Duizeligheid amfetamine

Soms zit ik een avondje met vrienden en gebruiken we wat speed en 3mmc. We beginnen rond een uur of 8 en meestal ga ik dan rond 7 uur sochtens nog even liggen om mijn lichaam wat rust te geven. Maar nu heb ik steeds vaker dat ik zodra ik ga liggen erg duizelig word. Ook als ik de vorige dag gewoon goed gegeten en gedronken heb.

Iemand een idee hoe dit komt of wat ik er aan kan doen???

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Mja, er zijn allerlei dingen waar je last van KAN hebben tijdens/na druggebruik, en met combigebruik (ik lees speed + 3mmc, 2 uppers tegelijk) neemt de kans op ongemak alleen maar toe.

Kwaliteit (zijn de drugs getest? misschien zat er wel een bak cafeine door de speed), hoeveelheid, je gemoedstoestand van het moment (zit je lekker in je vel of niet) en dergelijke, allemaal zaken die er mee te maken kunnen hebben. Sommige mensen hebben snel last van dat soort zaken, sommige mensen hebben nauwelijks tot nooit last van ongemakken.

Hou er ook rekening mee dat alles waar je aandacht aan geeft wordt uitvergroot, al helemaal onder invloed/in de comedown van drugs.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
je bloeddruk wordt lager als je gaat liggen.
veel mensen krijgen juist last van duizeligheid als ze ineens opstaan.
mss heb jij het andersom door de verandering van druk en drugs.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Goede info:

3mmc werkt ook op je serotonine, net zoals mdma dat doet. Hoe sterk die werking daar is is onbekend. Dus 3mmc zul je net als mdma maar 1 keer per 2 a 3 maanden “veilig” kunnen gebruiken.
Zowel speed als 3mmc werken ook sterk op je hart, bloedvaten en bloeddruk. Neem je ze tegelijk vergroot je de risico’s.
En mij persoonlijk lijkt het ook dat je met speed de werking van 3mmc tegen gaat. Dus zonde van je 3mmc.

Ik heb het zelf soms ook wel met alleen speed gehad hoor. Ik heb ook geen idee waar dat toen aan lag, omstandigheden waren niet veel anders dan anders. Had niet veel meer dan anders genomen. Was gewoon dezelfde batch en ook gewoon thuis. Maar was ik ook even in bed gaan liggen. En toen ik opstond en de kamer uit wilde lopen was ik zo duizelig dat ik zelfs flauw ben gevallen. En de rest van de dag bleef ik ook zo duizelig dat ik met lopen echt de muren moest vasthouden ter ondersteuning.
Ik denk wel dat als je speed en 3mmc combineert je sneller last kunt krijgen van dit soort bijwerkingen omdat ze allebei een aanslag op je hart, bloeddruk en bloedvaten etc zijn. Ik heb ook wel meer topics hier over speed en duizeligheid gelezen. Dus het is niet heel zeldzaam ofzo.

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Beide middelen en met name 3-mmc werken extreem vaatvernauwend (vasoconstricie). Dit zorgt ervoor dat er minder snel en goed bloed door je lichaam gaat. Dat kan duizeligheid veroorzaken.

En 11 uur achter elkaar doorgaan op drugs ook..

Bovenaan