Eerst gebruikt

TheKingOfCrack

Experimenterende gebruiker
Gister heb ik voor het eerst Hero geprobeerd. Gewoon alleen thuis om het effect te meten. Ik heb het gesnoven en ben met hele kleine lijntjes begonnen. Ik werd heel erg stoned maar merkte niet dat mijn gedachte wegdreven of iets, zoals ik wel eerder op dit forum heb gelezen. Eigenlijk vond ik het allemaal maar eng en heb dan ook de rest (bijna halve gram) door de plee gespoeld. Nu heb ik denk ik een beetje spijt maar ik hoop dat ik wel het juiste heb gedaan. Hoe denken jullie erover, was ik gewoon para of is het wel slim geweest?

pawelonius

Belezen gebruiker
Waarom ben je uberhaupt ermee begonnen? :tongueout: ja je was nieuwsgierig.. maar sommige dingen moet je gewoon niet doen. Ben jij niet soms nieuwsgierig, wat er zal gebeuren als je op het perron 1 stap naar voren zet, vlak voor de trein voorbij kom? waarschijnlijk wel. Of in ieder geval iets soortgelijks. Maar dat doe je ook niet.
Door de plee spoelen :mrgreen: beste idee hoor :)

QUETZALCOATL

Experimenterende gebruiker
Dapper van je om na alles ook dit nog te gaan ondernemen. De toekomst zal leren of je sterk genoeg bent om hier mee te dealen. We zien wel of je nickname in TheSlaveOfHero zal veranderen.

MrEko

Bewuste gebruiker
Ik heb een tijd terug ook eens bruine gechineesd (om het toch eens geprobeerd te hebben), maar ik vond het tegenvallen. Ik werd wat high/vaag en kreeg het een beetje warm, daarna werd ik misselijk en kon ik een halve dag niet fatsoenlijk plassen. Geen orgasmische euforie, geen hemelse gelukzaligheid.
Geprobeerd en afgekeurd, er zijn betere dingen.
Als ge er lichamelijk aan verslaafd bent, snap ik wel dat ge blijft gebruiken, maar zolang ge het nog niet bent, waarom verder gebruiken tot ge wel verslaafd bent, als enkel dit de effecten zijn?

Bovenaan