GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Hallo snuifjes,

Enige tijd geleden heb ik wat gepost op dit forum, maar hé, ik heb een vraag!

Ik wil dus graag benzofury uittesten, nu is het zo, dat ik overal op het forum verschillende dingen lees. Natuurlijk werkt het bij ieder mens anders, ee ik lees verschillende meningen over hoeveel gram, vandaar dat mijn vraag luidt.

Hoeveel gram heb je nodig voor een goede lekkere lange trip en wat zijn jullie ervaringen met dit spulletje?

Ik ben 21,64 kilo sport 6 keer in de week en heb enige ervaring met drugs.

Mijn vriend is 25, 86 kilo sport ook 6 keer in de week.

Wat raden jullie aan?

Kus kus kus GROteDoppeNietTeStoppen!

verwondering

Bewuste gebruiker
Top Tripreporter
Voor mij (70 kg) was 175 mg ideaal. Lagere doseringen waren minder interessant, en een poging hoger te doseren op 225 mg was weer te heftig.

Omgerekend naar jouw gewicht zou dat dus 160 mg zijn, en voor je vriend 215 mg. Maar ja, het is natuurlijk persoonlijk en je gewicht is niet de enige factor van belang.

Als je het voorzichtig voor het eerst wilt testen zou ik voor rond de 140 mg gaan. Maar als je je naam eer aan wilt doen zou ik 160 mg doseren.

Houd wel rekening met de lange inwerktijd, dus niet na een uur maar bijnemen omdat het nog niets doet. En ik raad aan om van tevoren te zorgen dat je een vrijwel lege maag hebt, anders duurt het nog langer voordat het werkt.

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
dat bedoel ik iedereen zegt wat anders, maar dan komt het 160mg in de buurt en 180 voor mijn vriend

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Voor mij (70 kg) was 175 mg ideaal. Lagere doseringen waren minder interessant, en een poging hoger te doseren op 225 mg was weer te heftig.

Omgerekend naar jouw gewicht zou dat dus 160 mg zijn, en voor je vriend 215 mg. Maar ja, het is natuurlijk persoonlijk en je gewicht is niet de enige factor van belang.

Als je het voorzichtig voor het eerst wilt testen zou ik voor rond de 140 mg gaan. Maar als je je naam eer aan wilt doen zou ik 160 mg doseren.

Houd wel rekening met de lange inwerktijd, dus niet na een uur maar bijnemen omdat het nog niets doet. En ik raad aan om van tevoren te zorgen dat je een vrijwel lege maag hebt, anders duurt het nog langer voordat het werkt.

Kan je eten tijdens 6apb

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb de eerste keer 125mg gehad en dat was echt te veel. Ik had pillen met een vaste hoeveelheid en heb sindsdien er telkens een stukje van af gebeten zodat ik net wat minder had. Dat was een goede dosis. Ik weeg trouwens euhm... een kilo of 60-65?

Kan je eten tijdens 6apb
Niet echt, effecten zijn redelijk vergelijkbaar met xtc.

Prison

Bewuste gebruiker
Je mdma-tolerantie en ervaring met andere amfetaminen zal ook invloed hebben op hoe groot/klein je dosering zal zijn.

Fenrir

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Kan je eten tijdens 6apb
Niet echt, effecten zijn redelijk vergelijkbaar met xtc.

Ligt eraan of je net zo'n varken bent als ik. Of ik nou MDMA gebruik of speed of wat dan ook, ik kan altijd eten. Wel is het handig om iets sappigs of vets te eten, of (bijna) vloeibare dingen zoals vla of soep. Tosti's en broodjes frikandel lust ik ook wel maar dan moet ik elke hap wegspoelen met een slokje water omdat ik een droge mond heb bij upper gebruik.

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Je mdma-tolerantie en ervaring met andere amfetaminen zal ook invloed hebben op hoe groot/klein je dosering zal zijn.

Ik neem begin van een feestje meestal een halfje, dan een kwartje dan een halfje en soms weer een kwartje. Dus dat is bij elkaar een hele of 3 kwart.

Prison

Bewuste gebruiker
Dan zou ik de 6-apb dosering op 160 en 140 zetten. Is het in ieder geval niet te heftig. 180 voor een eerste keer kan overweldigend zijn.

MDMAZIING

Badass junkie
Ik heb 250MG benzofury genomen op defqon 1 om 13:00. Rond 13:30 sloeg hij in en het is in mijn ervaring zoals MDMA alleen een stukkie heftiger. Je gaat super hard, maar je blijft wel helder in je koppie. Het duurt ook een stuk langer. Ik spacde de volgende ochtend om 05:00 nog steeds super hard. Het voordeel is je pakt 1x en verder hoef je nooit meer iets bij te pakken. Is mijn favoriete party drug tot nu toe.

Ik had ergens ook nog een soort van trip-report getypd hier op 't forum.

Laatst bewerkt:

GroteDoppe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Ik heb 250MG benzofury genomen op defqon 1 om 13:00. Rond 13:30 sloeg hij in en het is in mijn ervaring zoals MDMA alleen een stukkie heftiger. Je gaat super hard, maar je blijft wel helder in je koppie. Het duurt ook een stuk langer. Ik spacde de volgende ochtend om 05:00 nog steeds super hard. Het voordeel is je pakt 1x en verder hoef je nooit meer iets bij te pakken. Is mijn favoriete party drug tot nu toe.

Ik had ergens ook nog een soort van trip-report getypd hier op 't forum.

Oeh Nice ik ga hem lezen. Lekker lang inderdaad :) ruim 12 uur gespaced dan. Dan hou ik het inderdaad op 140 denk.

Ik vraag me ook af. Je hoeftl niet tbij te nemen, maar stel het werkt sneller uit dan gehoopt kan je dan een bommetje nemen van 60mg?

MDMAZIING

Badass junkie
Oeh Nice ik ga hem lezen. Lekker lang inderdaad :) ruim 12 uur gespaced dan. Dan hou ik het inderdaad op 140 denk.

Ik vraag me ook af. Je hoeftl niet tbij te nemen, maar stel het werkt sneller uit dan gehoopt kan je dan een bommetje nemen van 60mg?
Ja hoor dat kan. Wij hadden het in capsules btw.

Laatst bewerkt:
Bovenaan