• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 2cb.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Donderdag ga ik voor het eerst 2cb nemen en ik vroeg me af of jullie nog tips of adviezen hebben. Heb toch maar even in dit subforum een topic gemaakt zodat ik hier vrijdag meteen m'n eerste tripreport kan plaatsen ^^
Ter informatie: ik heb al eens xtc, lachgas, poppers en wiet gehad.

Heb afgesproken met m'n huisgenootje eerst samen te koken, even wat te chillen en op mijn kamer te nemen. We doen 't met z'n tweeën en hebben dan per persoon 3 pillen van 5mg (maar ik denk dat we er eerst 2 pp nemen). Ik heb een slaapbank die we uitklappen waar we lekker op kunnen liggen, tv kijken of muziek luisteren. Ben wel weer zenuwachtig voor iets nieuws maar heb er ook echt veeeeeel zin in :grin:

misslinda

Bewuste gebruiker
2cb is echt een super chille drugs :tongueout: percies hoe jij het omschrijft vind ik het het lekkerste, lekker relaxen op bed. tv kan ik nooit echt volgen ben meestal gewoon druk in gesprek met mensen op me mobiel haha

geniet ervan! ik kan er jammer genoeg niet meer aan komen :( mis het wel haha

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh alles is een beetje aan het vervormen en verdraaien en ik zit telkens naar de landkaart op mijn muur te kijken of naar alle concertkaartjes die ik heb hangen en mijn huisgenootje kijkt mij aan want we denken dat zij een beetje achterloopt qua effect.
Maar nu zweeft mijn hele scherm weg even hoor

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oké ik snap wel dat je hier een beetje misselijk van kan worden want aaaaaaallles beweegt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Er is nog maar zooooo weinig tijd voorbij en het lijkt alsof het al heel lang heeft geduurd. En ik zie echt heel veel mooie dingen en soms is het een beetje te veel maar dan ga ik staan of zo en dat helpt.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Nee ben juist onrustig en nu voel ik me wel xtc-achtig maar nu luisteren we techno

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb zo'n plantje bij het raam en toennet leek het net alsof kasdhnaklsudh oké ik kan het niet uitleggen

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oké er is nu al zooooo veel gebeurd (in mijn hoofd dan) en bij mijn huisgenootje begint 'ie eindelijk ook in te slaan! Ze voelde al wel wat maar ze zag niet zoveel en toennet zag ze ook iets in mijn deur.
Mijn deur is gewoon cool.

misslinda

Bewuste gebruiker
hahah leuke avond gehad?

en ja ze werken niet zo heel lang hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen haha daar heb ik altijd moeite mee

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Oh, ik heb eigenlijk als een blok geslapen! Niet heel lang, ik ging om half 3 echt slapen en werd om half 10 weer wakker, maar dat ik aan één stuk door sliep is voor mij al een wonder, haha.

Maar ben wakker en alles dus ik zal m'n verhaal even doen. Om half 9 waren we helemaal giechelig en hebben we allebei 2 pillen van 5mg genomen en gingen we Expeditie Robinson kijken. We zaten allebei een beetje glazig te kijken en te merken of we al wat voelden maar rond 9 uur werden we echt lacherig en ik had het idee dat mijn mondhoeken automatisch omhoog gingen en dat ik niet meer kon stoppen met lachen. Ik weet niet of m'n huisgenootje dat ook had. Dus. Ik zat rond te kijken of ik al wat zag en ineens zag ik dus mijn concertkaartjes die op m'n deur hangen in elkaar overlopen. Zegt m'n huisgenootje ineens: 'Eh Kyr.. Waar kijk je naar?' En toen realiseerde ik me ineens dat ik naar m'n deur aan het staren was haha. Dus ik vertelde dat alles begon te bewegen en te golven en dat ik overal kleuren zag, en ik was telkens naar het plafond, m'n landkaart of m'n deur aan het staren. En ik probeerde uit te leggen dat het lijkt op de duizeligheid die je hebt als je dronken bent (of zo..?) maar ik kwam echt totaaaaaal niet uit mijn woorden.
En toen ineens was het echt maar 10 minuten later terwijl ik het idee had dat er al een half uur of zo voorbij was omdat ik al zoveel had gezien. Was er zo in opgegaan dat ik me toen pas realiseerde dat mijn huisgenootje nog steeds niets zag, ze voelde zich wel wat tintelig en lacherig. Ik lag ondertussen helemaal dubbel omdat ik van alles zag wat zij niet zag en dat vond ik zo ontzettend suf, en ik wilde de deur aanraken om te voelen wat ik allemaal zag maar dat leek me vreemd, haha. Om kwart voor 10 nam m'n huisgenootje de 3e pil van 5mg bij en rond 10 begon zij ook wat meer te merken.
Ik merkte dat als ik even op m'n bedbank ging liggen dat ik soms misselijk en een soortvan zeeziek werd omdat werkelijk alles bewoog en dan bedacht ik me dat ik daar niet 'uit' kon en dat vond ik een beetje naar. Maar als ik dan weer ging staan of even dansen (tegen die tijd hadden we muziek opgezet) hielp dat weer. Op gegeven moment wilde ik naar de wc boven maar het was daar donker en ik durfde niet alleen dus mijn huisgenoot ging meelopen om het licht aan te doen (toen voelde ik me echt een klein kind en moesten we nog meer lachen). Toen we boven in de gang stonden kon zij het licht niet vinden, ik zag haar niet meer staan in het donker en in mijn idee was ik haar 'kwijt'. Gelukkig deed ze toen snel het licht aan, voor mij was dat moment echt onwijs spannend, haha.
Toen ik op de wc zat (waar ik naar m'n idee echt een half uur heb gezeten, maar het was vast maar een paar minuten) zag ik echt heel veel patroontjes en de badkamer leek heeeel groot (terwijl je haast met je knieën tegen de wasmachine aankomt als je zit). Ik weer naar beneden en toen ik mijn kamer inliep riep mijn huisgenoot: 'DE DEUR ADEMDE!'
Dan zal ik even het moment van het plantje vertellen, waar ik gister vaag iets over postte. Ik heb een plantje in de vensterbank en die begon te groeien en tinkelen. Ken je dat beeld van Doornroosje waarbij de vloek opgeheven wordt en alles weer tot leven komt? Zo ging dat plantje dus bloeien! Dat was echt zoooo ontzettend mooi. Eigenlijk vanaf dat moment werd ik niet misselijk of duizelig meer en vond ik alles alleen nog maar fijn en mooi en werd ik veel rustiger, begin van de avond liep en stond ik heel veel en voelde ik me ongemakkelijker.
Bij mijn huisgenootje kwam die dus inmiddels ook goed aan, ze begon nu ook te staan en door mijn kamer te lopen zoals ik daarvoor veel had gedaan, en zij wilde proberen hoe het was om te roken. Nou, dat was ook nog een heel avontuur. Ik deed mijn vest weer aan en kleding op mijn armen voelde echt weer als een heel nieuwe ervaring. Het is nog nooit zo bijzonder geweest om een vest aan te doen. :P Voordat mijn huisgenoot en ik schoenen aan hadden leek er alweer een half uur voorbij terwijl het vijf minuten was. We gingen op het balkon bij de keuken staan, maar zij vond dat een stom balkon dus gingen we een verdieping omhoog op het andere balkon. Tegen die tijd merkte ik dat mijn beeld al minder begon te golven, mijn huisgenoot vond roken stom (terwijl ze 'm wel oprookte) en we gingen weer naar beneden. Ik heb toen die laatste 5mg bijgenomen (geen idee of dat nut had, maarja, anders lag die daar maar zo te liggen), merkte dat ik nog wel mooie dingen zag maar alleen als ik wat gerichter keek en niet meer in alles. Toen at ik een PEPERNOOT! Dat was óók weer een hele ervaring. Begin van de avond was ik zo van: ik ben misselijk bah....... zal ik wat eten? Nee bah ben misselijk, ik heb zin in iets lekkers! Dus omdat ik van die misselijkheid geen last meer had besloot ik dat het tijd was voor een pepernoot maar tijdens het eten zelf veranderde ook constant mijn mening of ik het nu lekker vond of niet, haha. Ieder moment was zo ontzettend anders!
Vanaf toen hebben we vooral veel gelegen en om ons heen gekeken en waren we allebei veel stiller, maar hadden af en toe nog wel een lachbui waarvan ik nog bijna een astma aanval kreeg, ik denk niet dat ik op een avond ooit zó veel gelachen heb. Het leek op de meligheid die ik ooit had toen ik de enige keer in mijn leven echt stoned was. En tegen die tijd voelde ik ook dat 'strak staan'-achtige gevoel van xtc wat je dan ook eind van de avond hebt. M'n kaken waren gespannen, beetje zweterig en ik zag bleek met grote ogen, maar het was maar 10% als je dat vergelijkt met xtc en trok heel snel weg. Toen we daar zo nog een tijdje lagen zag ik in de loop van de tijd steeds minder bewegen maar ik voelde mijn lichaam wel heel erg en had soms nog wel even de behoefte om met mijn armen te zwaaien.
Later werden we echt moe en lagen we gewoon te liggen, wachten tot het uitgewerkt was en ik heb nog even op de pc gezeten terwijl mijn huisgenoot in slaap viel op mijn bedbank :P Toen om 2 uur zijn we echt naar bed gegaan.

Nu heb ik nergens last van, alleen wat moe omdat ik niet lang heb geslapen, verder geen hoofdpijn, misselijkheid of kaakpijn, voel me prima :mrgreen:
Dus al met al: ik vond het onwijs gaaf, echt één van de leukste avonden van m'n leven en ik wil het echt zeker nog wel nog een keer doen! Lijkt me tof om dan alsnog naar buiten te gaan (begin van de avond wilde ik dat wel graag, maar toen merkte m'n huisgenoot dus nog niks) of om het te doen in een wat groter huis dan dit studentenhuussie. :P

Ik denk er over 2c-b te nemen met nieuwjaar. Is dit een chille setting voor deze drug of kan ik het beter bewaren voor een keer thuis ofzo?

Leuk report :wink:

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Uhm.. ik zou het wel thuis nemen, in ieder geval de eerste keer. Af en toe had ik wel zin om te dansen (deed ik ook wel midden in mijn kamer), maar ik denk dat het over het algemeen te veel prikkels zijn in één keer. Alles om je heen beweegt en terwijl ik maar met 1 persoon samen was duurde het wel even voor ik dat echt over me heen kon laten komen. Moet er niet echt aan denken om dat te ervaren met nog wel 50 mensen om je heen of meer!

Maar sommigen hier op het forum nemen het geloof ik wel eens aan het einde van een avond xtc... Ik kan me wel voorstellen dat het leuk is, juist omdat alles zo grappig is, je de hele tijd moet lachen en omdat je gezichtsveld natuurlijk heel leuk is, maar voor de eerste keer lijkt me dat niet relaxt. En als je het alsnog doet zou ik in ieder geval niet zo veel nemen. Weet niet wat andere mensen hun mening daarvan is..?

harry123

Bewuste gebruiker
Leuk om te lezen, binnenkort ook eens proberen te regelen, helaasch mijn vaste mannetje heeft het niet.. Dan maar even rondneuzen in andere kringen :P

Wil er geen berichten over trouwens.

Bovenaan