Echte 3mmc op de kop getikt!

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Ik heb van een dealer wat 3mmc gekocht een weekie geleden. Tenminste ik kocht het als 3mmc met de gedachte het zal wel weer 2mmc zijn of 3cmc. Toen ik t al kreeg dacht ik van: oke vreemd, normaal is het echt vrij wit (bij 2mmc) of een beetje geel achtig (bij 3cmc) + geur was niet prikkend in de neus boven t zakje maar meer een soort vage anijsgeur. Echter na het testen bleek het echt 3mmc te zijn. Ik heb nog iets groter ingekocht. Uiteraard dezelfde batch, zelfde kleur en geur. Ik heb nou dus redelijk wat liggen waar ik vele feesten mee vooruit kan.

Nou had ik wat vragen aan de mensen die ervaring met de OG 3M hebben. Ik heb veel ervaring met oa mdma, coke, 2mmc en 3cmc. Hoe gebruiken jullie dit? Snuiven of slikken in bommetjes/capsules? Ik heb bijvoorbeeld 3cmc dat ik dat niet durf te slikken omdat ik op 1 andere manier bang ben dat ik daar misselijk van wordt. Snuiven gaf een rush met een euforie die erg in de buurt van MDMA komt. Wanneer ik 2mmc gebruikte snoof ik t altijd maar dat was meer een soort van extra laagje over je avond heen. Laatst heb ik t dus voor t eerst geslikt en dat gaf me exact t zelfde gevoel als mdma. De opkomst, de praterigheid en de energie. 3mmc ken ik niet en vind ik dus een beetje spannend in t begin. Raden jullie aan om te slikken of snuiven? Qua slikken wat raden jullie aan qua tijd tussen 2 dosissen en hoeveelheid? Qua snuiven hoeveel tijd er tussen?

Bengozy

Bewuste gebruiker
Zolang je het niet hebt laten testen....
Ik heb van een dealer wat 3mmc gekocht een weekie geleden. Tenminste ik kocht het als 3mmc met de gedachte het zal wel weer 2mmc zijn of 3cmc. Toen ik t al kreeg dacht ik van: oke vreemd, normaal is het echt vrij wit (bij 2mmc) of een beetje geel achtig (bij 3cmc) + geur was niet prikkend in de neus boven t zakje maar meer een soort vage anijsgeur. Echter na het testen bleek het echt 3mmc te zijn. Ik heb nog iets groter ingekocht. Uiteraard dezelfde batch, zelfde kleur en geur. Ik heb nou dus redelijk wat liggen waar ik vele feesten mee vooruit kan.
OP heeft het blijkbaar laten testen.

Ik vind het combineren van snuiven en slikken zelf fijn. Dossisen, vooral bij het slikken liggen aan je lichaamsomvang (kg's) en je tolerantie.

Ik neem als ik 3mmc slik, bommetjes rond de 200-250mg. Daar kan je wel ff op voorruit. Maar ik ben 93kg 187cm en gebruik al zo'n 13 jaar recreatief, op zijn tijd stims/drugs.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Interne notities, veel gebruikt 100g+
Zoals je zelf al aangeeft is het oraal meer zweverig dan snuiven, wat eerder stimulerend werkt.

3-mmc

Snuiven is teleurstellender dan mijn liefdesleven.

Oraal 200mg maakt me compleet zen, vrolijk en praterig. Minder waus en bubbelig dan mdma.

Beste roa is pluggen.
250mg oplossen in 1ml water is perfect.

Vrolijk, energiek maar eerder aanmoedigend dan geforceerd, tevreden, sociaal en GIGANTISCH GEIL.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nou had ik wat vragen aan de mensen die ervaring met de OG 3M hebben. Ik heb veel ervaring met oa mdma, coke, 2mmc en 3cmc. Hoe gebruiken jullie dit? Snuiven of slikken in bommetjes/capsules?
Slikken werkt een stuk beter. Daar heb je wel iets meer geduld voor nodig. Want het duurt een half uurtje voordat het begint te werken.
Ik heb bijvoorbeeld 3cmc dat ik dat niet durf te slikken omdat ik op 1 andere manier bang ben dat ik daar misselijk van wordt.
Misselijkheid kan vooral voorkomen als je teveel neemt, of als je te lang niks hebt gegeten en maar bommetjes blijft nemen. Dus zorg ervoor dat je tussendoor wat eet.

Laatst bewerkt:

zweefmolen

Experimenterende gebruiker
Raden jullie aan om te slikken of snuiven? Qua slikken wat raden jullie aan qua tijd tussen 2 dosissen en hoeveelheid? Qua snuiven hoeveel tijd er tussen?
Slikken is veiliger op meerdere manieren. Je krijgt er geen hele harde piek maar ook een minder harde come-down van, waardoor oneindig herdoseren minder snel gedaan wordt. Het voelt ook iets warmer als je het slikt in mijn ervaring. Ik zou sowieso proberen niet meer dan 2-3x te herdoseren en vantevoren een totale hoeveelheid in afgewogen doses klaarleggen en de rest buiten bereik.

Qua dosis zou ik gewoon heel conservatief beginnen. Bijnemen kan altijd, andersom niet. 100mg oraal in een glaasje fruitsap is een redelijk safe begin. Als je niet teveel eet werkt het sneller, maar geef het op z'n minst 3 kwartier om in te slaan.

Wel bijzonder dat je het echte spul hebt gevonden. Welk deel van het land zit je, als je dat wilt vertellen? En waar liet je testen? Je kunt de caths tegenwoordig binnen een paar minuten bij de Jellinek getest krijgen in de grote steden, die hebben nu een eigen FTIR machine waarmee het ter plaatste gedaan wordt. Kost €2,50 per sample, max 3 per persoon.

XMR

Wijs gebruiker
3-mmc nam ik altijd in bommetjes van 125mg, hier nam ik er dan elk uur 1 van in op feesten. Zo stapelt het effect langzaam op en ga je steeds harder.

Zoals @Neo-Shulginist al aangaf kun je het effect na ongeveer 30 minuten al voelen, wat vrij snel is in vergelijking met andere drugs oraal.

Snuiven vond ik nogal teleurstellend ten opzichte van bommetjes. Het brandt als een gek en is een stuk minder euforisch.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Je kunt de caths tegenwoordig binnen een paar minuten bij de Jellinek getest krijgen in de grote steden, die hebben nu een eigen FTIR machine waarmee het ter plaatste gedaan wordt. Kost €2,50 per sample, max 3 per persoon.

Echt? Dat is handig!

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Slikken werkt een stuk beter. Daar heb je wel iets meer geduld voor nodig. Want het duurt een half uurtje voordat het begint te werken.
Ik doe vooral 3m eigenlijk altijd rectaal. Snuiven vind ik irritant voor me neus, oraal duurt te lang voor het goed werkt.
Oraal vind ik de werking ook lekkerder dan snuiven. Waar dus met rectaal ik alleen de voordelen van de twee andere roa's ervaar.
Werkt als orale inname en praktisch zo snel als snuiven.

Poah heb net even gekeken in Dose maar ik heb al 5 jaar geen echte 3-MMC meer gehad😱
Maar ik deed daarmee net als met pep en 4-MMC altijd combinatie. Eerst ff dikke lijn en dan over op capsules en tussendoor nog kleine puntjes.
Heb alleen geen idee meer hoeveel ik er toen in deed.
Met 4-MMC doe ik nu bommetjes van 200 mg, dus met 3-MMC zal dan zo'n 250-300 mg geweest zijn denk ik.

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Slikken is veiliger op meerdere manieren. Je krijgt er geen hele harde piek maar ook een minder harde come-down van, waardoor oneindig herdoseren minder snel gedaan wordt. Het voelt ook iets warmer als je het slikt in mijn ervaring. Ik zou sowieso proberen niet meer dan 2-3x te herdoseren en vantevoren een totale hoeveelheid in afgewogen doses klaarleggen en de rest buiten bereik.

Qua dosis zou ik gewoon heel conservatief beginnen. Bijnemen kan altijd, andersom niet. 100mg oraal in een glaasje fruitsap is een redelijk safe begin. Als je niet teveel eet werkt het sneller, maar geef het op z'n minst 3 kwartier om in te slaan.

Wel bijzonder dat je het echte spul hebt gevonden. Welk deel van het land zit je, als je dat wilt vertellen? En waar liet je testen? Je kunt de caths tegenwoordig binnen een paar minuten bij de Jellinek getest krijgen in de grote steden, die hebben nu een eigen FTIR machine waarmee het ter plaatste gedaan wordt. Kost €2,50 per sample, max 3 per persoon.
Noord Holland onder het kanaal zogezegd

ReggaeBlaster

Bewuste gebruiker
Booty heeft toch mijn voorkeur. Ik word er megageil van.
Geil ervan worden is niet mn eerste idee haha op een feest. Dan wil ik puur ff dat extra'tje in energie en mij wat euforischer voelen. Ik had een paar weken geleden 2mmc voor het eerst oraal geprobeerd en man man man wat een ervaring was dat. Het was in alle opzichten beter dan mdma. De kater was vele malen minder. De opkomst was nog veel lekkerder dan bij MDMA. Het ultra warme gevoel door je benen heen langzaam zo omhoog je lichaam in. Je bent iets minder waus maar t is net zo als misschien nog wel meer euforisch als MDMA. Vandaar dat ik dus een beetje zenuwachtig ben als ik 3mmc voor t eerst zou gaan slikken aangezien die nog euforischer zou zijn als 2mmc. Dus dan vraag ik me af wat ik met 3mmc ga ervaren als 2mmc al zo enorm verliefd voelde.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Voor mij zijn de twee ROA's ook echt booty/rectaal en oraal.

Zaterdagavond tijdens een outdoor event onder een snelweg, nam ik zodra ik geacclimatiseerd was en besloten had te blijven eerst een booty van ongeveer 100 mg. Na anderhalf uur een bommetje van 150 mg, daar heb ik langer en fijner plezier van*. Uiteindelijk bleef ik langer dan verwacht: een dikke vier uur na het bommetje, nam ik nog een aanvullende booty.
Op andere feestjes combineer ik wanneer praktisch mogelijk ook beide ROA's.
Wanneer de insteek meer lichamelijk is, dan blijft het bij booties.

* halverwege aangevuld met 50 mg 2-FDCK oraal.

zweefmolen

Voor mij zijn de twee ROA's ook echt booty/rectaal en oraal.

Zaterdagavond tijdens een outdoor event onder een snelweg, nam ik zodra ik geacclimatiseerd was en besloten had te blijven eerst een booty van ongeveer 100 mg. Na anderhalf uur een bommetje van 150 mg, daar heb ik langer en fijner plezier van*. Uiteindelijk bleef ik langer dan verwacht: een dikke vier uur na het bommetje, nam ik nog een aanvullende booty.
Gewoon even voor mijn beeld, hoe "booty" je zonder vreemde blikken op een feestje onder een snelweg? :wink:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Gewoon even voor mijn beeld, hoe "booty" je zonder vreemde blikken op een feestje onder een snelweg? :wink:
LOL ..... Gewoon even verder lopen en achter wat struikgewas. Die snelweg ligt over een flinke afstand verhoogd, en heeft aan de buitenkanten van de berm naar beneden schijnende lampen hangen: heel handig voor het afmeten !

Was ook geen probleem geweest als iemand (op weg naar of van een toilleteerplek) het wel gezien had.

Laatst bewerkt:

zweefmolen

LOL ..... Gewoon even verder lopen en achter wat struikgewas. Die snelweg ligt over een flinke afstand verhoogd, en heeft aan de buitenkanten van de berm naar beneden schijnende lampen hangen: heel handig voor het afmeten !
Ah ja het is natuurlijk 's nachts. Ik party meestal gewoon overdag.
Was ook geen probleem geweest als iemand (op weg naar of van een toilleteerplek) het wel gezien had.
That's the spirit!

Bovenaan