Gerelateerd artikel: https://www.europol.europa.eu/newsr...ocurrencies-in-europe’s-biggest-ever-lsd-bust
Maar om het nou meteen als een criminele organisatie weg te zetten gaat ook wel weer ver.
Weet jij misschien wat exact de oorzaak van hun val is geweest buiten hun succes? Ik kan het namelijk moeilijk geloven dat ze ook illegaal op het darkweb handelden en had juist de indruk dat ze puur legitiem waren.OT, erg jammer maar SI is duidelijk ten onder gegaan aan hun eigen succes. Maar om het nou meteen als een criminele organisatie weg te zetten gaat ook wel weer ver.
Geen idee. Ik kan me ook niet voorstellen dat ze echte LSD hadden zoals gesuggereerd werd.Weet jij misschien wat exact de oorzaak van hun val is geweest buiten hun succes? Ik kan het namelijk moeilijk geloven dat ze ook illegaal op het darkweb handelden en had juist de indruk dat ze puur legitiem waren.
Er werd gemeld in Europol artikel gemeld dat 16.000.000 euro is ingenomen in totaal. Nu klinkt dit misschien als veel maar gezien de grote van de organisatie, het personeelsbestand, de professionele apparatuur, een extra lab in Amsterdam voor ontwikkeling van nieuwe substanties, etc. Denk ik dat dit in beslag genomen bedrag nog relatief mee valt.Al hun zuurverdiende centjes en het hele imperium naar de knoppen. Dit is echt erg.
Leek er op dat OBF een doorstart had gemaakt, maar moeilijk zeker weten natuurlijk.. xDal is dat natuurlijk erg naïef..
Lelijk (durf het bijna niet te vragen maar zeker weten?), zo professioneel en dan de financiële administratie niet op orde hebben. Nederlandse vendors zijn wel binnen gevallen en vervolgens zonder consequenties weer hun gangetje laten gaan omdat ze de administratie op orde hadden.Daarnaast hadden ze dus miljoenen in zwart geld en dat is natuurlijk ook strafbaar.
Ik heb het ook meegekregen inderdaad. Goed nieuws! Al vind ik het aanbod momenteel redelijk schaars bij de "nieuwe" SI.Het schijnt dat het Nederlandse deel van deze vendor nu weer terug op de markt is en een samenwerking is aangegaan met een andere zeer bekende vendor. Het lot van het Spaanse deel is me helaas onbekend.
Soles occidere et redire possunt.
Volgens een collega van mij wordt deze gerund door politie. Geen idee of dit klopt.Ik heb het ook meegekregen inderdaad. Goed nieuws! Al vind ik het aanbod momenteel redelijk schaars bij de "nieuwe" SI.
Nou, laat ze vooral hier mee door gaan zou ik zeggen. ^^Volgens een collega van mij wordt deze gerund door politie. Geen idee of dit klopt.