Een vraagje!

breathe

Newbie
Beste DF-ers,

ik heb een vraag:)

As zaterdag is SWIM (someone who isnt me) alleen thuis en ga ik daar met nog wat vrienden een nachtje doorhalen! Er zal hoogst waarschijnlijk pep en pillen worden gebruikt maar nu vroeg ik mij af: stel dat als ik zaterdag ochtend rond 12 uur op sta, ik in de avond/nacht/ochtend wat speed gebruik (laten we zeggen 200-300mg) en misschien nog 2 a 3 pillen, kan het dan kwaad als ik in de vroege ochtend ( 8uur - 9uur zondag) nog wat truffels gebruik? Het lijkt mij namelijk niet ontzettend verstandig ivm slaaptekort. Iemand toevallig ervaring mee? Ik hoor het graag van jullie!

mvg :wave:

btard

Newbie
Het hangt er een beetje vanaf hoe jij je op dat moment voelt. Ik denk dat als jij er dan nog zin in hebt en er een goed gevoel over hebt , denk ik niet dat het kwaad kan. Er is volgens mij geen direct verband met slaaptekort en truffels. ( maar ik heb hier geen ervaring mee )

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
wss zal je wel een katertje hebben van die speed en pillen (beetje depri), dit is geen goede start om te gaan truffelen.
dus vanuit mijn mening zeg ik NEE niet doen, lijkt me niet leuk om lusteloos en depri aan je trip te beginnen al moet je dit natuurlijk zelf weten....

grts

Bovenaan