Duur trip.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ik heb laatst voor het eerst truffels gedaan. Had al wel eerder paddo's gedaan.
Alleen als het zo tegen het einde loopt baal ik dat het afgelopen is omdat ik me
net zo goed thuis begin te voelen.

Stel dat je van jezelf ongeveer in kan schatten dat je ongeveer nog een halfuurtje
een waas hebt, zou je dan (als je bv al 10 gr op hebt) 5 (à 10) bij kunnen eten, en versterkt en verlengt het dan de trip. Of verlengt het alleen?

Misschien dat iemand er ervaring mee heeft, anders volgt binnenkort het antwoord.

Aap313

Newbie
Pure chocolade en andere mao-remmers kunnen je trip verlengen en dieper maken. Zelf heb ik hier ook niet veel ervaring mee, maar het is volgens mij niet zo dat je kan zeggen, 'ik plak er nog een uurtje aanvast'. Een joint tegen het einde wilde bij mij ook wel helpen

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat het wat verlengt en versterkt wordt. Of treed er al heel snel tollerantie op?

Je doel is als ik het goed heb om de trip wat langer te laten duren, een mogelijkheid is om dan MAO-remmers in te nemen voordat je de truffels inneemt. Dit zorgt ervoor dat de actiefe stoffen in de truffels minder snel worden afgebroken, waardoor het dus langer duurt en het effect een stuk sterker is.

Áls je dit wat lijkt kan je het beste het volgende doen: 3gram fijngemalen harmala zaden innemen (capsulle is dan het fijnste). Dan na 15 min een halve portie truffels.

Edit: Pure chocolade is ook een MAO-remmer, alleen de potentie is hier erg laag van en zal je dus weinig verschil merken. Tenminste dat is mijn ervaring.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk wel dat je nog effect ervaart als je later nog bij neemt. Alleen zal dan al wel wat tolerantie opgetreden zijn. Dus moet je wellicht meer eten voor gewenst effect. Maar als je een beetje zal bij nemen verlengt het denk ik wel wat. Maar ik zou dan wel al eerder bij nemen en niet pas een half uur voordat je denkt dat je trip voorbij is. :wink:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Zazuu. zei:
Stel dat je van jezelf ongeveer in kan schatten dat je ongeveer nog een halfuurtje
een waas hebt, zou je dan (als je bv al 10 gr op hebt) 5 (à 10) bij kunnen eten, en versterkt en verlengt het dan de trip. Of verlengt het alleen?

Tijdens een trip kan je toch zeker niet inschatten hoe lang je nog ongeveer blijft trippen? Als ik aan het trippen ben, kan ik me sowieso geen voorstelling van tijd maken :P

Een joint laat je inderdaad wat langer vaag voelen, maar het is niet zo dat je dan weer teruggaat naar je piek. 5 gram erbij eten na bijvoorbeeld 4 uur trippen zal denk ik geen effect hebben, maar dat weet ik niet zeker. Ben wel benieuwd als je het gaat proberen.

Mijn ervaring met 15 gram truffels is trouwens dat ik een behoorlijk lange trip had. Iets van 6,5 uur. Maar toch was het niet sterker dan een normale paddotrip.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ik voel toch best goed aan wanneer ik de piek echt gehad heb. Hierna zou ik graag nog wat langer doorgaan in het wereldje, beetje vervormingen en het goede gevoel. Als ik uit ga van 10 gr (wat de vorige keer een prima uitwerking had, niet te hard gewoon lekker relaxed om je heen kijken, lachen enzeau), uitgaand van ongeveer 4 uur zou ik dus ongeveer net na de helft, 2,5 à 3 uur wat bij kunnen nemen? 10 gram + 5 à 10 gram hangt af van de situatie.

Niet om die piek nog eens te bereiken, dat gaat me niet lukken maar om nog net wat meer en nog net wat langer te kunnen "trippen".

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Zazuu. zei:
Ik voel toch best goed aan wanneer ik de piek echt gehad heb. Hierna zou ik graag nog wat langer doorgaan in het wereldje, beetje vervormingen en het goede gevoel. Als ik uit ga van 10 gr (wat de vorige keer een prima uitwerking had, niet te hard gewoon lekker relaxed om je heen kijken, lachen enzeau), uitgaand van ongeveer 4 uur zou ik dus ongeveer net na de helft, 3 uur wat bij kunnen nemen? 10 gram + 10 gram hangt af van de situatie.

Niet om die piek nog eens te bereiken, dat gaat me niet lukken maar om nog net wat meer en nog net wat langer te kunnen "trippen".

Denk dat dat wel werkt, kan in ieder geval geen kwaad. Ik zou zeggen probeer het en laat het ons weten. :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb zelf trouwens wel eens 2 gram nog bij genomen halverwege, maar heb daar verder niks van gemerkt. Ook duurde de trip niet langer, dus het werkt denk ik alleen met nog een zelfde doses.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Waarschijnlijk wordt het een bakje met 2 porties, ik eet 1 portie in de ochtend op een lege maag. Halverwege of net daarvoorbij pak ik of de helft van die portie die nog over is of de hele portie, ligt aan de situatie uiteraard.

Ik ben bang dat als ik 2 porties neem het net te veel is.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Zazuu. zei:
Waarschijnlijk wordt het een bakje met 2 porties, ik eet 1 portie in de ochtend op een lege maag. Halverwege of net daarvoorbij pak ik of de helft van die portie die nog over is of de hele portie, ligt aan de situatie uiteraard.

Ik ben bang dat als ik 2 porties neem het net te veel is.

Denk dat je inderdaad het beste kunt kiezen voor de door jou genoemde dosissen te nemen.
Eerst 1 portie, na uur of 3/4 ( na de piek) een halve en dan weer uurtje later nog halve portie.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Om maar even mee te doen. :P

Ik heb laatst ook weer truffels op, dragons dynamite 20 gram

heb hier eerst de helft van opgegeten, kleine stukjes gesneden en weggespoeld met water.

We hebben toen echt 3 of 4 keer overwogen om het te doen en uiteindelijk de andere helft er bij genomen.

Het versterkte het effect niet zoals ik al verwacht had, wel duurde het nog wat langer, ik denk dat ik in totaal vanaf 9 à 10 uur tot 4 of 5 uur heb getript ofzo. De sfeer zat er ook wel goed in en flink wat jointjes erbij opgerookt. Als ik voorover ging zitten leek het net of de trip afgelopen was dan kon ik weer een hijsje nemen en viel ik terug achterover in die bank en tripte nog verder

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hoe komt het toch dat iedereen altijd denkt dat chocola een MAO-remmer is? Waar komt die 'kennis' vandaan?
Erowid zegt dat het een stimulant is en ik weet toch vrijwel zeker dat het phenethylamine is dat in chocolade zit, en dat is geen MAO-remmer.

En als er al iets van MAO-remmer in zit kan je beter gelijk 20 repen chocola in slaan want erg veel zit er niet in.

Bovenaan