Ola,
Alright, hier ff een kort verslag over mijn 1e 2cb. Het waren donker rode (leek op rubber) achtige nijntjes. Allebei 1 genomen rond 22.30 en later nog een halfje erbij.
In vergelijking met truffels kon ik dit onwijs goed sturen. We hebben de hele nacht diverse muziek aan gehad, het begon met hardstyle eigenlijk. Gedurende de avond begon het met energie vlagen en langzamerhand zag ik overal een soort regenboog achtige waas verschijnen. Alsof je door een prisma kijkt, kleuren waren best fel en helder. Ik woon op een zeer mooi stuk, appartement 2 hoog (gaat ook gelukkig niet hoger dan dat!) met uitzicht op een mooi stukje groen en een grote plas water. De bomen hier leken te ademen, ik kon makkelijk een poosje naar een muur staren.
Vriendin (ex collega, niet mijn vriendin), zei kom lekker op de grond liggen, languit. Dus dat deed ik.. we hadden dit nr opstaan;
https://www.youtube.com/watch?v=EzjX0QE_l8U (kygo - summer mix)
Na een korte periode merkte ik al mn zintuigen sterker worden, totale controle over mijn gedachten.. alsof ik mn eigen lichaam kon scannen met mn wilskracht.. alsof ik elk orgaan kon afgaan en ermee in contact stond, ik voelde me op en top gezond (ben ik in het dagelijks leven ook ff voor de duidelijkheid), een soort direct contact met mijn hart.. een onwijs relaxte hartslag.. niet zo gehaast als wanneer je aan de uppers zit. Ik kon al mijn spieren ontspannen, raam stond op een kiertje open, temperatuur was perfect, ik had in de woonkamer ook een philips living color light aan staan.. en toen we op de grond lagen, voelde ik zo'n geweldige bries over heel mijn lichaam gaan, en zij trouwens ook.
Ik merkte aan mn poes (die bij me kwam liggen) hoe ik het meemaakte, een stukje zelf reflectie (ja, ik ben zo'n gelover die weet dat dieren alles aanvoelen.. en keer op keer bevestigd, maar das een ander verhaal).
Voor haar duurde het tot zo'n 7.00, voor mij tot zo'n 4.00, het werd licht buiten.. maar op zo'n langzaam mooi en zomerse manier, we hoorden de vogeltjes fluiten (erg mooi). En toevallig hier in Zoetermee rhebben ze een paar jaar terug van die groene papegaai dingen losgelaten, en die planten zich goed voort

Mooie beesten om te zien.. maar dit was een geweldige ochtend. Ik zei tegen haar.. deze ochtend magie.. ook zonder de 2cb wil ik eigenlijk elke ochtend meemaken.
Net als psilo kon ik hiermee patronen doorbreken, linkjes leggen.. een erg mooi goedje voor meditatie.
We hebben tot 13:00 uur lekker zitten kletsen op de bank, over van alles en nog wat. We hebben naar 'annoying orange' op youtube gekeken en heb me rotgelachen.. natuur docus op nexflix, glowsticks.. een stukje geruststelling voor haar (zij had het heftiger dan ik, dus ja.. instinct kicks in en je gaat voor elkaar zorgen).
Blij dat ik het gevoel van psilocybine ken en 5x heb meegemaakt waarin sommige best heftig waren. Gerustgesteld en verbaasd dat ik het zo onwijs goed kon sturen en niet opging in mijn eigen gedachten. Blij dat onze synergy.. zij en ik, zo goed waren als dat het was.
Conclusie, zeker voor herhaling vatbaar. Erg benieuwd hoe dit tijdens de seks zou zijn. Voor mij mag de dosering volgende keer wat zwaarder (juist omdat ik zelf de control heb, en dat zo'n lekker en mooi gevoel is).
Iemand die dit herkend? Tips? Comments.. hoor het graag!