Eerste DMT gebruik vanavond

Magic92

Newbie
Hi guys,

Vanavond wordt mijn eerste ervaring van DMT gebruik. Nu heb ik voor het gebruik een Pijp glas base van 15 cm gekocht. Nu is mijn vraag of ik ook een filter hiervoor moet kopen? Ik las namelijk op diverse website dat een filter gebruikt moet worden anders valt de dmt er door. Zie onderstaande afbeelding. Ik ben heel blij met iets van advies!! :P :grin: :grin:

Bijlagen

• Capture.JPG
    Capture.JPG
    10,1 KB · Weergaven: 1.776

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoi Magic92,

De DMT bij het vaporizen zal een groot volume innemen, waardoor het ontsnapt uit alle openingen van je pijp, een zeefje wordt wel standaard verkocht maar helpt vrij weinig tegen het ontsnappen.
Het beste kan je nadat je DMT in de glazen pijp zit er een smal propje wc-papier in doen (niet bij het mondstuk) zodat er niks ontsnapt. Als je inhaleert kan er toch nog lucht door en je kan het veel beter langzaam verwarmen zodat je een dikke witte rook opbouwt die je dan in een keer kan inhaleren. Goed dat je een gesloten pijpje hebt gekozen want open pijpjes hebben een grote kans op falen bij de eerste keer.
Paar tips die denk ik de ervaring waardevoller maken:
-Doe het in een dimme kamer (weinig licht), bijvoorbeeld s'avonds met een kaarsje aan. Dit biedt meer ruimte om volledig met de ervaring samen te smelten.
-Als er anderen mensen bij zijn dan is het fijnste dat iedereen stil is tijdens de ervaring, tenzij dat de persoon hier zelf om vraagt.

Ik heb ook nog wat berichten over DMT als je geintereseerd bent om er nog wat over te lezen. Wens je alvast een fascinerende ervaring toe :wink:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het is wel een erg klein pijpje. Je zou er eigenlijk eentje met spiralen moeten hebben, zodat je 'm goed vol met rook kunt krijgen. Anders moet je meerdere hits nemen en dat is bij DMT niet echt ideaal.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het grootste probleem wat je gaat hebben is denk ik dat je DMT in dit pijpje te warm wordt en verbrand ipv verdampt. Op die manier zul je er weinig tot niets van voelen. Je DMT komt in direct contact met het glas en wordt zo snel te heet.

Je kunt beter je DMT in een heel dicht filter laten smelten, maar ben bang dat je zo'n filter niet in deze pijp krijgt. In dit topic vind je een pijp die wel goed werkt, heb ik zelf ook zo nagemaakt.

Magic92

Newbie
Psychedelibee zei:
Het grootste probleem wat je gaat hebben is denk ik dat je DMT in dit pijpje te warm wordt en verbrand ipv verdampt. Op die manier zul je er weinig tot niets van voelen. Je DMT komt in direct contact met het glas en wordt zo snel te heet.

Je kunt beter je DMT in een heel dicht filter laten smelten, maar ben bang dat je zo'n filter niet in deze pijp krijgt. In dit topic vind je een pijp die wel goed werkt, heb ik zelf ook zo nagemaakt.

Dank je wel voor je reactie! Ik denk dat we indd dit probleem nu hebben, we gaan een grote bong proberen. Ik heb het zelf nog neit geprobeerd mag zag bij twee vriendinnen dat er te weinig rook kwam, ze merkte alleen een kleine tinteling en verder niets..

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Bijkomend probleem is sowieso dat DMT zelfs met een goede pijp erg lastig te verdampen is, vraagt vaak wat oefening. De eerste keer lukte mij het ook niet, daarna had ik wel raak.

Als je het via een bong probeert leg dan wat as eronder en er overheen. Dat vormt een barriere tegen de hitte. Sowieso geen directe vlam tegen je DMT aan houden, maar de vlam er langzaam in de buurt brengen.

Wacky

Badass junkie
Ik vind de gloeilamp toch nog steeds de ideale dmt pijp:

-Neem een gloeilamp. zaag/snijd het laatste stukje van het metaal af en haal het binnenwerk eruit.
-Maak een 2e gat in de dop van een heinz ketchupfles en schroef deze dop op de opening van de gloeilamp.
-stop het buisje van een pen in het gat dat je gemaakt hebt in de ketchupdop.

Nu zuig je de lucht door de pen uit de pijp, door het originele gat in de ketchup dop komt de lucht erin. Je kunt de dop van de lamp los en terug vast maken om de pijp schoon te maken en te vullen.

50-100mg DMT erin. Aansteker eronder en rondjes bewegen tot het gaat smelten en je een plasje vloeibare DMT hebt in je lamp. Iets voorzichtiger verder verhitten zodat het niet te hard gaat en verbrand, het gaat dampen, door verwarmen totdat de gloeilamp gevuld is met een dikke rookwolk. Zuigen en entussen blijven verwarmen, nu maximaal verwarmen omdat de hele boel hard afkoelt als je eraan zuigt.
Optioneel 1: als je longen vol zijn doorverwarmen om een tweede keer te inhaleren.
Optioneel 2: Een vriend je laten helpen om een derde inhalatie mogelijk te maken.

MeejheM

Badass junkie
Als elektromonteur ben ik erg veel lampen tegengekomen waar de fitting van vastzat. bij een edison schroefdraad is het wel mogelijk de lamp uit de armatuur te halen zonder veel scherven, maar 2 of 4 pens pl lampen kun je beter stukslaan voor ze te verwijderen.

ik snap niet hoe jij in het "peertje" van een gloeilamp een gat kan maken waar je een ketchupdop in kan schroeven. die dingen staan door het 2 keer te bewerken enorm onder spanning. dat je aan de fittingkant een gat weet te maken door het glas met het fillament eruit te breken snap ik nog wel maar om vervolgens ergens in het "peertje" een gat maken gaat je echt niet in 1 keer lukken.

ipv de dop kun je toch net zo goed elk willekeurig ander object gebruiken om af te sluiten? zoals je vingen, of een flexibel materiaal. de kans dat je dan 2 passende gaten hebt lijkt me vele maten groter dan dat je er een overhoud voor een schroefdop.

Pics or it didn't happen!

Wacky

Badass junkie
waar zeg ik dat ik een gat maak in het glas ?

De fitting ja. Daar zaag je het laatste stukje vanaf.

Je mag best iets anders dan een ketchupdopje gebruiken, maar die passen zo mooi op een afgezaagde standaard fitting.

Zoiets ongeveer dus: (even snel gegoogled)

Edit: Beter nog, hele instructie video: (al doet hij maar 1 gat, lijkt me dat je dan vervelend hard moet zuigen)
https://www.youtube.com/watch?v=wmixODIvAtM

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Wordt je dmt niet te heet op deze manier, omdat het in direct contact met het glas staat? Of leg je er nog wat onder als barrière?

Je kunt zo'n pijp ook kant en klaar bij de smartshop kopen trouwens, betaal je uiteraard wel wat meer dan dat je het zelf zou maken.

Wacky

Badass junkie
Ik heb de kant en klare ook gehad, maar ik vond de zelfgemaakte beter. Het glas van de gloeilamp is dunner en je kan de dmt dus sterker verhitten. (wat vooral van belang is terwijl je aan de pijp zuigt)

Je kunt de hitte toevoer reguleren door de aansteker in beweging te houden en de afstand tot het glas te varieren.

Bovenaan