Eerst ervaring met truffels

Joanipani

Newbie
Hoi allen!

Ik heb een vraag voor jullie. Ik heb nooit drugs gebruikt, alleen een hash cookie en ik heb een slechte trip gehad met kotsen, flauw vallen... Ik ben heel benieuwd met het gebruikt van truffels met nul drugs ervaring. Welke truffel is het beste voor een beginner? hoe veel grams? ik wil niet iets super heftig maar ik wil dit ervaren. Of vind jullie dat ik beter probeer met iets anders???

(Sorry voor mijn misschien slechte nederlands, ik ben spaans, maar ik woon hier al 10 jaar!)

Bedankt voor jullie advies!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hoi Joanipani,

Ten eerste je Nederlands is prima. :)

Truffels verschillen niet zo erg van elkaar als shops vaak beweren. Qua soorten is er onderling geen groot verschil, maar omdat het een natuurproduct is kan het ene pakje sterk uitvallen en een andere niet. Ik kies de laatste jaren bijna altijd voor Atlantis, maar anderen zijn ook goed.

Je zou kunnen beginnen met een half pakje. De meeste worden verkocht per 15 gram, dus ongeveer 7,5 gram. Al komt het ook weer niet heel erg precies hiermee. Een halve portie zou niet een sterke trip moeten geven, maar met dit middel verschilt het heel erg per persoon hoe intens iemand's ervaring ermee is.

Nee je kunt prima zonder veel drugservaring beginnen met truffels. Het is namelijk zo'n unieke ervaring dat iemand die al ervaring heeft met verschillende drugs ook vaak helemaal verrast is door het effect.

Echt trippen op iets als truffels is trouwens weer heel wat anders dan wiet/hasj edibles. Niet te vergelijken. Maar zorg er alsnog voor dat je een goede set en setting hebt voordat je gaat trippen. Goed in je vel zitten dus en een geschikte locatie kiezen.

Veel plezier en laat maar horen hoe het gegaan is later. :)

Joanipani

Newbie
Hoi Joanipani,

Ten eerste je Nederlands is prima. :)

Truffels verschillen niet zo erg van elkaar als shops vaak beweren. Qua soorten is er onderling geen groot verschil, maar omdat het een natuurproduct is kan het ene pakje sterk uitvallen en een andere niet. Ik kies de laatste jaren bijna altijd voor Atlantis, maar anderen zijn ook goed.

Je zou kunnen beginnen met een half pakje. De meeste worden verkocht per 15 gram, dus ongeveer 7,5 gram. Al komt het ook weer niet heel erg precies hiermee. Een halve portie zou niet een sterke trip moeten geven, maar met dit middel verschilt het heel erg per persoon hoe intens iemand's ervaring ermee is.

Nee je kunt prima zonder veel drugservaring beginnen met truffels. Het is namelijk zo'n unieke ervaring dat iemand die al ervaring heeft met verschillende drugs ook vaak helemaal verrast is door het effect.

Echt trippen op iets als truffels is trouwens weer heel wat anders dan wiet/hasj edibles. Niet te vergelijken. Maar zorg er alsnog voor dat je een goede set en setting hebt voordat je gaat trippen. Goed in je vel zitten dus en een geschikte locatie kiezen.

Veel plezier en laat maar horen hoe het gegaan is later. :)

En welke sort truffel vind je beter om te beginnen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zoals ik zei maakt dat niet heel veel uit, maar kies bijvoorbeeld atlantis, mexicana, philosophers stone.

Bovenaan