WhiteWidow
Experimenterende gebruiker
Goedenavond iedereen 
Ik heb laatst 2CB gekocht die getest is op 14mg.
Het is m'n eerste keer 2CB maar heb wel al 3 keer truffels gedaan dus ik heb wel een beetje ervaring met trippen.
Maar mijn vraag was: wat is een goede dosering?
Ik weeg 62 kilo en ben 1,78 lang en 16 jaar als dat er toe doet.
Ik heb gelezen dat en beginner tussen de 5mg en 15mg moet zitten en ik was eerst van plan om de hele 14mg gelijk te doen
aangezien dat onder het maximum zit en ik al eerder getript heb, maar van wie ik mijn pilletje heb gekregen zegt dat ik beter de helft kan nemen omdat 14mg veel te zwaar is voor de eerste keer.
Wat denken jullie dat een goede dosis is?
De setting is bij een vriend binnen die alleen thuis is van 10 - 7 (dus dat moet wel genoeg tijd zijn), met 3 goede vrienden en een goede vriendin, genoeg eten en drinken en we hebben ook een geluidsinstallatie tot ons dus dat lijkt mij wel een goede setting.
Ik weet wat ik moet doen als ik een badtrip heb en ik zit veilig binnen en omdat ik al een beetje ervaring heb wou ik eigenlijk de hele pil slikken.
Zal dit verstandig zijn of is het echt te heavy zoals hij zei?
Groetjesss

Ik heb laatst 2CB gekocht die getest is op 14mg.
Het is m'n eerste keer 2CB maar heb wel al 3 keer truffels gedaan dus ik heb wel een beetje ervaring met trippen.
Maar mijn vraag was: wat is een goede dosering?
Ik weeg 62 kilo en ben 1,78 lang en 16 jaar als dat er toe doet.
Ik heb gelezen dat en beginner tussen de 5mg en 15mg moet zitten en ik was eerst van plan om de hele 14mg gelijk te doen
aangezien dat onder het maximum zit en ik al eerder getript heb, maar van wie ik mijn pilletje heb gekregen zegt dat ik beter de helft kan nemen omdat 14mg veel te zwaar is voor de eerste keer.Wat denken jullie dat een goede dosis is?
De setting is bij een vriend binnen die alleen thuis is van 10 - 7 (dus dat moet wel genoeg tijd zijn), met 3 goede vrienden en een goede vriendin, genoeg eten en drinken en we hebben ook een geluidsinstallatie tot ons dus dat lijkt mij wel een goede setting.
Ik weet wat ik moet doen als ik een badtrip heb en ik zit veilig binnen en omdat ik al een beetje ervaring heb wou ik eigenlijk de hele pil slikken.
Zal dit verstandig zijn of is het echt te heavy zoals hij zei?
Groetjesss