Echte weed gekocht?*

smokable

Newbie
Heyyy
ik zit met een probleem.
ik heb weed gekocht maar ik ben niet zeker of het weed is :confused:
De verkoper vertelde me dat het normaal is dat de weed anders ruikt en er anders uitziet omdat het niet van een coffeeshop is, maar zelf gekweekte weed..
Weet iemand van julie mss of zelfgekweekte idd anders ruikt ?

Psykaholik

Wijs gebruiker
weed ruikt naar weed
je hebt er wel verschil in van geuren maar je moet normaal toch rieken of het weed is.
en jah zelfkweek ziet er in veel gevallen niet ze goed uit (buitenkweek dan toch)
maar normaal moet je toch ziien of het weed is of niet
trek er anders eeens een fototje van :wink:

Solidius

Badass junkie
Waarom geef je geld uit aan een product waar je bij nader inzien vraagtekens achter zet? Rook het op zou ik zeggen, als je er stoned van wordt is het wiet :stoned:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Solidius zei:
Waarom geef je geld uit aan een product waar je bij nader vraagtekens achter zet? :stoned:

idd :P
als je een beetje goeie wiet hebt moet het wel sterk ruiken :sunglasses: ....wat kan je hier nog meer van zeggen, dit s tog voor de meeste onder ons wel logica :rolleyes: ohjah kleur varieerd, over het algemeen groen met een beetje geel en soms wat bruine gloed :wink:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Als je wiet uit een coffeeshop koopt weet je ook niet of je wiet hebt... weten jullie eigenlijk wel hoe de wiet in de coffeeshop wordt gekweekt? heel onnatuurlijk, eerst laten ze er een schimmel op groeien en vervolgens gebruiken ze allerlei chemische middelen om die schimmel dan weer te bestrijden... vandaar dat DIE wiet ook niet naar wiet ruikt, ik vind altijd dat het naar een plant en nog iets ruikt... als je dan wiet uit eigen teelt hebt, zonder die chemische shit, dan ruikt het heeel anders.. minder chemisch, dus natuurlijker.. maar meestal wat minder thc.. dus minder hard gaan :wink:

BacingsPen

Badass junkie
need^weed zei:
Solidius zei:
Waarom geef je geld uit aan een product waar je bij nader vraagtekens achter zet? :stoned:

als je een beetje goeie wiet hebt moet het wel sterk ruiken :sunglasses: ....wat kan je hier nog meer van zeggen, dit s tog voor de meeste onder ons wel logica :rolleyes: ohjah kleur varieerd, over het algemeen groen met een beetje geel en soms wat bruine gloed :wink:

dikke bullshit!

Ik had eigenkweek... En deze wiet geurde de helft van de keren helemaal naar niets! En ik werd er knetterder/higher van dan de meeste shopwiet! Het zag er ook niet helemaal toppie uit, maja, het was wel een buitenplantje zonder bewerkingsshit er door heen!

Het zou dus kunnen zijn dat ie gelijk heeft... Maar ze zijn er tegenwoordig erg goed in om wiet zo te bewerken dat het echt lijkt, terwijl het gewoon een chemisch goedje is!

Zoiets zou zelfs in een koffieshop mogelijk zijn!

Waterpijp

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
need^weed zei:
Solidius zei:

Zoiets zou zelfs in een koffieshop mogelijk zijn!

Dat is allang aan de gang in de coffeeshops... wie weet dat er over 20 jaar wel een hele hoop mensen zijn die hun longen hebben verneukt doordat ze van die chemische wiet hebben gesmoked... Me pa smoked al geen wiet meer van de coffeeshop omdat het voor hem te chemisch ruikt, het ruikt niet meer naar 1 plant. Vandaar nu buitenplantjes, laat de natuur zijn werk doen en het zal mij benieuwen....Het is jammer dat hier in nederland een gedoogd beleid is... want nu is er dus totaal geen controle op de wiet :(

MetaalKonijn

Badass junkie
BobG zei:

MOD edit: Dit plaatje is nog wel acceptabel in dit topic, de reacties hierna hebben echter geen enkele waarde en zullen daarom worden verwijderd!

lot

Badass junkie
wat een gekloot op een normale vraag..
idd hij heeft de forum regels niet echt gelezen maar toch

*laat me ik voel me nu heel slim :P*

MOD edit: Voor de duidelijkheid, dit gaat over een aantal spamposts die zijn verwijderd, om te voorkomen dat we smokable's topic verzieken!

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Jezus, wat een klere gespam weer. Kinderspeeltijd was zeker aan de gang.

On topic (jaja, ik wel):

Het gaat er niet om of de wiet uit de shop echt of niet echt is, maar meer om het feit dat je, als je iets koopt in de shop, weet wat je krijgt. Dan mag een dealer goedkoper zijn, maar dan betaal ik liever meer in de shop en dat ik weet wat ik krijg.

A

Anonymous

Gast
Baukereg zei:
Jezus, wat een klere gespam weer. Kinderspeeltijd was zeker aan de gang.

On topic (jaja, ik wel):

Het gaat er niet om of de wiet uit de shop echt of niet echt is, maar meer om het feit dat je, als je iets koopt in de shop, weet wat je krijgt. Dan mag een dealer goedkoper zijn, maar dan betaal ik liever meer in de shop en dat ik weet wat ik krijg.

Of je zoekt een betrouwbare dealer, ik betaal 5 euro voor een gram, en ze komen het met de auto brengen..

BacingsPen

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
het lijkt me dat als jij het verschil tussen echte wiet en iets anders niet weet je er nog niet aan toe bent om te blowen :rolleyes:

kan jij mij de betekenis geven van een waarschuwing? Ik moet namelijk nog een goede definitie hebben hiervan :grin:

ONTOPIC:

Als jij je niet bewust bent van het feit dat kunstmatige wiet bijna net zo echt kan lijken als 'echte' wiet dan moet je eens heel gauw wat meer kennis op doen over 'bewerkte' wiet!

Ik denk overigens dat je minder risico loopt een 'bewerkte' wiet aan te treffen die een sterke geur heeft, dan 1 waar de geur nauwelijks van waar te nemen is!

Zo heel sterk als shopwiet ruiken de meeste buitenwietjes niet toch?! b :confused:

MetaalKonijn

Badass junkie
SpacingBen zei:
Elektronik_dynamite zei:
het lijkt me dat als jij het verschil tussen echte wiet en iets anders niet weet je er nog niet aan toe bent om te blowen :rolleyes:

kan jij mij de betekenis geven van een waarschuwing? Ik moet namelijk nog een goede definitie hebben hiervan :grin:

Wat bedoel je hiermee..?

BacingsPen

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
SpacingBen zei:
Elektronik_dynamite zei:

Wat bedoel je hiermee..?

Ik bedoel er verder helemaal niks mee, het is gewoon een vraag om over na te denken en waar ik graag antwoord op wil :sunglasses:

BacingsPen

Badass junkie
Elektronik_dynamite zei:
SpacingBen zei:
Elektronik_dynamite zei:

nee daar kan ik je helaas niet bij helpen :openmouth:

Ok, als je maar begrepen hebt wat ik er mee wilde zeggen :grin:

De spamposts zijn verwijderd, want het was wel duidelijk dat deze niet bepaald op prijs werden gesteld, dus nu kunnen we weer gewoon ontopic!

Bovenaan