eerst blowen dan seks

Dr.x

Newbie
aals je stoned ben en je hebt erna seks is dat een leuke ervaring ?
wil graag weten vanaaf voor het eerst blowen met XTC heb ik ook hele mooie ervarin mee gemaakt .

boy

Bewuste gebruiker
Hangt een beetje van je reactie op het blowen af. Ik heb vaak zin om te gaan chillen, dus voor mij zal het niks zijn.

Osi`

Bewuste gebruiker
Als ik m'n fantasie op hol laat slaan en gewoon aan seks denk of ik ben alleen met een meisje, ja, dan ben ik wel enorm geil, maar zelf nooit geprobeerd hoor :wink:

Lana

Wijs gebruiker
Ik vind het wel leuk. Tenzij ik echt te stoned ben om wakker te blijven.
Meestal gebeurt het met weed en drank, die 2 gaan hand in hand. En dan is ´t goed te doen hoor. Iets ongeremder, maar verders normaal potje sex, de rest vd joint oplurken en slapen. Het hoeft toch niet persé altijd de hele nacht krikken te zijn.

Freezing

Bewuste gebruiker
Jaa als je genoeg hebt gehad en dan eerst ff chillen en daarna met je meisje geweldig is dat.

nutsss

Wijs gebruiker
absoluut. Ook space-cake is erg prettig. Je kan dan helemaal opgaan in elkaar en vooral ook omdat de tijd hele rare dingen doet als je goed stoned bent, lijken bijvoorbeeld innige zoenen uren te duren en zweef je samen oneindig lang in de wolken van geluk.

(snif, wat zeg ik het weer mooi)

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
nutsss zei:
als je goed stoned bent, lijken bijvoorbeeld innige zoenen uren te duren en zweef je samen oneindig lang in de wolken van geluk.

(snif, wat zeg ik het weer mooi)

:grin: wanneer komt je volgende bundel uit?....

nutsss

Wijs gebruiker
kapitein-x zei:
:grin: wanneer komt je volgende bundel uit?....

Nou.... daar zeg je zowat! Schiet me ineens een geweldig idee te binnen...

Voorstel voor de MODS:

waarom maken we niet een boekje?

DRUGSFORUM
drugs vragen en antwoorden
in de praktijk

of zoiets

- Vragen en antwoorden over drugs
- De mooiste verhalen
- De ruzies
- De beste tripreports
- De meest poëtische momenten
- Statistieken

Ik bied me bij deze aan om in de redactie zitting te nemen!

Deze pocket gaat uiteraard een enorme omzet genereren. Wie gaat er bij Barend en van Dorp zitten? Bij Paul de Leeuw? Bij Spuiten en SLikken?
IKKE!!! (mits voldoende drugs beschikbaar is)
Of iemand anders...

hmmmm

jaja... ik ruik mogelijkheden hier....

A

Anonymous

Gast
Haha nuts je hebt nog niets uitgevoerd en je claimt nu al alle credit :P

nutsss

Wijs gebruiker
ja van speed wordt ik overmoedig... ook al is t KUTspul! (Zo die frustratie over die 5% is er ook weer eens uit)

slunse

Bewuste gebruiker
weed en seks, damn nee.. als ik gepaft heb moet er van mijn lijf gebleven worden, iedere aanraking voelt ongeloofelijk kittelig en irritant
met alcohol, lsd of ghb daarintegen.. :mrgreen:

live fast die Young

Belezen gebruiker
oh ik vind het altijd wel chill
t was eerst echt iedere middag uit school zo bij mij en me vriend: joint roken>neuken>slapen>naar huis en eten>huiswerk :grin:

Skippy

Wijs gebruiker
sorry maar ik heb toch liever wat zwaardere middelen voor de sex :openmouth:
want wiet word je zo... afwezig....

Mac...

Badass junkie
Als verwend te worden is het wel lekker, maar heb dan nooit meer zo'n zin om wat te doen, en dat vind ik ook maar een beetje saai

Bovenaan