niet de bedoeling van 6-APB. De entactogene en euforische effecten zijn onevenaarbaar. Ik heb zowat bereikt wat een boeddhistische monnik zijn hele leven probeert te bereiken. Klein schepje bruin poeder en ik stond naast petrus bij de hemelpoort.

Sidenote, sinds we het laatst over de klungeligheid van Alexander Shulgin hadden, was David Nichols ook zo'n warhoofd?

Dolus

Kun je wat meer beschrijven hoe de visuals eruit zagen? Ik heb het zelf nooit echt opgemerkt bij 6-APB namelijk (maar ik lees wel anderen erover schrijven).

Gaat het dan om schaduwrandjes die wat prominenter een contrast aangeven en misschien lichtjes bewegen? Om een wat hoger kleurcontrast? Of bijvoorbeeld echt patronen die over oppervlakken heen kruipen?
De visuals waren ongeveer hetzelfde als 25mg 2cb maar dan een stuk trippier. Sommige oppervlakte zagen eruit alsof ze golfde, ik had heel erg dat "pattern recognition" effect, vooral op mijn vloer; ik zag overal vage gezichten in mijn vloer die er best wel "eng" uitzagen maar door de euforie boeide het me niks en ging het binnen no time weg of ik kon het gewoon negeren, kleuren waren feller, mijn plafond zag eruit alsof het aan het golven was (net als een soort golf aan het strand), ik zag heel soms vormpjes overal in, gezichten zagen er grappig uit, ik had tracers wanneer ik mijn hand bewoog, ik had geen CEVs, heb die namelijk nooit echt gehad op een tripmiddel, en als ik ze wel heb zijn ze bijna altijd best wel zwart en wit en sinister, mijn handen zagen er heel glad en trippy uit.

Het was eigenlijk precies de visuals van 25mg 2cb maar dan iets blauwer en ik zag de visuals nog tot 12 uur nadat ik het had ingenomen.
(Ik had dan ook 180mg genomen)

10/10 visuals (zelfs wanneer mijn laatste trip een heftige bad trip was), ik zal het zeker nog een keer doen over een maandje of 3-5

Neo-Shulginist

Badass junkie
De visuals waren ongeveer hetzelfde als 25mg 2cb maar dan een stuk trippier. Sommige oppervlakte zagen eruit alsof ze golfde, ik had heel erg dat "pattern recognition" effect, vooral op mijn vloer; ik zag overal vage gezichten in mijn vloer die er best wel "eng" uitzagen maar door de euforie boeide het me niks en ging het binnen no time weg of ik kon het gewoon negeren, kleuren waren feller, mijn plafond zag eruit alsof het aan het golven was (net als een soort golf aan het strand), ik zag heel soms vormpjes overal in, gezichten zagen er grappig uit, ik had tracers wanneer ik mijn hand bewoog, ik had geen CEVs, heb die namelijk nooit echt gehad op een tripmiddel, en als ik ze wel heb zijn ze bijna altijd best wel zwart en wit en sinister, mijn handen zagen er heel glad en trippy uit.

Het was eigenlijk precies de visuals van 25mg 2cb maar dan iets blauwer en ik zag de visuals nog tot 12 uur nadat ik het had ingenomen.
(Ik had dan ook 180mg genomen)

10/10 visuals (zelfs wanneer mijn laatste trip een heftige bad trip was), ik zal het zeker nog een keer doen over een maandje of 3-5

Okee jij hebt of heel weinig visuals van 2C-B, of een heel andere ervaring met 6-APB.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Okee jij hebt of heel weinig visuals van 2C-B, of een heel andere ervaring met 6-APB.
Ik heb ook veel visuals gehad op 6apb. Vooral vloeing op de piek. Dit effect gebeurd vooral na de 180mg en hield bij mij erg kort aan. Wel apart dat TS zoveel effecten ervaart eigenlijk want bij mij is het altijd minimaal geweest qua visuals.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik had het gevoel dat ik net iets te veel nam, dus ik raad de gemiddelde persoon ongeveer 150mg voor de eerste keer.
Ik raad dit mensen onbekend met dit middel sterk af. Voor mensen die er erg gevoelig voor zijn (zoals ikzelf bijvoorbeeld), is 150 mg veel teveel en kun je mogelijk een vreselijke kater krijgen. Ik zou zeggen, probeer een eerste keer 100 mg. Als dat te weinig is, kun je na 3 maanden bijvoorbeeld eens 120 mg proberen.

Dolus

Ik raad dit mensen onbekend met dit middel sterk af. Voor mensen die er erg gevoelig voor zijn (zoals ikzelf bijvoorbeeld), is 150 mg veel teveel en kun je mogelijk een vreselijke kater krijgen. Ik zou zeggen, probeer een eerste keer 100 mg. Als dat te weinig is, kun je na 3 maanden bijvoorbeeld eens 120 mg proberen.
Ik heb het dan ook over de succinate versie ervan, ik lees meestal online dat 150mg het gemiddelde is om mensen het effect te geven wat ze willen, maar je hebt wel gelijk. Zal ik dat gedeelte weg bewerken voor de veiligheid?

Wollukker

Bewuste gebruiker
Er is nog geen "gemiddelde" dosering voor 6APB. Er is nog te weinig ervaring en onderzoek voor deze drug.
Er zijn mensen die wappie gaan op 130mg succinate en ik voelde zelf minimale effecten van 200mg succinate (getest). Je bent dus echt je eigen proefkonijn.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik heb het dan ook over de succinate versie ervan, ik lees meestal online dat 150mg het gemiddelde is om mensen het effect te geven wat ze willen, maar je hebt wel gelijk. Zal ik dat gedeelte weg bewerken voor de veiligheid?
Er is verschil tussen de succinate en hcl versies, maar niet 50mg verschil.

Misschien kun je dat doen ja. :)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Er is nog geen "gemiddelde" dosering voor 6APB. Er is nog te weinig ervaring en onderzoek voor deze drug.
Er zijn mensen die wappie gaan op 130mg en ik voelde zelf minimale effecten van 200mg (getest). Je bent dus echt je eigen proefkonijn.
Vandaar dus beter wat te licht beginnen, dan te zwaar. Mijn katers op 110 mg waren al erg heftig.

Neo-Shulginist

Badass junkie
idee. had best veel visuals met 6apb, het was net een halve psychedelica

Heb je het toevallig ook laten testen?
De laatste paar keer dat ik 6-APB had gekocht was het heel onzuiver of totaal wat anders. Zou eventueel ook nog wat kunnen uitmaken natuurlijk.

Niet dat visuals onmogelijk zijn. Maar jouw ervaring vind ik wel erg opmerkelijk.

mrorange

Bewuste gebruiker
Er zijn mensen die wappie gaan op 130mg succinate en ik voelde zelf minimale effecten van 200mg succinate (getest). Je bent dus echt je eigen proefkonijn.
same, mega hoge dosis voor mij (260 mg, later 130 bijgeslikt) minimaal effect, maar wel een mega kater. terwijl 5-MAPB bij 100 mg perfect is voor mij en totaal geen kater geeft.

Bovenaan