een vraag

dragonfly

Newbie
heyhey mensen hierzo ik had dus de vraag zit er in de zaden van de juiste opium papaver eigenlijk ook het opiaat bestand dat de relaxed gevoel doet geven of is het echt enkel alleen in het witte huil zap van de bol ??

volgens mij zit er niets in de zaden, die worden gebruikt om verder te planten.
ik heb die nog opgerookt en voelde totaal niets, vergeleken met het sap, whooow;..

[Zeni]

Experimenterende gebruiker
In de zaden zit er inderdaad niks. Maar als je geluk hebt zijn de zaden niet goed (of niet) gewassen en zitten er sporen van de alkaloïden op de zaden (de zaden komen immers vanuit de bol). Deze kan je extraheren. Uit een grote hoeveelheid zaden kan je dan toch een beetje alkaloïden halen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
[Zeni] zei:
In de zaden zit er inderdaad niks. Maar als je geluk hebt zijn de zaden niet goed (of niet) gewassen en zitten er sporen van de alkaloïden op de zaden (de zaden komen immers vanuit de bol). Deze kan je extraheren. Uit een grote hoeveelheid zaden kan je dan toch een beetje alkaloïden halen.

Dat is absoluut niet de moeite waard.

[Zeni]

Experimenterende gebruiker
Als je geluk hebt is het wel degelijk de moeite waard hoor. Heb ik horen zeggen... :rolleyes:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Hightimesz zei:
Sublimo zei:
[Zeni] zei:
Als je geluk hebt is het wel degelijk de moeite waard hoor. Heb ik horen zeggen... :rolleyes:

Nee, dat is het niet.

wat is dan het gevoel die je hebt bij het chinezen of roken of wat dan ook van dat opium achtig spul?

Van de zaadjes roken zul je niet veel merken. Placebo-effect.

@ Flameon: Doe maar, misschien dat ze het dan wel geloven. :grin: Of dat ik misschien weer iets bij leer.

Bovenaan