• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Eerste keer 2CB overdag

Leonina

Experimenterende gebruiker
Gegroet! Mensenkinderen, dieren of ander mystieke wezens.. :wave:

3 dagen geleden, op een grijze zondag middag, hadden we een 2CB chilling. Dit was mijn eerste keer. We waren met een groep van 7 mensen.

De reden waarom ik 2CB wilde proberen was omdat ik geinteresseerd ben in de visuals, de lachkick en je wordt er niet lui van zoals bij truffels.

Iedereen nam 1 rode nijntje (ong 17mg).

We waren smiddags rond 14:00 bij mij thuis begonnen. Mijn ouders kwamen die avond pas terug dus we hadden de woonkamer ff voor onszelf.
We gingen gwn chillen, dansen en gekdoen en just dance op de Wii spelen.
Toen het bij sommige al begon te werken, deed ik alle luikramen dicht en discolampen aan.
Het leek net op een underground feestje. We hebben vetveel gedanst en gechilled, beetje alcohol gedronken. Toen ik hoorde dat het bij iedereen begon te werken, twijfelde ik of ik wel genoeg 2CB op had. Want ik voelde niks. Had ik misschien teveel gegeten en dat het later inkickt ofzo? Ik had 2,5u later na inname toch nog driekwart bijgenomen. (De helft deden mee).
Toen gingen we naar buiten. We liepen eerst door een park heen. En een vriend had poppers bij zich.
We hadden allemaal gepopt en dat voelde sterker en langer met 2cb op. Een grote hond stond ineens naast mij omhoog te kijken. Iedereen stond in pauze.
Toen de baas aankwam, liepen we beetje door.
En de baas haalde ons in. Blijkbaar liepen we heeeel langzaam.
Maar dat hond bleef maar op die plek op pauze staan. We hadden echt zon gevoel van owshit die hond heeft ons door ofzo.

We liepen op een rechte pad, aan het einde van de pad is er een T-splitsing. Daar stonden 2 zwanen te chillen naast het pad. De 1 op het gras naast het pad, de ander daar tegenover. En wij moesten echt precies tussen die 2 zwanen langs...
We liepen langzaam daarnaartoe, en 1 vriend was dapper genoeg om voorop te lopen. Hij liep heel langzaam, maar beetje onrustig heen met zijn handen gestrekt. "Its cool.. its all cool yo!" De zwanen trokken hun vleugels beetje op en neer. Maar gelukkig was hij voorbij die zwanen.
Toen liepen wij ook gewoon rustig langs en gelukkig was er niks gebeurd.

Het was echt een chille wandeling en toen belde mijn pa mij op en vroeg over avondeten.
Mn ouders wilden thuis eten. Maar ik dacht Noooo.. dadelijk zit ik aan tafel keihard te spacen ofzo. Dus vertelde ik dat ik met mijn vrienden naar de snackbar zou gaan eten.

Maar we gingen eerst terug naar mijn huis ff in mijn slaapkamer zitten. Daar zag ik pas de visuals beetje bewegen. Maar ik vond het niet genoeg en wilde meer. Toen hadden we nog een halfje bijgenomen... :flushed:

Ik zat op de bank en ik zag steeds in mijn ooghoek een schaduw knipperen. Alsof het van een draaiende ventilator is ofzo maar achter mij is alleen maar een muur. Maar k kan het net niet zien alsof het op mn oog was. Weet niet hoe k het andrs moet uitleggen. Misschien was het gewoon een trillende oog ofzo?

De posters en gordijnen bewogen in golven. Zelfs het krullende haar van een vriend xD
Toen iedereen aandachtig naar de poster stonden te kijken zag ik de onderkant van de muur naar mij toeschuiven. Ik wilde meer zien dus gingen we weer naar buiten.

We liepen met zn allen naar de snackbar.
Toen we voor de snackbar stonden, bleven we nog hangen en om ons heen te kijken. Niemand had eigenlijk honger dus hadden we na een "lange" discussie besloten om niet de snackbar in te gaan.
We liepen naar een speeltuin en daar gingen we chillen. Ik wilde even zitten om van de omgeving te genieten. En toen begon ik echt hard te spacen!! Ik zat op het voetbalveldje en mn vrienden stonden daar te spelen met fles water.
Toen schoof het hele voetbalveld waarop we stonden heen en weer XD alles was bij mij grijs en beetje donker. (Voor anderen was het meer roze filter).
Het lopen was heel leuk. Alles bewoog en zelfs de grond waarop we liepen.

Toen liepen we terug naar mijn huis om fietsen te halen. En gingen we bij een ander vriend thuis chillen. 1 vriend was met auto dus ik ging met 2 anderen met hem mee. De rest gingen met de fiets / scooter.

Onderweg gingen we naar de tankstation. En ik liep de winkel in.
In de winkel van de benzinepomp zocht ik de wc. Ik zag wel deuren maar die waren niet voor de wc. Dus ik vroeg aan zo'n vrouw achter het glas waar de wc was en zij zei via de buitenkant om de hoek.
Ik keek om me heen en zag al die snoep in de schappen en andere troep bewegen. Haha.
Toen k naar de wc was voelde ik echt het tempertuur verschil. (Het was superkoud buiten).
Toen k mn handen ging wassen onder koud water, voelde dat wat warmer voor mij.

In de auto als ik naar buiten keek zag t normaal uit maar binnen in de auto spacede alles. Kilometer tellers en routeplanner gingen helemaal los xD Mijn handen voelden ook heel raar aan. Alsof het van ander materiaal was.. Beetje plastic/rubber ofzo? Beetje Barbie-pop achtig.
Thuis bij een vriend spaceden we verder.

0:30 ong was ik thuis en was het zo ong wel uitgewerkt. Ik had echt lekker geslapen.

Conclusie:

De visuals vallen pas op als je stil staat/zit en naar iets kijkt. Maar ik vond het echt heel chill. Je wordt beetje losjes van, maar ook beetje verlamd ofzo. Ik had ook soms van die momenten dat ik ff geen zin had om veel dingen uit te leggen tijdens het praten. Beetje lachkick was er wel, maar niet zo veel als ik had verwacht. (Van andere tripreport die ik gelezen heb, en verhalen die ik gehoord heb).

Voor een eerste keer 2CB vond ik het zeker geslaagd. Maar het had wel meer gemogen.. misschien had ik hoge verwachtingen ofzo. Qua lichamelijk gevoel, voelde de drug niet heftig. Maar echt gewoon rustig, mild. Dat is wel echt chill.
Ik zou het ooit nog een keer wel willen doen, maar kan weinig info vinden hoe schadelijk het nou voor je is. En ik begrijp ook niet zo goed waarom het illegaal is.

Ergens las ik dat als je op LSD wilt trippen dat je eerst truffels en 2CB moet doen.. Omdat LSD best wel heavy kan zijn.
Nou vraag ik me af. Hoeveel verschilt LSD van 2CB? Want ik vind truffels en 2CB echt twee hele andere drugs. Truffels vind ik juist wel heavy en zwaar. En ik word er elke keer zo lui van en ik ga keihard filosoferen (wat ik niet chill vind).
2CB heeft mindere sterkere visuals, maar ben wel wat actiever en meer vrolijk. Ik voel geen druk op mn lichaam.

Groetjes Nina.

ooscaar

Wijs gebruiker
Hey, leuk reportje hoor! Ik wil je wel als tip meegeven om flink wat meer tripervaring op te bouwen voordat je lsd gaat nemen. Zelfs heb ik ook nog geen ervaring met lsd, maar dit schijnt wel wat heftiger te zijn. 2c-b geeft een lichte trip die mentaal niet zo heel veel voorstelt bij normale doseringen en truffels hebben al wel wat meer een mindfuckgehalte. Trip dus eerst nog lekker verder op truffels, paddo's, 2c-b en misschien nog andere middelen voordat je je aan lsd wilt wagen. :wink: Dat is volgens mij ook het advies wat anderen die wel lsd-ervaring hebben je zouden meegeven.

Verder nog een tip: bijnemen werkt niet heel goed bij 2c-b, vandaar ook dat je niet heel veel visuals hebt ervaren. De volgende keer kun je misschien beter beginnen met anderhalf en de keer daarna eventueel met twee van deze nijntjes. Kijk wel uit en gooi niet de volgende keer in een keer 2,5 achterover, want dat geeft een stuk meer effect dan eerst één, dan nog eentje en dan een half. :wink:

Helenas

Bewuste gebruiker
Klinkt als een leuke ervaring! Ben het eens met ooscaar wat betreft de dosering. Je zei dat je in de auto zat, was er een bob of was de bestuurder op dat moment ook onder invloed van 2cb? En weet je of je nijntjes getest zijn? 17 mg lijkt me wel veel

Leonina

Experimenterende gebruiker
Cool, bedankt voor het lezen iedereen! :) en de reacties + tips! Ik zal in het vervolg dan bij de eerste inname wat meer gebruiken.

Helenas zei:
Klinkt als een leuke ervaring! Ben het eens met ooscaar wat betreft de dosering. Je zei dat je in de auto zat, was er een bob of was de bestuurder op dat moment ook onder invloed van 2cb? En weet je of je nijntjes getest zijn? 17 mg lijkt me wel veel

Onze nijntjes zijn getest ja..

Ehm.. de bestuurder had toen alleen een halfje op. :flushed: En toen was het 5 uur later, en toen gingen we pas met de auto.

Bovenaan