Een wat bizar vraagstukje

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Volgende zaterdag is het voor mij weer C-tijd. :grin:

Echter, per hoge uitzondering, doe ik de week erna een XTC-tje, van het roze rolex type. Het is van 20 of 21 september geleden, en ik heb altijd gelezen dat je best drie maand wacht eer je terug X neemt.

Nu vraag ik me af of het een probleem vormt voor het effect om het een week later dan de paar lijntjes C te nemen?

Dank. :wave:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Met C neem ik aan dat je Coke bedoelt?

Cocaïne werkt op de Dopamine en Noradrenaline receptoren, maar ook een beetje op serotonine. XTC werkt voornamelijk op je serotonine, en verbruikt ook je voorraad daarvan. Veel kwaad kan het daardoor volgens mij ook niet, als je het een week erna gebruikt, want je cocaïne beroept zich toch meer tot Dopamine en Noradrenaline. De hoeveelheid serotonine die verbruikt wordt kan nadelig zijn als je een week erna weer XTC gebruikt. Het kan dan zijn dat je minder voelt.

Amateurtje

Wijs gebruiker
Wachttijd van xtc lijkt me belangrijker voor het effect dan c voor het weekend dat je die xtc geplant hebt. Die c zal zo goed als geen rol betekenen.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Denk ook niet dat het een gigantisch verschil gaat maken zoals Pandan zegt. Zou wel even goed voor jezelf zorgen, je maakt tenslotte wel in 2 weken 2 keer je lichaam naar de tyfus :P

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
ZERO- zei:
Denk ook niet dat het een gigantisch verschil gaat maken zoals Pandan zegt. Zou wel even goed voor jezelf zorgen, je maakt tenslotte wel in 2 weken 2 keer je lichaam naar de tyfus :P

Klopt. Maar dat is het al, vrees ik. :grin:

Sir Lex

Newbie
Zelfde geld voor pep neem ik aan? Omgedraaid ook hetzelfde verhaal? x en een weekje later pep, kan gewoon (mits ik mezelf genoeg rust e.d. geef)?

Bovenaan