Eerste keer 2CB

WhiteWidow

Experimenterende gebruiker
Goedenavond iedereen :wave:

Ik heb laatst 2CB gekocht die getest is op 14mg.
Het is m'n eerste keer 2CB maar heb wel al 3 keer truffels gedaan dus ik heb wel een beetje ervaring met trippen.
Maar mijn vraag was: wat is een goede dosering?
Ik weeg 62 kilo en ben 1,78 lang en 16 jaar als dat er toe doet.
Ik heb gelezen dat en beginner tussen de 5mg en 15mg moet zitten en ik was eerst van plan om de hele 14mg gelijk te doen :mrgreen: aangezien dat onder het maximum zit en ik al eerder getript heb, maar van wie ik mijn pilletje heb gekregen zegt dat ik beter de helft kan nemen omdat 14mg veel te zwaar is voor de eerste keer.
Wat denken jullie dat een goede dosis is?
De setting is bij een vriend binnen die alleen thuis is van 10 - 7 (dus dat moet wel genoeg tijd zijn), met 3 goede vrienden en een goede vriendin, genoeg eten en drinken en we hebben ook een geluidsinstallatie tot ons dus dat lijkt mij wel een goede setting.
Ik weet wat ik moet doen als ik een badtrip heb en ik zit veilig binnen en omdat ik al een beetje ervaring heb wou ik eigenlijk de hele pil slikken.
Zal dit verstandig zijn of is het echt te heavy zoals hij zei?

Groetjesss :wave:

Fool

Badass junkie
Klinkt alsof je een prima dosis te pakken hebt met 14 milligram, ik kan me niet voorstellen dat 14 milligram zoveel zwaarder is dan een normale truffel-trip.

Tenminste, als je het risico wilt lopen dat je 'iets' zwaarder dan normaal kunt gaan trippen, dan is er toch helemaal geen afweging meer nodig? :)

WhiteWidow

Hey Fool,

Bedank voor je reactie! :)
Ik dacht ook dat 14mg een goede dosis is maar omdat die gene van wie ik het gekregen had zei dat dat te zwaar is, begon ik een beetje te twijfelen want ik wil ook niet overvallen worden door de sterkte, maar dan slik ik wel gewoon de volle 14mg.
Ik wil graag een licht/gemiddelde trip beleven zodat als het mij bevalt ik het misschien nog een keer kan doen en 14mg lijkt mij daar perfect voor.
Maar dan weet ik voldoende. :mrgreen:

Groetjes :wave:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Voor je lengte en leeftijd is het volgens mij wel goed. 14mg heb ik ook 2 keer gehad.

r0mmelp0t

Belezen gebruiker
14mg is prima te doen voor de eerste keer. 7 mg is echt te weinig want dan heb je een mdma gevoel

hakkenn

Zelf was ik begonnen met 10mg (getest).
Ik ben weliswaar iets langer en had nog 0 ervaring met tripmiddelen oid, en in mijn ogen was het net ietjes te weinig. dus ik denk dat je met 14mg precies goed zit.
wel ben ik 1.88 & 72kg maar veel verschil zal dat niet zijn dus :)
Have fun! :wave:

WhiteWidow

Hey iedereen,

Ik hen in 1 keer de hele pil geslikt en het was een geweldige ervaring. :)
Mooie closed eye visuals, extreme lachkick van een paar uur, ook nog een aantal dingen gehallucineerd met de ogen open en muziek klonk heel erg bijzonder en het raakte me echt.
Achteraf gezien was het een goede dosis voor de eerste keer, maar ik denk wel dat ik een klein beetje meer kan hebben nog voor als ik het de volgende keer nog een keer ga doen.
Nog bedankt voor de reacties allemaal! :)

Groetjes :wave:

Bovenaan