• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 2CE LiveReport

onlypills

Experimenterende gebruiker
Hierbij een livereport van mijn 2CE trip

Ik moet eerlijk zeggen dat het me heel veel moeite kost om dit hier op te schrijven. Al mijn gedachtes en gevoelens gaan alle kanten op.

Ik heb Earth op de tv recht voor me staan. De wereld om mij heen voelt net zo waterig als de oceanen die ik voor me zie.
Ik voel ook letterlijk de temperaturen, de hitte de kou

Ik ben mezelf er ineens zo van bewust dat al je gevoelens en gedachtes gecontroleerd worden door jezelf. Dus ook pijn, hitte, kou, fysieke ongemakken.

Daarom ook voor degenen die dit lezen. Dit is NIET een beginnerdrug.
Het gaat heel diep en je komt jezelf tegen op manieren je niet voor mogelijk houdt. Zolang de mooie gevoelens de overhand houden is de trip geweldig.

Doe het dan ook alleen met iemand die je heel goed vertrouwd…..
Of die je het beste vertrouwd, jezelf dus………………….

Het is geweldig, het weerhoudt mij bijna van het typen van dit report
Het warme gevoel blijft de overhand hebben ten opzichten van mijn ongemakken, verlies, mijn persoonlijke nederlagen.

Dit hele verhaal heeft op dit moment voor mij een gevoel en een roze kleur. Paars, blauw. Ik mag hopen dat uit dit report nog blijkt hoe geweldig dit is.

Ik ben compleet in een andere wereld, maar het gevoel blijft

Misschien ben ik dit verhaal verkeerd begonnen, maar ik ervaar geen oev’s, of cov’s maar de wereld om mij heen is zo echt zo mijn gedachten, een combinatie tussen de echte wereld en mijn dromen.
Er moet toch op de één of andere manier een reden zijn waarom ik dit altijd wil typen.
Is het om te reflecteren op mijzelf. Of is het werkelijk om… Ja, dit is geen beginnersdrug. Ik ben in een andere wereld. En die wereld is zo leuk, warm, grappig, groen, nat, of bijna alle gevoelens die ik ken.

Ik zie cactussen om me heen op dit moment. Zoals uit dit verhaal wel blijkt gaan mijn gedachtes alle kanten op. Het is onmogelijk om ze te controleren. Er is nauwelijks meer een grens tussen mijn dromen en de wereld om mij heen.

Het blijft geweldig!!!!!

Wanneer je dit leest en denkt: “Die gast die dit typt is gek! “

Dat denk ik dus nu ook van mezelf :wink:

Het blijft een succesverhaal deze trip. Omdat mijn positieve gevoelens op dit moment de overhand hebben, probeer ik te beschrijven wat mijn visuals zijn. De wereld om mij heen lijkt als van water te zijn.

Alles is zo echt als mijn gedachten.

Ik ben er net achter gekomen dat ik de zin hierboven al eerder getypt heb. En dat geeft vreemd genoeg een goed gevoel. Bloemig gelig lightgroen….

Ben er net achter gekomen, waarom het zo lastig is om een trip goed te kunnen omschrijven. Het is niet wat je ziet, het is echt wat je voelt.

Op dit moment ben ik aan het worstelen met mezelf. Met de gedachtes… Moet ik dit wel typen. Moet ik dit wel delen. Heb ik dit alleen voor mij geschreven, of ook voor anderen.
Zie nu pinguins op de tv…. Grappig…..
Zo voel ik mezelf nu ook, grappig.
Zie nu rode vlekken op de tv, doen me denken aan bloed, het blijft worstelen, maar de trip blijft geweldig.
De ANDERE wereld waar ik in zit, ziet er uit als de normale wereld, met een laagje er omheen. Dat laagje zijn je eigen gedachtes.
Ik ben constant aan het denken:
Schrijf ik dit voor mezelf…. Of kan de rest van de wereld hier straks ook van meegenieten?
Hoe grappig het moet zijn, als ik straks uit mijn trip ben, om dit verhaal terug te lezen.
Voor de lezers die het nog niet doorhadden.
Dit duurt uren…. Van plezier. Of niet..
De hallucinaties kunnen niet uitgezet worden, dus je moet ze constant sturen.
Wil een waarschuwing typen, maar ben straks toch de enige die dit leest. En kom er ook achter dat iedereen die dit leest, wel gewaarschuwd is. Alsnog:

Dit is GEEN 2CB, GEEN 2CC, 2CD, 2CI, maar gaat duidelijk een behoorlijke stap verder.

Af en toe probeer ik iets te beschrijven van mijn visuals, maar mijn gedachten gaan constant met mezelf op de loop… en dat zijn mijn visuals.
Lang genoeg getypt. Toedeledoki. Meeuw.
Net laptop neergeklapt, genoten, rondje gedraaid midden in de kamer, naar de vloer gestaard die heerlijk bewoog. En bedacht dat ik toch wel weer verder wou typen. Of niet. Paar puffen van mijn e-smoker genomen. En bedacht dat ie eigenlijk lekkerder was dan een peuk. En bevestigd.

Met dank aan David Attenborough en alle natuurdocu’s van de BBC die dit avontuur altijd weer geweldig maken. Geen muziek opzetten tijdens een trip,
GENIETEN van die prachtige beelden, het geluid (dolby surround is een must!!!!) die stem…
Die indrukken zijn ruim voldoende om jezelf te vermaken.
Je hebt op zo’n moment niets extra’s nodig om jezelf te vermaken.

Zie twee ijsberen over het ijs chillen, en vind opnieuw tijd dat dit verhaal op zijn einde moet komen. Ga iig pauzeren van het verhaal typen. Net als Planet Earth op TV. Nieuwe aflevering……………….

Heerlijkkkkkkkkk :hearteyes: ……………………

Sneeuwganzen. Op TV, om me heen, OVERAL om mij heen. En een vos die er eentje opeet.

Heerrlijkkjjlkjl

Nu echt lang genoeg getypt. Nog even genieten van de wereld om me heen

?.*?)%!!@*

Ben weer redelijk terug op aarde, totale trip ongeveer 6 uur.
Dosis 25mg

Nu twee uur later ben ik nog niet helemaal terug. Maar kan wel zeggen dat het een geweldige nacht was :)

onlypills

Na een nacht slapen, bedacht dat de dosering aan de hoge kant was. Er komen (ook als ik dit vreemde verhaal zo terug lees) tijdens de trip gevoelens naar boven, waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. Het viel gelukkig allemaal de goede kant op, maar met een beetje pech wordt het een bad trip :smilingimp: van 6/8 uur!

Voor degenen die 2C-tjes willen proberen, zou ik aanraden om met 2C-B te beginnen (kan eigenlijk niet mis gaan, aardige CEV's, nauwelijks OEV's), daarna 2C-I te verkennen (redelijk eenvoudig te controleren, mooie CEV's, mooie OEV's) en dan pas aan deze te beginnen (lastig te controleren, één grote achtbaan). 2C-C en 2C-D zijn wat mij betreft niet interessant, tenzij je ze wilt combineren met een upper.

reverb

Bewuste gebruiker
Mijn dank voor je verslag, erg interessant en goed leesbaar. Je bent informatief en eigenlijk is het, met enige tripervaring, goed te begrijpen wat je mee hebt gemaakt.

:)

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Mooi geschreven, mooi omschreven. Leefde goed met je mee!

Bedankt voor dit kijkje in 2CE, omschreven door jou. Bedankt dat we mochten meekijken :wink:

Mirakel

Newbie
Zeer aangenaam, kon me volledig inbeelden/voelen wat je beleefde :)

2Ce is echt een top drugs, voor mij is het echt de lsd van de 2Cx's maar dan soms visueler en makkelijker te besturen.

Dit report komt aardig overeen met wat ik gevoeld heb gisteravond en afgelopen nacht.
Ik denk dat ik wanneer ik alles wat ik gevoeld en gedacht heb een plekje gegeven heb er zelf ook een report over schrijf.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Techneut010 zei:
Dit report komt aardig overeen met wat ik gevoeld heb gisteravond en afgelopen nacht.
Ik denk dat ik wanneer ik alles wat ik gevoeld en gedacht heb een plekje gegeven heb er zelf ook een report over schrijf.

Heel leuk om te lezen dit rapportje, geeft wel een omschrijving die het dichts bij de ervaring in de buurt komt (voor zover dat kan :P ).

2C-E staat al lange tijd op mijn verlanglijstje, ben benieuwd naar je rapportje. :)

snxs

Newbie
Mooi report, lekker vlaagerig, maar dat hoort bij een live verslag. Heb je er achteraf ook leerpunten uit gehaald?

Als je klaar bent voor de volgende stap: 2c-P, 8-12mg en dan 12-18 uur naar de maan en terug. Ook leuk voor een spirit walk in de bossen bijvoorbeeld. Want na 10 uur ben je waarschijnlijk redelijk door je BBC docu's heen. :wink:

onlypills

Na een jaar afwezigheid op dit forum een bezoekje gebracht, omdat ik vanavond van plan ben 2C-P te gaan gebruiken. Grappig om te zien dat ik terecht kom bij een livereport dat ik zelf meer dan een jaar geleden geschreven heb :wink: en dat deze nog steeds up-to-date gehouden wordt.

Helaas weinig informatie kunnen vinden, behalve een zeer slecht ervaring van iemand die teveel genomen heeft (?!?!?!?), maar gaan er een mooie avond van maken. 2C-P laten testen, aardig ingelezen en klaar voor een lange avond/nacht op 10mg. Het is inmiddels ruim een half jaar geleden dat ik voor het laatst getript heb, dus verwacht er veel van. Als het allemaal goed valt, krijg ik misschien wel weer zin om de ervaring te delen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
onlypills zei:
Na een jaar afwezigheid op dit forum een bezoekje gebracht, omdat ik vanavond van plan ben 2C-P te gaan gebruiken. Grappig om te zien dat ik terecht kom bij een livereport dat ik zelf meer dan een jaar geleden geschreven heb :wink: en dat deze nog steeds up-to-date gehouden wordt.

Helaas weinig informatie kunnen vinden, behalve een zeer slecht ervaring van iemand die teveel genomen heeft (?!?!?!?), maar gaan er een mooie avond van maken. 2C-P laten testen, aardig ingelezen en klaar voor een lange avond/nacht op 10mg. Het is inmiddels ruim een half jaar geleden dat ik voor het laatst getript heb, dus verwacht er veel van. Als het allemaal goed valt, krijg ik misschien wel weer zin om de ervaring te delen.

Het blijft ook wel een eindbazen stofje en waarschijnlijk ben jij de enige persoon in de wereld die er een live rapport van heeft weten te maken wat niet verbazend is aangezien het niet makkelijk typen/schrijven is onder invloed van dit spul.

Ik hoop dat je een 2C-P rapportje schrijft, ik ben er ook geïnteresseerd na en zoals je al zei is er weinig over te vinden, volgens mij is het wel een goede maar vrij heftig en lang van wat ik heb gelezen, daar wil je inderdaad niet snel te veel van nemen. :P

Ik wens je alvast een prettige reis vanavond. :sunglasses:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Super 2C-E report. Makkelijk om je in in te leven door de manier van schrijven. 2C-E behoort tot een van de stofjes die ik zeker nog wil proberen. Het klinkt allemaal ook vele malen interessanter dan 2C-B, wat ik al wel gedaan heb.

Veel plezier met je 2C-P trip trouwens. Dat is toch nog heftiger dan 2C-E?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Mindless zei:
Super 2C-E report. Makkelijk om je in in te leven door de manier van schrijven. 2C-E behoort tot een van de stofjes die ik zeker nog wil proberen. Het klinkt allemaal ook vele malen interessanter dan 2C-B, wat ik al wel gedaan heb.

Veel plezier met je 2C-P trip trouwens. Dat is toch nog heftiger dan 2C-E?

Ik ben nog niet veel tegen gekomen waarin een beetje concreet verschil tussen de twee vermeld werd. 2C-P duurt blijkbaar een stuk langer en is aanzienlijk potenter in gewicht.

Van wat ik er over kon vinden werd vermeld dat 2C-E en 2C-P zich in een klasse op zichzelf bevinden, als in de effecten zijn zeer uniek en zul je niet terug vinden in andere stoffen (met een vergelijkbare structuur). 2C-P wordt als het meest heftig beschouwd en alleen ervaren trippers aangeraden.

onlypills

JMThomas zei:
Van wat ik er over kon vinden werd vermeld dat 2C-E en 2C-P zich in een klasse op zichzelf bevinden, als in de effecten zijn zeer uniek en zul je niet terug vinden in andere stoffen (met een vergelijkbare structuur). 2C-P wordt als het meest heftig beschouwd en alleen ervaren trippers aangeraden.

Het is daarom ook mijn advies om eerst 2C-B en 2C-I te ontdekken voordat je aan 2C-E (of zelfs 2C-P) gaat denken. Ik heb een vriend die vervelende gedachtes niet uit zijn systeem kon krijgen bij het gebruik van 2C-I, waardoor het geen positieve ervaring was (Ik heb toen een een paar uur lang naast iemand gezeten die het echt heel moeilijk had....). Dit heeft gedeeltelijk met ervaring te maken, maar ook gedeeltelijk met aanleg.

Alle 2C's hebben zeker raakvlakken, maar zijn ook compleet anders. 2C-B is wat mij betreft, vanwege het zwakke efffect, alleen geschikt om veilig te kunnen ontdekken of trippen iets voor jou is. 2C-I is in mijn ervaring een stuk leuker (intenser) en dat is de 2C waarbij ik voor het eerst echt trippen ontdekt heb. Het is een mengelmoes tussen een vreemde roes en de weg naar een andere wereld. Het echte trip effect is leuk, maar duurt niet te lang als het niet goed gaad. Intens genoeg om echt te kunnen genieten en als het wat lastig wordt, nog prima bij te sturen. Ik vind deze dan ook nog het meeste op LSD lijken.

2C-E (en waarschijnlijk 2C-P) zou ik zeker niet aanraden als je alleen 2C-B geprobeerd hebt. 2C-E is inderdaad uniek t.o.v. de andere 2C's en is nagenoeg oncontroleerbaar. Mocht het wat minder lekker gaan, zit je bij deze 2C's zo ontzettend lang in paniek, depressie, verdriet etc. Het plateau van deze 2C's is echt ongelooflijk lang (blijft dus urenlang op hetzelfde niveau), waardoor er een bepaalde zekerheid door ervaring moet zijn om dit avontuur op een mooie manier door te kunnen komen.

Net aan de 2C-P trip begonnen! :wave:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Verder geen ervaring met andere 2C's (behalve 2C-B dus). Maar ik neem aan dat ervaring met tryptamines ook handig is om te hebben als je 2C-E wilt doen? Hoe is 2C-E bijvoorbeeld vergeleken bij LSD? Heb je veel minder controle dan bij LSD? En vergeleken met psilocybine?

Bobsacamano

Badass junkie
Mindless zei:
Verder geen ervaring met andere 2C's (behalve 2C-B dus). Maar ik neem aan dat ervaring met tryptamines ook handig is om te hebben als je 2C-E wilt doen? Hoe is 2C-E bijvoorbeeld vergeleken bij LSD? Heb je veel minder controle dan bij LSD? En vergeleken met psilocybine?

Ik vond 2CE heel bestuurbaar. Eigenlijk net als LSD

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Had ik niet verwacht. Maar zeker interessant. 2C-E staat nu heel hoog op m'n verlanglijstje. :grin:

onlypills

bobsacamano zei:

Daar ben ik het dus niet mee eens, maar het zal op iedereen een iets andere uitwerking hebben. Bij mij komen zowel slechte als goede gedachten constant spontaan omhoog en het duurt bij beiden vrij lang voordat ik ze kwijt ben. Ben ook eenmaal in een vrij verdrietige gedachte blijven hangen. Het was niet heel vervelend, maar maakte wel een grote indruk.

Wel absoluut mijn favoriete 2C. 2C-P ook erg mooi, maar daar dat was vooral een feest voor de zintuigen en ik speelde niet zo met mijn gedachten en dat heb ik wel gemist.

Bobsacamano

Badass junkie
Zal ongetwijfeld bij ieder anders zijn inderdaad. Wel moet ik zeggen dat 2C-E wat zwaarder was op de mind dan LSD. Maar alsnog stuurbaar. Ik had bijvoorbeeld wel een momentje dat de playlist afgelopen was en het dus 100% stil was in huis en ik als het ware ook stil liep geen gedachtes geen emotie niks alles stond stil alle tijd gewoon bevroren. Zal me op LSD niet gebeuren :P

onlypills zei:
bobsacamano zei:

Daar ben ik het dus niet mee eens, maar het zal op iedereen een iets andere uitwerking hebben. Bij mij komen zowel slechte als goede gedachten constant spontaan omhoog en het duurt bij beiden vrij lang voordat ik ze kwijt ben. Ben ook eenmaal in een vrij verdrietige gedachte blijven hangen. Het was niet heel vervelend, maar maakte wel een grote indruk.

Wel absoluut mijn favoriete 2C. 2C-P ook erg mooi, maar daar dat was vooral een feest voor de zintuigen en ik speelde niet zo met mijn gedachten en dat heb ik wel gemist.

Bovenaan